Глава 9

2.8K 189 10
                                    

Някой лижеше  ръката ми.Отворих очи и видях,че Сузи е там.Душът  работеше и предположих,че Алекс се къпе.
Тъкмо да стана,когато той  излезе от банята. Направих се,че спя.Леко притворих очите си.
Той взе телефона си и явно погледна часа,защото бързо го остави .Седна на леглото.
Аз отвих  единия си крак и го доближих до него.Бутнах го леко,ала той не помръдна.
Алекс се обърна  и ми хвърли изпитателен поглед.Обърнах се и махнах тънкия чаршаф от тялото си.Той се изправи и отиде да се облече в банята.
Обърнах се и отворих очи.Облегнах се на възглавницата и в този момент той излезе от банята по боксерки.Няма как да не отбележа,че още нещо освен надписът "Kiss my ass" ме впечатли(леле хора не мога   просто😂).
-Ти да не би да ме шпионираш  Амбър?
-Няма нищо  такова.
Изправих се  и тръгнах да мина покрай него.Той обаче ми препречи пътя:
-Къде отиваш?
-Мисля,че трябва да се облечеш насаме.Не съм ли права,а?
Отново тръгнах да го задмина, но той  не ме пусна.
-Пусни ме мексиканче.Не би искал да си имаш проблеми с дъщерята на мулти-милиардер.
Той се    раздразни  от това и тъкмо да каже нещо ,когато изведнъж някой отвори вратата:
-Алекс милиииии!
Ниско момиче с  кестенява коса и мургава кожа влезе вътре.Двамата с Алекс се обърнахме  към нея.Момичето ни изгледа  и в миг бузите и почервеняха:
-Как смееш да ми и изневеряваш!По дяволите Алехандро!Ние ходим от два месеца!
Момичето се обърна и  прасна  вратата.Алекс се обърна  към мен и ме погледна.
Бях бясна:
-Имаш си приятелка?Имаш си приятелка?!Как смееш да ме докосваш!Пусни ме.
Той ме пусна :
-Амбър мога да обясня!
Той дойде зад мен и ме хвана за лакътя.
-Махни си ръцете от мен!Как изобщо смееш да ме целуваш ,как изобщо смееш да ме докосваш,при положение че спиш с друга!
Той облече джинсите си и тръгна след мен:
-Амбър стой!
Вдигнах средния си  пръст и отидох в къщата си.Не можех да повярвам.Той е имал приятелка,а аз глупачката му се натискам като полудяла   монахиня! Как мога да го допусна.Мамка му.Качих се в стаята и си взех дълъг душ.
Аз съм идиотка. Аз съм пълна идиотка.Как мога да си позволя да изпитвам подобни чуства ?Та аз съм лошо момиче!Как успях да попадна в капана му?!Мразя се.
Излязох отвън и си приготвих дрехи.Облякох дълга червена  тениска, черен клин до коляното и започнах да суша косата си.От време на време поглеждах към прозореца.След като бях готова,слязох долу и  си направих нещо за хапване.
Включих телевизора,но бързо ми омръзна и излязох  навън.
Алехандро никакъв не се виждаше.Синия пикап  също го нямаше.Дали е тръгнал  след нея?Не ме интересува.Отидох до заграждението за болни коне,където беше Арес.Той изобщо не мърдаше.Само лежеше  до  сеното и от време на време хапваше нещо.Отидох до него и клекнах:
-Хайде стани.Трябва да се изправиш.
Той леко изпрухтя, ала не мръдна.Явно настроението му беше като моето.Върнах се в обора и взех юздите му.Отидох обратно до него и пак се пробвах да го вдигна.
-Стани!Хайде Арес!Стани!
Той най-накрая се изправи.
Реших,че ще е добре да го разходя наоколо.Отначало беше доста муден,но после малко живна.Вървяхме бавно вътре в огромната заградена ливада,когато видях синия пикап да паркира пред пристройката.Алекс излезе набързо оттам и влезе в къщичката.Повече не излезе.
Аз продължих да се занимавам с коня,опитвайки се да го накарам да възвърне предишния си бурен нрав.
Той обаче сякаш беше на прага на смъртта.Трябваше да се обадя на някакъв ветеринар.
Върнах Арес обратно в бокса му и  смених водата и храната му.Бедното ми конче.

*Здравейте хора!Съжалявам,че доста се забавих,но ето я новата глава!Надявам се да ви хареса❤❤❤

Завинаги твояWhere stories live. Discover now