Глава 13

1.9K 89 3
                                    

Събудих се от ужасна болка в гърба.Опитах се да се надигна от леглото,но без успех.Имах чувството,че Арес нарочно го направи.Искаше просто да се махна от гърба му и толкова.Проклятие.А и онова момче беше там.По дяволите не само той беше там!Заграждението беше пълно с хора!Как се мразя само.
Станах от леглото и осъзнах,че е вечер.Значи доста съм поспала.В стаята ми имаше някой,който беше на терасата.Вдигнах се и с големи усилия стигнах до там.Алекс стоеше на един от столовете и пушеше.Щом ме усети той веднага я загаси и я остави.
-Хей -каза малко смутено.
Явно си станала.
-Мхм.Къде е дядо?
Нямах намерение той да се грижи за мен.Та аз дори не го понасях,а той идиота виси на терасата ми най-нахално!
-Дядо ти отиде до града.Има малко работа и ще се върне скоро.
От погледа ми той разбра,че не е желан тук и понечи да тръгне.Направих му път да мине покрай мен,но от рязкото движение краката ми се подкосиха и се облегнах на стената.Той инстинктивно се обърна към мен и ме притисна в стената:
-Добре ли си?-каза с мек тон.
Направих гримаса и му казах да ме пусне.
-От колко време стоиш тук?
Двамата влязохме вътре,аз седнах на леглото,а той седеше прав пред мен.
-От няколко часа.Спазвам стриктно всичко,което дядо ти ми каже.
Вдигнах глава право към него:
- А защо не спазваш това,което аз ти казвам?-говорех с твърд,студен тон.
Той сложи ръце в дънките си и се приближи:
-Не си ми шеф, chica.
Бавно се изправих и посочих към вратата:
-Не ми е нужно ничие състрадание.Не си ми нужен и ти.Просто излез и ме остави намира....Не ми трябва никой да се грижи за мен.Мога и сама да се оправям.
Той поклати глава и постави ръцете си на тила:
-Знаеш ли.....Ами...
По дяволите.Никой не бива да използва галеното ми име.
-Не съм ти никаква Ами!
Излез и се разкарай!Ти просто си играеш с чувствата ми!
Той вдигна погледа си право към мен и очите му сякаш бяха малки огънчета:
-Ами ти Амбър?!Не си ли си играла с чуждите чуства?Не си ли разбивала десетки сърца?!
-Каквото съм правела аз,теб изобщо не те интересува Алехандро!
И двамата крещяхме един срещу друг.
-Махни се от стаята ми!Заповядвам ти!
Той отново се приближи.Изправих се пред него,за да изглеждам по-решителна.
-Знаеш ли какво?Теорията ми че всички момичета като теб са пълни кучки можеше да не бъде потвърдена.Мислех си,че след урока, на който те научих че не може да имаш всеки,все пак те кара да се замислиш преди да действаш и да пуснеш "режим чар" в действие.Но-той ми обърна гръб-ти просто не си си научила урока .
Мразех го.Мразех го заради това,че си позволи да си играе с мен.Че аз му позволих да си играе с мен.
-Алехандро Мартинес,махни се от стаята ми или кълна се че ще свършиш някъде из тези гори разкъсан от чакали!
Махай се!
Една сълза се търкулна от окото ми.Алекс не помръдна.
- Мамка ти Алекс,изчезни !-крещях като луда.
Той рязко се обърна,дойде до мен и рязко ме целуна.Целувката беше от ярост и жажда,не от любов.
Отвърнах на целувката му и поставих ръце на раменете му.
Той свали ръцете си надолу към задника ми и ме вдигна във въздуха.Занесе ме до стената и ме подпря на нея.Целуваше ме като подивял звяр.Нито той спираше,нито аз.Той се врътна към леглото и ме остави отгоре.Нямах сила да се съпротивлявам.Изведнъж той ме пусна:
-Мамка му Амбър!
Той се хвана за главата и започна да дърпа косата си:
-Нито дума за това на никой!Чу ли ме?!
Той излезе и прасна вратата.
Какво беше всичко това,което той правеше с мен?Защо ми действаше като поредната доза кокаин?Защо го мразех,а всеки негов допир ме караше да горя отвътре и да искам още?
Не можах да спя цяла вечер.Той беше едновременно твърд и мил с мен.Играеше си с мен по ужасен начин,който ме изгаряше отвътре.Реших да ида до Арес.Облякох си клин,тениска и тънко яке.Слязох тихо долу и отидох в конюшнята.Арес обаче не беше там.Нищо от него не беше там.Започнах да ровя из стаичката за документите му,но тях ги нямаше.Ами ако дядо е решил да ..?
-Не!
Затичах се към джипа и го запалих.Имаше достатъчно гориво и смятах че ще ми стигне.Завъртях гумите на чакъла и излетях на главния път.Дядо беше отвел Арес някъде и това не ми харесваше.Мислите ми за Алекс ме караха да откачам и да натискам газста.Карах със 140 и въобще не ми пукаше.
Болката не идваше само от гърба ми.

{Хей хораа😀💗Ето я новата глава.Надявам се да ви хареса!Коментирайте и гласувавайте ако ви е харесала.💗💗}

Завинаги твояWhere stories live. Discover now