Ma simt murdara...

1.1K 51 18
                                    

P.O.V Liam
-Liam,frate!Hai in club sa petreci!Nu se va intampla nimic!incearca Harry sa ma convinga sa merg cu ei in club

-Okay!Vin cu voi!spun,dandu-ma batut

Intram in club si ne imprastiem cu totii pe unde apucam.Eu ma indrept,plictisit spre bar,cu gandul sa imi iau ceva de baut.

Comand un pahar de vodka si astept ca seara asta sa se termine odata.De-ar fi aici si Chloe,imi e asa dor de ea.As da orice sa fie aici.Asa ca imi comand mai multe pahare pline cu bauturi alcoolice si le dau pe toate pe gat.

-Buna frumosule!imi spune o bruneta,cu sani imensi,care ii ajung pana la barbie,imbracata doar cu o pereche de chiloti(cred) si un sutien.Un fund imens si incaltata cu niste tocuri imense.Si bineintele,ca nu putea lipsi machiajul,care era foarte strident.

-Hei!ii raspund indiferent,indreptandu-mi privirea din nou asupra paharului gol,care candva era umplut de whisky.

-Vrei sa ne distram?intreava ea seducator,plimbandu-si mana pe bratul meu

-Sigur!accept si urcam intr-o camera a clubului,fiind prea beat ca sa stiu ce se intampla.

P.O.V Chloe
Deci,m-am gandit sa le fac o surpriza baietilor,asa ca am venit mai repede.Ajung in fata casei 1D si bat de doua ori in usa,dar nimeni nu imi raspunde.Decid sa deschid usa.In casa totul era bezna,presupun ca baietii dorm sau sunt plecati.

Urc usor pe scari,incercand sa fac cat mai multa liniste.Deschid usa camerei mele si aprind becul,deindata in camera facandu-se lumina.Imi las bagajul langa pat si ma uit prin jur.Nu s-a schimbat nimic.

Aud un sunet ascutit de jos,asa ca cobor jos,nu inainte de a lua o arma,acesta fiind o veioza.Cobor silentios pe scari si era...era doar Harry,care era beat.

-Harry,ce dracu faci?il intreb pe cret,care se legana intr-o parte si in alta din cauza alcoolului.

-Chloe!exclama el fericit venind spre mine si brusc mie frica de el

-Haide sa te duc in camera ta!spun si il iau de mana,urcand scarile.Ajungem in camera lui ,cu greu dar tot am ajuns.Il las pe Harry pe pat si plec,dar nu reusesc.

-Nu pleci,papusa asa usor!spune el,zambind pervers si brusc simt fiori pe sira spinarii

Ma prind de fese ,obligandu-ma sa imi incolaces picioarele in jurul bazinului sau.Ma lipeste de perete si incepe sa imi sarute gatul,inaintand pe maxilar si ajungand la buze

Ma pune pe pat,pozitionandu-se peste mine.Ma dezbraca de haine si brusc imi dau seama,de ce vrea sa faca.Incep sa plang si sa ma zbat.

-Stai linistita piersicuta!O sa simti placere.imi sopteste el la ureche.Clar este beat

Se dezbraca si el,ramanand in pielea goala.

................................

Stau si plang.Plang .Am plans toata noaptea .Nu imi vine sa cred ca Harry m-a violat....l-am inselat pe Liam..ma..ma simt murdara...

Ma scol din pat si ma duc in baie,facand un dus,sperand sa scap de senzatia asta pe care o simt.Dupa incident m-am dus direct in camera mea si m-am incuiat in camera.

Ies din dus cu corpul infasurat intr-un prosop si imi realizez rutina....

Hei dragilor!Ce faceti?Sper ca va placut capitolul.

Credeti ca Liam va afla de intamplarea dintre Harry si Chloe?

Cum credeti ca va reactiona Chloe,cand va afla ce a facut Liam in club?

Kiss

Adopted by Simon CowellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum