Vogue

1.2K 60 4
                                    

P.O.V Chloe
Masina se opreste deodata,eu dand cu capul de geam.Doare tare.Soferul imi deschide usa,ca sa pot iesi.Neavand ce sa fac ,ies din masina si luand-o pe drum,alergand cu speranta ca o sa scap de soferul violator 😂😂😂😂😂😂😂.

Ma trezesc pe un umar mare si musculos,care ma ducea spre o cladire imensa pe care scria VOGUE.Super!Planul meu a esuat si omul asta vrea sa ma prostituez.Stiu ca a spus ca tata l-a trimis,dar nu am incredere in el.Intram in cladire si ma lasa jos,cu picioarele pe pamant.

-Chloe!spune o voce groasa ,cunoscuta.Tata

-Tata!spun zambind

-Bine ai venit draga mea.spune acesta,luandu-ma de mana si ducandu-ma pana intr-un .,........birou.

-Aseaza-te!imi spune o femeie o femeie roscata,imbracata intr-o camasa alba,fusta mulata lunga si pantofi STTILATO negri.

-Ammm....ce se intampla?intreb

-Draga mea.spune femeia.Ai fost aleasa sa fii fotomodel la Vogue!spune aceasta zambind

-Sa fiu ce?intreb neintelegand nimic

-Fotomodel!Adica,te imbraci in haine de firma si mergi pe podium!imi explica tata

-Accepti?intreaba roscata.Fie ce-o fi.Oricum nu poate fi atat de rau,nu?

-Da.spun

-Ok.Pana la ora 09:00 sa fii aici,uite legitimatia ca sa poti intra in cladire.spune si imi da un card cu poza mea pe el.Maine facem sesiunea foto si apoi va trebui sa plecam la saptamana modei in Paris!spune

..............

Inchid usa camerei mele si ma trantesc in pat obosita.Dap,am fost la sedinta foto .Fotografii m-au pus in mii si mii de ipostaze si culmea,numai 5 le-au placut.M-au imbracat si in o mie de tinute.Nu mai pot,sunt franta,terminata.Ce-a fost in capul meu cand am acceptat sa fiu fotomodel?Stiu,nimic!

-Pot sa intru?aud o voce si un cap saten se iveste de dupa usa.Liam

-Intra!ii spun zambind

-Ce-ai patit?Unde ai fost toata ziua?ma intreaba dragul meu iubit

-Am fost la Vogue si acum sunt fotomodel!Yeyy!spun ultima parte cu sarcasm.Liam nu mai spune nimic,dar se aseaza pe pat imbratisandu-ma.Ce bine este in bratele lui.

Hey dragilor!Stiu ca capitolul e scurt,dar nu prea am inspiratie,dar totusi sper ca va placut.

Fata de la media este detinatoarea Vogue

Va pup

Am rescris toate capitolele si nextu va sosi curand

Adopted by Simon CowellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum