.P. O. V CHLOE
Termin de despachetat toate hainele pe care le-am avut in dressing-ul imens. Ma arunc obosita in patul moale si odihnindu-ma. Aud o bataie in usa si spun in intra , iar pe usa spare domnul care m-a adoptat.-Hei! Spune el zambind. Vii jos? Intreaba calduros
-Sigur! Spun si ma ridic din pat cu parere de rau. Inchid usa in urma mea si cobor in living, pe urmele domnului. Ma asez pe canapea, iar domnul pe in fotoliu alaturat canapelei. La scurt timp spare si doamna draguta ce m-a intampinat la sosire. Aceasta se aseaza langa mine, pe canapea.
-Hai sa facem o mica prezentare! Zice doamna.
-Eu sunt Simon Cowell. Noul tau tata. Spune barbatul.
-Eu sunt Sophia Cowell. Noua ta mama. Spune ea, zambind calduros.
-Presupun ca despre mine, stiti totul. Spun. Sophia ma imbratiseaza calduros..... Soneria suna neincetat, iar mama. Ce bine suna cuvantul asta. Mama deschide usa si pe ea apar cinci baieti, aceeasi care au cantat la orfelinat. Se aseaza pe canapea, pe mine turtindu-ma la propiu.. Simt cum pot sa respir din nou. Cand deschid ochii, dau de o pereche de ochi albastri minunati.
-Multumesc! Spun eu zambind
-Pentru putin ! Spune si se aseaza pe canapea
-Baieti, ea este fiica mea adoptiva, Chloe! Spune tata
-O fiica sexy! Spune cretul ranjind
-Taci Styles! Spune tata... Styles ce nume ciudat.
Asta este inceputul unei vieti frumoase!
Hei! Àstept parerile voastre despre acest capitol. Sper ca va placut capitolul. Vreau sa colorati steluta si sa scrieti in comentariu. Asi dori sa imi spuneti ce credeti/vreti sa se intample in urmatorul capitol.
Kisses pufarinelor 😘😘😘😘
CITEȘTI
Adopted by Simon Cowell
FanfictionO simpla fata de la orfelinat,care nu a dus o viata tocmai roz,respinsa de toti,poate primi o a doua sansa. Poate sa aiba o familie care sa o iubeasca? Cititi si veti afla Cover by @samirasamy