P. O. V CHLOE
Concertul a fost super! Dar din pacate, imediat ce s-a terminat , am plecat spre urmatoarea destinatie. Mi-am luat bagajul in mana, asteptand sa soseasca avionul. De data asta, avionul private al baietilor a avut o mica problema.. Acum suntem in data aeroportului din Roma, asteptand avionul ce o sa ne duca in Amsterdam. Toti stam plictisiti, in asteptarea avionului.-Simon, eu ma duc sa imi iau mancare! Spune Niall si pleaca
-Treci inapoi blond prost! Striga tata din toti ranuchii
-Tata, il aduc inapoi! Spun si plec dupa blond, carandu-mi bagajul dupa mine. Ma uit prin multimea de oameni si il vad la nu stiu ce stand de mancare. Ma duc la el si il iau de ureche.
-Au! Ma doare! Se plange el
-Nu imi pasa!Noi pierdem avionul si tu mananci! Spun nervoasa, tragandu-l dupa mine. Ma uit dupa ceilalti si ii vad indreptandu-se spre avionul care o sa ne duca la Amsterdam.
-Niall! Fugi! Pierdem avionul! Ii spun blondului si incep sa fug ca descreierata si blondul dupa mine. Ma trantesc de toti oamenii , dar putin imi pasa.Ajungem insfarsit la intrarea avionului.
-Buna ziua! Spune o stewardesa
-Buna! Uitati biletul! Spun si intru. Ma uit in spatele si il vad pe blondul ala aiurit urmadu-ma. Imi pun bagajul intr-un raft deasupra capului meu si ma asez pe scaun, langa mine asezandu-se blondul aiurit.
-Era cat pe ce sa pierdem avionul, aiuritule! Spun nervoasa si usurata ca ne-am urcat in avion. Imi pun castile in urechi si pornesc muzica, usor adormind.
Sunt zguduita de cineva semn ca am ajuns. Imi deschid lenesa ochii si il vad pe Niall care imi spune ca am ajuns. Imi iau bagajul si cobor din aavion.Aerul curat imi vine direct in fata,in fior rece traversandu-mi corpul. Ma uit in jur si peisajul nu seamana cu Amsterdam. Seamana mai mult cu....Stai! Ala este turnul Eiffel???
-Chloe ne-am pierdut! Spune Niall panicat
.
-Stiu! Suntem pierduti in Paris! SpunHeya! Ce ziceti? Chloe si Niall pierduti in orasul iubirii?? Sper va placut capitolul.
Kisses 😍😍😍
CITEȘTI
Adopted by Simon Cowell
FanfictionO simpla fata de la orfelinat,care nu a dus o viata tocmai roz,respinsa de toti,poate primi o a doua sansa. Poate sa aiba o familie care sa o iubeasca? Cititi si veti afla Cover by @samirasamy