Sentimente

2.3K 118 36
                                    

P. O. V CHLOE
-Ce vreti sa spuneti? Intreaba cretul

-Nimic. Continua Zayn... Ne imbracam in avionul privat al baietilor. Ne asezam pe scaune si asteptam  sa ajungem la prima destinatie din turneul baietilor, care habar nu am care este.

Stau de ceva timp pe scaunul asta si poponetul mi-a amortit. Ma ridic de pe scaun si ma indrept spre Niall care se uita la in film si manca in acelasi timp. 

-Hei blondule! Spun si el isi intoarce privirea spre mine. Pot sa ma uit la film cu tine?intreb rusinata

-Sigur! Spune si in zambet ii infloreste pe data si imi face semn sa ma asez langa el. Ma conformez si ma asez, incepand sa ma uit la film si mancand cipsuri si alte chestii. Dupa in timp imi simt pleoapele tot mai grele, intr-un final adormind.

P. O. V NIALL
O vad cum adoarme incet pe umarul meu. Isi inchide usor pleoapele mici, curand adormind. Nu pot sa neg, dar Chloe arata superb. Este o data speciala. Simt asta. Si nu.. Nu sunt indragostita de ea, dar Liam o cam proveste cu ochi dulci. Sa va fie clar, nu stiti asta de la mine.

P. O. V HARRY
O vad pe Chloe cum se duce la blondul ala mancacios si incep sa se uite la in film impreuna. In locul lui ar trebui sa fiu eu... Blond tampit!! La scurt timp dupa asta, o vad cum adoarme pe umarul lui si Niall o priveste dulce.

P. O. V LIAM
O vad pe Chloe cum adoarme pe umarul lui Niall. Ar trebui sa zambesc? Sau sa  il dau cum capul de pereti pe blond, ca sta cu Chloe? Este adevarat. M-am indragostit de Chloe si inca nebuneste! Si am vazut ca cretul ala pervers a pus si el ochii pe mica faptura. O iubesc nespus de mult.

Hei pandicorni!!! Au inceput baietii sa aiba sentimente fata de Chloe.

Kisses

Adopted by Simon CowellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum