Suferinta

1K 50 12
                                    

P.O.V Liam
Plang.Plang de cateva zile si nu ma pot opri deloc.De cand Chloe a plecat,parca o bucatica din mine s-a rupt.Acum nici nu mai am vreun pentru care sa traiesc.

Firar sa fii tu Liam Payne!Ce ti-a trebuit sa mergi in club si sa te imbeti,apoi sa iti petreci noaptea cu o fufa,cand aveai o iubita langa tine?Nimic,nu aveam nimic in minte .Am pierdut cea mai importanta fiinta din viata mea,dupa mama surorile si tatal meu.

P.O.V Harry
Intru in camera lui Liam,vrand sa vad ce mai face.Chiar sufera foarte mult dupa plecarea lui Chloe.Imi pare rau pentru el.

-Liam,ce faci?il intreb,fiindu-mi mila de el vazandu-l in starea asta.Nu stiu ce a fost in mintea lui Chloe cand a plecat,chiar nu stiu.

-Nu prea bine.spune el sughitand din cauza plansului

-Ce te-ar face sa te simti mai bine?intreb cu putina fericire in glas,sperand ca raspunsul lui sa nu fir Chloe si iata ca m-a dezamagit

-Chloe!spune el soptit.M-am saturat sa il vad mereu plangand,trebuie sa treaca peste.Il iau de mana si il scot afara din camera lui,ducandu-l in bucatarie unde il asez pe un scaun.

-Niste clatite ala Harry te vor face sa te simti mai bine!spun entuziasmat,punandu-mi boneta de bucatar si sortu rosu pe care scria cu negru Imom.Pregatesc toate ingredientele necesare pentru clatite si incep sa le prepar.

Pun clatitele in farfurie si deasupra lor ,torn sirop de ciocolata,apoi i le pun in fata lui Liam,ordonandu-i sa manance,fiindca de cand i-a plecat draga iubita nu a mai mancat nimic si este slab ca o scoaba.Termina de mancat si iese din bucatarie.Planul de a-l face fericit pe Liam a esuat.

P.O.V Louis
Cobor fericit in living,avand de gand sa vizionez un film de comedie imoreuna cu baietii,dar imediat starea de fericire se preschimba la vederea unui Liam cu ochii  rosii si plansi.Ma doare inima vazandu-l asa,suferind.

-Liam!tip eu,sarind pe canapea langa Liam

-Hei!ma saluta el stins

-Ce-ai zice de o plimbare?il intreb,sperand sa accepte.Nu accept un refuz.continui eu si il aud pe lingurita oftand

....................

Ajungem in fata unui muzeu imens si intram inauntru.Peste tot se puteau zari mii si mii de exponente furculite.Dap,este un muzeu cu furculite.M-am gandit din moment ce lui Liam ii displac lingurile,poate ii plac furculite.

Si inca odata,Super Tommo a salvat situatia!De ce?Fiindca Liam zambeste ..misiune indeplinita.

Hey pandicorni!Ce faceti dragilor?Sper ca va placut capitolul

Bafta la teze!

La cine crede-ti ca se uita Liam?(samirasamy1 simte-te)

Kiss

Adopted by Simon CowellUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum