Глава 4

3.5K 205 4
                                    

Останах безмълвна щом видях коня пред себе си.Алекс го  държеше  за юздите,ала изглеждаше малко нервен.
Внезапно коня започна да тропа с  копита и  да прави опити да застане на задните си крака.
-Прибери го,Алехандро-рече дядо.
Алекс  дръпна коня и той тръгна  след  него.Естествено,и аз тръгнах след тях.
Докато вървяхме към обора реших,че трябва да науча нещо за този  Алехандро.
-От колко време работиш тук?
-Близо две години.
Как съм могла да пропусна  това?
-Ии какво те води тук?
Момче като теб не би трябвало да работи тук,имам предвид такава работа.Като хм....коняр?!
Той не ми отговори  и продължи до дъното на обора.При вида на Арес всички коне скриха главите си в боксовете.Дали се страхуваха от него заради  размерите му?
Алекс остави коня в бокса му,а аз отново заговорих:
-Ще ми отговориш ли,или не?
Той излезе от бокса и изтърси работния  си ангунг:
-Виж  какво chica(момиче.Думата е испанска).Не всички се раждат с  позлатена биберона в устата като теб.Така че изобщо не ти влиза в работата  какво  правя тук.Ясно ли е?
Я чакай..Той chica ли ме нарече?
-Ти да не би да  си мексиканец?Какво правиш в Тексас тогава?
Господин "Не-ме-дразни-"
се обърна и тръгна към другия вход на обора:
-Добро утро красавице.Да,аз съм мексиканец.Нещо против?
Той дори не се обърна да ми каже чао.Не разбирам.До сега всяко момче,с което съм се  запознавала  е  точело лиги по мен..При него обаче не беше така.Сигурно си има приятелка.Лошото беше,че щом си позволява да се заяжда с мен трябваше да си получи наказанието.Обичах да карам момчетата да се влюбват лудо в мен и чак когато вече са влюбени и загубени  до уши,ги зарязвах без да ми мигне окото.С него също щеше да е лесно.

...Няколко часа по-късно...

Докато вечеряхме дядо ни разказа  какви ли не истории за конете, а също и  за чакалите,които понякога  посещавали ранчото.Татко щеше да се върне в Маями на другата сутрин,а аз щях да помагам на дядо с поддръжката на конете.
Опитах се  да изкопча малко информация за Алехандро,но без успех.Малко преди да си легнем, дядо ми показа стаята.

Малко преди да си легнем, дядо ми показа стаята

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Беше супер обзаведена.Дядо каза,че всъщност това е най-модерната от всички стаи в къщата.Тя беше двуетажна ,с 7 спални и две бани.Глетката от моята стая беше  към огромната  поляна,където конете тичали през деня.
Качих  куфарите си горе и започнах да разопаковам.По чудо всичко успя да влезе в гардероба.Преди да си легна,писах на Амал какво  става тук.Тя усети,че май  да се върна в Тексас ранч ми е харесало,но аз твърдо и казах че няма такова нещо.В този момент дядо влезе:
-Амбър.Утре  ще ставаш рано.Ще бъде хубаво ако си лягаш вече.
Той дойде и ме целуна по челото.
-Радвам  се ,че дойде.Имах нужда от компания и също още някой да ми помага.Работата е доста тежка за Алехандро,но това момче по чудо се справя със всичко.
-Как го намери?Имам предвид за работата тук.
-Семейството му  живее недалеч от ранчото и един ден той просто дойде да поиска работата.Много е приятен,ако го опознаеш.Отначало е леко раздразнителен , но е много отговорен.
И сама научих това.
-Дядо,защо не ми каза че си върнал кончето на Арина?
-Исках това да е изненада.Арес е доста буен кон и трудно се отглежда.След като го продадох на семейство  Раминес,не мислех че Арес ще оцелее.Но уви късметът е бил на негова страна.Или така си мисля.
-Защо?
Дядо въздъхна:
-Бедничкият е бил препродаван 6 пъти  за почти  8 години.Заради буйният си нрав,е успял да осакати немалко хора.Затова когато последният му купувач го откупил от търга,го завел в някакво предприятие за дърва.Арес не искал да тегли тежките товари и ритал  всеки.Двама човека  пострадали тежко след като  опитали да го обуздаят.
-Не мога да повярвам.Какво е направил?
-Стъпкал едния   човек,а на  другия  счупил ръката с предните си копита.
-Хората?Те добре ли са?
-Добре са няма им нищо,но от местния участък  предупредили 6тия купувач на Арес,че при  още едно такова провинение,коня ще стане на кайма.И затова го купих отново.Не знаех какво се е случило с него през годините,но не ми изглежда никак жизнерадостен и щастлив кон.Смятам,че през тези 7 години.....са се отнасяли с него много,много зле.
Не можех да повярвам.Дали е истина?Дали малкото,почти умиращо  конче  наистина се е превърнало в дяволско същество?Не разбирах.
-Хайде сега лягай.Утре ще те разведа.А може и да пояздиш.
-Дядо...знаеш,че след Арина не съм се качвала на кон.Мисля да си остана така.
-О не не не,млада госпожице.От утре Алекс ще те научи отново да яздиш.И без възражения  моля.
Алекс да ме учи?Точно това искам.
-Добре.Лека нощ.
-Лека Амбър.
Нямах търпение да стане утре.



Хей народе!💓Дано да ви е харесала новата глава!💓Гласувайте и коментирайте😘😘💓💓обичам ви💙💙💙

Завинаги твояWhere stories live. Discover now