P.O.V Chloe
-Liam.soptesc eu incet-Da iubito!imi raspunde el dulce
-Stii,maine trebuie sa plec in Paris.spun trista
-De ce?intreaba
-Saptamana Modei.Si trebuie sa merg.spun,apoi oftez trista
.................
Ma trezesc de dimineata,foarte devreme pentru a prinde avionul firmei Vogue pentru a merge la Paris.Ma ridic din pat -cu greu- si ma indrept spre baie pentru realizarea rutinei.Ies si ma indrept spre sifonier unde imi iau lenjeria intima si hainele,apoi intru in baie fiindca in camera mea,dormea frumosul meu Liam si nu vreau sa se trezeasca cand ma schimb eu.Intru in baie si ma imbrac intr-un crop-top negru pe care era scris cu alb Believe in unicorns,o pereche de pantaloni scurti albastri,o camasa rosie in carouri si tenisi albi.Desi este toamna,este destul de cald asa ca imbracamintea asta este perfecta.
Parul il prind intr-o coada de peste si ma dau cu putin rimel si luciu de buze.
Ies din baie ,il pup pe Liam pe buze,imi iau bagajul si cobor jos unde era.,....tata.
-Neata tata!il salut si el isi indreapta privirea spre mine
-Ooo,buna draga mea!Vrei sa te duc la aeroport?intreaba,iar eu doar aprob
......................
Ma asez pe un scaun la intamplare din avion si astept sa ajung in Paris
P.O.V Liam
Deschid ochii incet incercand sa ma acomodez cu lumina.Ma uit in jur si vad ca Chloe lipseste.A,da e plecata la Paris.Ma ridic ,trist,din pat si ma duc in camera mea pentru a-mi face rutina si a ma imbraca.
Cobor jos ,pregatindu-mi micul dejun.Termin de mancat si merg in living,asezandu-ma deprimat pe canapea.Ce o sa ma fac o saptamana fara Chloe?Cum o sa rezist eu fara ea?
-Ce ai frate?intreaba Louis
-Chloe..rostesc deprimat
-Nu mai merge relatia?intreaba
-Nu.Este fotomodel si este in Paris,la saptamana Modei.ii raspund
Simt ca ceva bazaie in buzunarul de la pantalonii mei.Era telefonul.Scot telefonul din buzunar si il deschid.Am un mesaj nou.
Chloe
Hei Liam!Am ajuns in Paris.
Mi-e dor de tine!
Te iubesc!😍😍Liam
Si eu te iubesc 😍P.O.V Chloe
Sunt in cabina si ma pregatesc pentru defilare.Iau pe mine rochia de un rosu aprins,lunga pana in pamant,putin mulata cu o funda destul de maricica la gat.Incalt o pereche de tocuri rosii.Ma asez pe scaun si ii las pe stilisti sa isi faca treaba.Mai sunt doua fotomodele si este randul meu sa defilez.Pasesc pe podium si incep sa merg cat pot eu de frumos.Acum tot ce fac este sa nu ma impiedic de propiile picioare si sa cad pe jos.Imi pastrez expresia fetei nexpresiva.
Am reusit!Intru in backstage si pot rasufla usurata.Slava Domnului ca nu m-am impiedicat pe podium si nu m-am facut de ras
Hei dragilor!Ce mai faceti?Cum vi s-a parut capotolul?
Kiss
CITEȘTI
Adopted by Simon Cowell
FanfictionO simpla fata de la orfelinat,care nu a dus o viata tocmai roz,respinsa de toti,poate primi o a doua sansa. Poate sa aiba o familie care sa o iubeasca? Cititi si veti afla Cover by @samirasamy