Biletul...

1.8K 86 38
                                    

P. O. V CHLOE
Ma trezesc cu o pofta imensa de viata. Incerc sa ma ridic, dar ceva ma opreste. Ma intorc si dau de un Liam foarte dragut. Gura era intre-deschisa si cateva fire ii atarnau rebele pe dfata.Era asa dragut!!! Incerc sa il zgudui, dar nu se trezeste. Firar-i tu sa fii somnorosule!! Vad pe noptiera de langa pat , o vaza cu flori. Scot florile din vaza si arunc apa din ea pe Liam. El se trezeste, sarind in sus.

-Ce te-a apucat femeie? Intreaba inca somnoros dupa mica baie facuta mai devreme.

-Pai este simplu,vroiam sa ma duc la baie si nu puteam din cauza ca iti tineai mana pe talia mea, asa ca a trebuit sa fac ceva ca sa scap. Spun, explicandu-i

-Si alta solutie nu ai gasit, decat cea folosita? Intreaba Liam putin nervos

-Nup! Spun si imi iau hainele de schimb si intru in baie, inainte ca Liam sa msi spuna ceva. Incui usa pentru siguranta, ca plate doamne fereste ma trezesc cu in baiat in baie. Imi fac rutina zilnica si ma imbrac cu un tricou negru cu un model pe el,pantaloni negri scurti,tenisi albi si o geaca alba.

 Imi fac rutina zilnica si ma imbrac cu un tricou negru cu un model pe el,pantaloni negri scurti,tenisi albi si o geaca alba

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Parul il prind intr-o coada de cal si la machiaj ma dau cu rimel. Descui usa si ies din baie, unde ma astepta Liam.

-Trebuie sa mergem sa mancam, apoi plecam in Paris! Spun si se ridica din pat

-Din nou Paris ? Intreb, amintindu-mi de ziua cand am ajuns cu Niall acolo.

-Da. Acum hai sa mancam! Spune si iese pe usa, lasandu-ma in urma. Ies si eu, inchizand usa in urma mea si coborand jos la restaurantul hotelului. Odata ajunsa, ma uit dupa ceilalti si ii vad pe toti asezati la o masa mai retrasa, asteptandu-ma. Ms indrept spre ei si ma asez pe un scaun, intre Niall si Liam.

-Neata! Ii salut EU

-Neata! Imi raspund inapoi

Peste cateva ore

Suntem deja in avionul privat,in drum spre Paris. Sincer nu prea am ce face.

Dupa 3 ore

Insfarsit am ajuns in Paris, orasul luminilor, orasul iubirii, orasul under as dori ca baiatul pe care il iubesc sa ma intrebe daca vreau sa fiu iubita lui... Dar astea sunt doar visuri, dar ele devin si realitate.

In carte. Baietii vor fi mai tineri. Harry are 18 ani, Liam Niall si Zayn for avea 19 ani si Louis 20 ani. Kiss

Revin pe pamant in momentul cand masina se opreste semn ca am ajuns la hotelul in care vom sta. Coboram si ne indreptam spre intrare. Mergem la receptie si luam cheile de la camerele in care vom sta. Am noroc, fiecare sta separat. Yupiii!! Iau cheia si merg in camera mea si intru. Ma intampina o camera made, luxoasa. Las bagajul si imi iau lenjeria intima alba si un prosop , intrand in baie pentru a ms relaxa putin. Dupa cateva minute ies din cada si imi iau lenjeria pe mine di corpul il infasor intr-un prosop. Ies din baie si pe pat had in bilet.

Draga Chloe,

The astept la 20:00 in data receptiei , pentru o intalnire de neuitat. Imbraca-te elegant.

Al tau, Anonim

Hei! Stiu ca am intarziat cu capitolul. Acesta este capitolul special de Valentine's day. Nu am putut sa il postez mai devreme deoarece mama mi-a suspendat telefonul pentru cateva zile din cauza fratelui Mmeu, dar am revenit cu forte prospete. Sper ca va placut capitolul.

De la cine credeti ca este biletul,?

La cine credeti ca se referea Chloe ca doreste sa fie ceruta ca iubita,?

Kiss

Adopted by Simon CowellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum