Harry
Byl jsem v šoku, ale ihned začal spolupracovat. Moje sny i představy, se staly skutečností.
Měl jsem ji v náručí, držel jsem její polonahou prdelku a ona mě hladově líbala. Natáhl jsem ruku po lampičce a rozsvítil. Chtěl jsem na ni vidět...
Odtáhla se, hryzla se do rtu a přisála se mi rty na krk. Zachrčel jsem, naklonil hlavu do boku... Jazykem klouzala po kůži a pak mi skousla ucho.
„Nelíbí se ti to?" Chytil jsem ji za boky a stáhl si ji znovu na klín, aby cítila, jak se mi to „nelíbí".
Zasténala a podívala se dolů. „Co myslíš?" V očích se ji blesklo a pohnula se. Začala se vrtět a já zaskučel.
„Kurva!" Vydechnu a chytím její boky. „Nedělej to." „Proč?" Provokovala a užívala si to. Zoufale jsem na ni pohlédl, drtil ji boky aby se nemohla pohnout.„Protože tě jinak ojedu." Přitiskla se mi ústy na moje. Hravě mi kousala ret, hladila mě po hrudi a pomalinku klouzala dlaní k boxerkám.
Zachrčel jsem, ona vzdychla. Přejela mi dlaní přes arzenál v boxerkách a s rozzářenýma očima na mě pohlédla.
Mnul jsem ji zadeček v dlani, vybodl se na fakt, že několik pokojů od nás jsou rodiče a sáhl ji mezi nohy. Jen přes kalhotky, ale i to stačilo. Byly durch a ona si skousla ret.
Povalil jsem ji do postele a nalehl k ní z boku. Držel jsem ji za bradu, líbal ji... Hladila mě, natočila se bokem a přehodila přese mě nohu.
Znovu jsem sjel dlaní mezi její nohy, vzdychla, usmála se a hravě mě kousla do brady.„Už to není jen líbání, hm?" Mumlu, ukradnu si polibek a znovu ji dostanu na záda. Hladím ji přes kalhotky, drží mě za krk, líbáme se... Po chvilince začne reagovat na doteky, vlnila se, zvedala pánev...
Přejel jsem dlaní na bříško a z něj pomaličku zpět, jen s tím rozdílem, že jsem vjel dlaní pod kalhotky.
Věnoval jsem ji pohled, opět skousla ret a kývla. Zachrčel jsem ji do úst, stejně jako ona. Projel jsem ji rukou, zasténala a slastí přivřela oči.Přestal jsem se věnovat jejímu klínu a rozepnul košili.
„Není náhodou moje?" „Ne, je moje." „Opravdu? Vypadá přesně jako ta, co jsem na posledním koncertě." „Mýlíš se." „Dostaneš na zadek, strako." Zamumlu a sevřu ji ňadro v dlani. „Vážně?" Jen se uchechtnu a posunu se níž.
Přisál jsem se ji k prsu, vískala mě ve vlasech, sykala... Dál jsem ústy obstarával její prsa a dlaní se vrátil zpět k rozkroku.Začal jsem ji dráždit, vzdychala, sténala... To vše se snahou, aby byla potichu, ale přesto ji to nevycházelo.
Mně to lechtalo ego, ona se pode mnou svíjela a já si nedovažoval domýšlet, jak bude reagovat, až bude pode mnou a já si ji vezmu.
Přestal jsem ji dráždit na klitorisu a zasunul do ní prsty. Nečekala to a výkřik, co ji vyšel z úst mě vyděsil. Byl protkaný touhou, slastí, spokojeností, ale byl šíleně hlasitý!
Napnul jsem uši, jestli se neblíží někdo z rodičů, ale všude bylo ticho. Hodiny ukazovala skoro čtyři ráno...„Cait..." „Promiň!" Nevinně se usmála, zacpal jsem ji ústa jazykem a znovu do ní prsty pronikl.
******************************************
Děkuju! :o) ♥♥♥
Snad vás to moc nepohoršuje =D =D =D
ČTEŠ
Siblings...?!
FanfictionVyrůstali spolu od miminek... Silná sourozenecká láska, ochranářské pudy staršího bratra, nevinnost malé sestry... Ani jeden z nich však neplánoval, že by někdy, postupem let, mohla láska mezi sourozenci přejít v jiný druh milování. Sekce vý...