~7~

10.8K 300 12
                                    

Caitlyn

Zabouchla jsem dveře od pokoje a vrhla se ke dveřím do koupelny. Zámek lupl, sjela jsem po nich k zemi a strčila do pusy lžičku s ledovou pochoutkou.

Třepala jsem se, jako ratlík a hlavou mi probleskávaly momenty, které jsme spolu dole strávili. Co jsme dělali, jak jsme se chovali... Jak se hlavně choval on.
Cítila jsem jeho rty, jazyk... Kůži jsem měla v jednom ohni a začínala mě bolet hlava.
Racionální myšlenky, že toto se nikdy stát nemělo, že jsme sourozenci, že jsem jeho malá sestřička byly rozhašeny myšlenkami o tom, že se mi to vlastně líbilo. Že to bylo... Takový... Jiný, než se všema klukama, se kterýma jsem kdy byla.

Slyšela jsem téct vodu a najednou sama se sebou bojovala. Jít za ním nebo ne? Klika se mi nad hlavou zatřásla a já pro daný okamžik byla rozhodnutá, nejít nikam.

Ležela jsem v posteli, zamkla se, jako obvykle, a mapovala dlaní svoje tělo. Klouzala jsem prsty po místech, kde byly ty Harryho...
 Voda utichla, ale já pořád byla bez odvahy jít za ním, nebo alespoň do koupelny. Odhodlávala jsem se ještě další hodinu a potlačovala nadrženost... Jak ubohé, trapné, zvrácené...

Zamkla jsem jeho dveře svým klíčem, osprchovala se a vyčerpaně pohlédla do zrcadla. Polohlasem jsem opakovala, že je to přece můj brácha, tak co blbnu.

A co když není? Zafuněla jsem... Debilní otázka, co vyplula na povrch. Co máme společného? Další zafunění. Musím vypnout... Nebo se zblázním.
Natáhla jsem na sebe jeho košili, co jsem mu ukradla ráno ze skříně – byla oblíbená a dobře se v ní spalo – a zalehla.
Nešlo mi spát, převalovala jsem se... A hlavou mi vířily hloupé otázky, které jsem se rovnou i snažila vyvrátit.

Nejsme si podobní...
No a? Nemusíme být.
S Gemm ale podobu má...
No a? Holt jsem jiná. Zaynova ségra má taky světlé oči, oproti ostatním... Jen náhoda, krásná výjimka.
Jsem ale úplně jiná... Nemám nic ani z Gemmy, ani z mámy. Možná jen úšklebky, ale ty se dají přece odkoukat...

Vzteklé zafunění, odkopla jsem ze sebe peřinu a vytáhla se na nohy. S bušícím srdcem, jsem proběhla koupelnou. Tichounce otočila klíčkem ve dveřích jeho pokoje a dosedla mu do postele.
Ležel na břiše, s rukou místo polštáře a pravidelně oddechoval. Se snahou, abych ho nevzbudila, jsem mu odhrnula pár vlasů z obličeje a usmála se.
Hluboký nádech, sklonila jsem se a rty se mu otřela o tvář. Neprobudil se, jen zavrněl. S pobaveným výrazem jej hladím, probírá se a překvapeně na mě vytřeští oči.

„Cait?" Posadil se, peřina z něj sjela...
Odhrnula jsem ji a vlezla mu na klín. „Chtěl jsi pusu." V očích se mu blesklo a naklonil se... Dlouhý, hladový polibek... Nestačilo mu to a naléhavě mě zachytil, když jsem se chtěla odtáhnout.
Naše jazyky se o sebe otírali, cítila jsem v podbřišku motýlky, on mě hladil...
„Mmm!!!" Odtáhla jsem se a zachytila jeho ruce. Vjel mi dlaněmi pod košili a hladil mě po zadku a spokojeně zavrčel. Druhou rukou se mi snažil dostat do klína...

„Jen pusu!" „Tak mi ji dej. Znovu!" Drze se usmál, plácl mě po zadku a já se vytáhla do kleku. Zaklonil hlavu, sáhl mi do vlasů a zabručel. Líbali jsme se, já si to užívala a smršť pocitů, byla šílená.

Vážně, to co jsem cítila s ním, mi nemohl dát nikdo jiný.

***************************************************
Děkuju za krásný komentáře! *tetelí se* :o) ♥♥♥
A přesně... Harrymu by se těžko odolávalo =D =D

Siblings...?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat