P.O.V. Chloe
-Am..pai!Cum sa incep...incerc eu sa vorbesc dar nu pot sa scot nimic din gura.Cacat!-Suntem impreuna!spune el rapid si emotionat,dar si putin temator de reactia celorlati,mai ales a tatei.
In schimb toti au ramas masca si tacuti,mai putin Louis care zambea ca un tampit.
-Adica,voi doi formati un cuplu?se trezeste intr-un sfarsit minunatul blind,Niall.
-Da!afirm eu bucurosa si imi indrept privirea spre tata care inca procesa ce a spus Liam.Il vad cum se ridica de la masa si se indreapta spre lingurita.Liam,mai ca a inceput sa tremure.
-Ridica-te!ii spune tata serios lui Liam,iar lingurita executa
-Simon,uite eu....
-Sa ai grija de ea!spune el zambind si se indreapta spre mine.Ma bucur ca esti fericita Chloe!spune el zambind si ma ia pe mine si Liam intr-o imbratisare calda;Da!Este de acord cu relatia!Yupii!!!
-Te iubesc tati!ii spun si pe fata ii infloreste un zambet
Dupa momentul tata-fiica-iubit ,il vad pe Harry plecand nervos din hotel.Oare ce are??
P.O.V Harry
Ceee??Ei doi sunt impreuna?Nu!Nu!Nu este adevarat!Ea trebuie sa fie a mea!A mea!Trebuia sa fie iubita mea,mie sa imi spuna te iubesc ,pe mine sa ma imbratiseze,sa ma sarute.Nu-i corect!Nu este corect!Lasa Payne,am eu grija sa ramai fara iubita!Cobor din taxi si intru in clubul din fata mea.Mirosul de tutun si alcool imi inunda narile.Asa da,un club perfect unde sa-ti ineci amarul in alcool,dupa ce iubirea vietii tale este impreuna cu altcineva .
Ma duc la bar si comand un shot,o tequila si un whisky.Barmanul imi aduce comanda,iar eu iau shot-ul si il dau pe gat dintr-o inghititura,apoi urmand tequila si whisky-ul.Vad,indreptandu-se spre mine o blonda focoasa,imbracata cu o fusta scurta aproape rupandu-se pe fundul ei bombat,un top foarte scurt sanii iesindu-i din top si o pereche de pantofi negrii foarte inalti.
-Buna puiule!Probleme in dragoste?intreaba ea cat se poate de seducator,insa mintea tot la Chloe imi sta.
-Vrei sa mergem intr-un loc mai intim?o intreb si ea aproba.O prind de mana si o tarasc dupa mine,pana intr-o camera.Inchid usa si o trantesc in pat ,incepand sa ii sarut gatul,cu o pofta imensa,incercand sa o uit pe Chloe.
...........................
Razele tampite ale soarelui imi intrau in ochi,fortandu-ma sa ma trezesc.Deschid ochii si clipesc de cateva ori,obisnuindu-ma cu lumina.Ma uit jur si vad ca nu sunt in camera de hotel,sunt tot in aiuritul ala de club.Vad alaturi de mine o blonda,goala,care dormea.Tot ce sper acum este ca am folosit protectie,fiindca atat imi trebuie,un purandel.Ma ridic repede din pat si ma imbrac.Ii las cativa bani fetei si plec.
..........................
Ajung insfarsit la hotel si il vad pe Simon nervos si pe baieti agitati,iar Chloe incerca sa il calmeze pe tatal ei.
-Unde dracu ai fost Styles?intreaba nervos Simon
-Am futut o curva!spun indiferent si celorlati le venea sa rada.
-Tu si curvele tale!Dute,schimba-te si vino jos!Plecam in Tokyo!spune Simon
-Si bagajul ?il intreb
-L-a facut Chloe!spune putin mai calm
Heia!Uite ca am revenit cu un next putin mai dramatic si in plin plan este Betivul Styles 😂😂😂.
-Ce parere aveti de noul cuplu?
-Care ar fi numele de cuplu al lui Chloe si Liam?
-De ce credeti ca Styles o vrea pe Chloe?
Am inceput o noua carte,Blonda de la Drept,daca ati vrea sa trageti un ochi si sa lasati un comment,ar fi perfect si vreau sa stiu parerea voastra despre carte
Kiss
CITEȘTI
Adopted by Simon Cowell
FanficO simpla fata de la orfelinat,care nu a dus o viata tocmai roz,respinsa de toti,poate primi o a doua sansa. Poate sa aiba o familie care sa o iubeasca? Cititi si veti afla Cover by @samirasamy