P. O. V Chloe
Al tau AnonimOare cine o fi acest om necunoscut? Un pedofil care vrea sa ma violeze? Eee... Risc. Imi iau in prosop si lenjeria intima, fara sutien, fiindca la rochia pe care am ales-o, nu necesita asa ceva. Intru in baie si inchid usa. Las hainele sa alunece de pe mine, usor. Intru in dus si las apa sa imi atinga pielea fina. Ies din dus si imi sterg de apa corpul. Trag pe mine chiloti si corpul mi-l infasor intr-un prosop pufos, la fel si parul. Ies ,tinta mea fiind sifonierul, stau cateva minute in fata lui si decid sa aleg o rochie mov deschis, fara bretele, cu in mic corset care are in mic model, iar in jos este bufanta. La mijloc are o mica curelusa aurie. Pantofii sunt de aceasi culoare, cu un toc cui.
Bun. Rochia mi-am ales-o, iar acum vine partea can grea, dupa parerea mea. Coafura si machiajul. Ma imbrac cu rochia avand grija sa nu o botesc. Ma asez pe scaunul din fata masutei de machiaj si incep cu parul. Il pieptan , odulandu-i putin varfurile si adsug o mica coronita simpla neagra. La machiaj folosesc rimelul si vesnicul tus. Ma dau cu putin fard de pleoape violet si ma dau cu un ruj roz mat. Voila! Sung gata. Imi iau in mic plic care se asorteaza cu rochia , punand in el rujul si telefonul. Deschid usa camerei si cobor la rreceptie,fiindca mai am 5 minute.
P. O. V ANONIM(nu spun numele!ca sa fie putin suspans. Pana in urmatorul capitol, baiatul cu care se va intalni Chloe, va ramane anonim .. )
Stau in fata oglinzii asigurandu-ma ca arat bine. Nu vreau sa fac o impresie proasta in fata lui Chloe si sa ma fac de ras.Intalnirea este aranjata, va fi o seara de neuitat. Sper... Ma mai uit o data in oglinda asigurandu-ma ca totul este in rregula.
-Frate, nu te mai agita atat!Lui Chloe sigur ii va placea cum arati! Spune Louis zambind si batandu-ma prieteneste pe umar.
-Tie ti-e usor sa atragi fete! Este de ajuns sa le zambesti ca imediat lesina. Spun exasperat
-Pleaca! Te asteapta o fata.. Spune zambind, impingandu-ma spre usa. Imi trec mana prin par si imi iau inima in dinti , mergand spre rreceptie.
P. o. V CHLOE
Ies din camera si inchid usa in urma mea. Ma indrept spre lift, cand o voce ma opreste.-Unde pleci asa gatita? Intreaba cretul
-In parc? Spun, dar mai mult a sunat a intrebare
-Imbracata asa? Intreaba facand referire la rochia mea mov.
-Da! Spun si intru in lift,nelasandu-l sa mai spuna ceva. Usile liftului se deschid si ma indrept spre receptie. Acolo era.. Era baiatul pe care am pus ochii. Era.. Baiatul de care m-am indragostit.
-Hei! Ma saluta cand ma vede
-Tu.. Tu! Spun balbaindu-ma din cauza uimirii
Heya! Pandicorni mei! Sper ca va placut capitolul si sper sa va placa intalnirea d
CITEȘTI
Adopted by Simon Cowell
FanfictionO simpla fata de la orfelinat,care nu a dus o viata tocmai roz,respinsa de toti,poate primi o a doua sansa. Poate sa aiba o familie care sa o iubeasca? Cititi si veti afla Cover by @samirasamy