~1~

16.5K 341 26
                                    

Caitlyn

„Cait, skoč za Harrym. Volá ho táta." Protočím panenky a zvedám se z pohovky. Už to začíná... Chvíli je doma a dělám poslíčka.

„Táta ti vzkazuje, že máš jít za ním." Klepla jsem do dveří, jen aby se neřeklo a rozrazila je. Opřená o zárubeň sleduju Harryho. Zrudl a přehnanou rychlostí zaklapl notebook. Stále leží jak lívanec a nemá se k tomu, aby se zvednul. „Co chce?" „Jsem snad vědma?" Krčím rameny a vejdu.
 S heknutím a vztekem pohlížím do Harryho, pobaveností vyplněné tváře. Polštář, který po mně hodil zasáhne cíl, úsměv je pryč a on výhružně přimhouří oči.
„Zmizni, sestřičko." „Na co tam čučíš?" „Když ti to řeknu, budeš chtít koukat se mnou." Vyplázne jazyk a zlehka si jim pak přejede přes rty. „Porno! Nadrženče!" Nečekám na odpověď. Se smíchem a křiknutím, aby si pohnul, se vracím do obyváku na pohovku

„Už jde." Křiknu na mamku, uvelebím se na pohovce a snad mám konečně klid, abych se dodívala na film.
Zatímco se Harry válel a Gemma z patra hulákala, že má čerstvě nalakované nehty, já kmitala po kuchyni a vztekala se.
„Děláš, jak kdyby ses ty na porno nedívala." Zavibruje mi u ucha bráškův hlas. Slabě s sebou škubnu a pokusím se jej praštit, ruku mi však zachytí a opět vyplázne jazyk. Opřený laxně o opěradlo pohovky se uculuje a čeká, co ze mě vypadne.
„Chápu, že když jsi pořád s kluky tak vyhonit si, krom rychlovek ve sprše, je skoro nadlidský úkol, ale koukat porno, když je plnej barák..." Zavrtím hlavou a sjedu pohledem ke klínu. „Už lehl, sestřičko!" Uchechtne se a cestou od pohovky mi stáhne gumičku z copu. „Harrolde!"
„Harry! Co ji zase děláš?!" Ozve se mamka z kuchyně, a kdyby pohled vraždil, jsem mrtvá.

„Cait? Chceš tu gumičku?" „Jistě!" „Za pusu." Pozvedne obočí, na mamku houkne, že jen zlobí svou milovanou sestřičku a vrátí se k pohovce.

„Pusu?" Zvednu obočí a zakloním hlavu. „Jo, za pusu." „Tak nastav tvář." „Takovou nemyslím." Polije mě horko. Jeho oči jsou náhle jiné, skoro z nich létají jiskry. Skloní se a horkým dechem mi polechtá krk.
„S jazykem chci." „Praštil ses někde?" Vydechnu šokovaně. „Měl bych?" Hraje si se slovy, jeho zastřený, chraplavý hlas, který přivádí miliony dívek po celém světě do kolen, teď tak působí i na mně. Ucítím jeho dlouhé, štíhlé prsty klouzající po odhaleném rameni až pod tričko. Dotkne se podprsenky a pak sjede přímo na holou pokožku ňadra.

„Harry!" Tátův hlas se nese z terasy, zní rozzlobeně. „Víš," Setřásla jsem jeho ruku a vyhrabala se na nohy. Kolena se mi třepaly, neměla jsem daleko k tomu, abych se sesunula k zemi. Co blbne?! „Kdybys nebyl brácha, tak ti tu pusu klidně dám." Nečekala jsem na odpověď, ani se na něj nepodívala a utekla k sobě.
Opřena o dveře v pokoji, prudce dýchám. Srdce mi šíleně bije, marně se jej snažím uklidnit. Pokožka, po které mi klouzaly jeho prsty je v jednom ohni... Zamknu a vejdu do koupelny. Cítím Harryho parfém a přehnaně zbrkle, zamykám jeho dveře, které vedou do koupelny.

Dlaněmi se zapírám o desku, v které je zapuštěné umyvadlo a těkám očima po svém odrazu v zrcadle. Vypadám hrozně... Jak málo stačilo, abych zešedla, rty mi zmodraly a přitom...

Rezignované odlíčení se, znovu na sebe plácnout make-up, nalíčit oči... Ještě pár vteřin se dívám do odrazu, odemknu jeho dveře a sotva chytám za kliku do svého pokoje, z jeho pokoje bouchnou dveře. Jako střela jsem u sebe, zamknu a vyděšeně poslouchám, jestli se neblíží kroky.
Ty však nepřichází a já se pomaličku uklidňuju.

Nic to neznamenalo... Jen si dělal srandu, nic víc v tom určitě nebylo. Přece jsme sourozenci, tak co mě zkouší? Určitě nějaká pitomá sázka s Louisem. Ten byl na takový kraviny machr...

Práskla jsem s sebou do postele, civěla do stropu a bezděky si přejela dlaní po pokožce. Zavřu oči a na mysli mi vytane Harry.
Jeho úsměv, co se mu včera rozlil ve tváři, když jsme se setkali.

Přišla jsem domů a chvíli nechápavě stála v hale a dívala se na boty, které nebyly nikoho z nás. „Tati?" „Zlato?" „My máme návštěvu?" „Jak se to vezme... Harry je tady. U sebe." Provázel mě jeho smích, mamčin dotaz co tak šílím a Gemmu jsem málem smetla.
„Harry!" „Cait!" Se smíchem mě vzal pod zadkem, když jsem na něj skočila. Prohlížela jsem si jej sotva pár vteřin, než mi došlo, že až moc civím.
Objala jsem jej, zabořila tvář k jeho krku, vdechovala drahý parfém a vychutnávala si jeho objetí. Otíral se mi ústy o tvář, smál se...
Držela jsem se jej jako klíště a uvědomovala si, jak moc se změnil. Už to nebylo to malé kuře, na které jsme s Gemm ječely, že neumí zpívat a nám jen drásá nervy, když krákorá...

„Cait! Pojď dolů, volá tě máma." Gemma... Vztekle jsem vyšla z pokoje, pobaveně se usmála a líbezně pronesla, že mám jít pomoct dodělat oběd...

*****************************************
Názory? :o) Má to vůbec cenu psát? =D :o)
♥♥♥

Siblings...?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat