Caitlyn
Ležela jsem pod ním a doufala, že neucítí jak se třesu. Jeho pronikavé, zelené oči mě propalovaly a rty, kterými šeptal pár centimetrů nad mými, lákaly k políbení.
Náhle televize zhasla a světla zablikala. Pak se ozvalo malé „lup" a celý dům se zahalil do tmy. A nejen dům, pouliční lampa před domem zablikala a zhasla také. Jediné, co naplňovalo prostor, byl dech nás obou.„Bojíš se?" Zachraptil mi jeho hlas u ucha. „Měla bych?" „Možná..." Posadil se a rukama mi vjel pod tričko. „Harry." Zašeptala jsem a nahmatala jeho ruce. Nechal mě, abych je oddělala, nějak jsem se z pod něj dostala a vytáhla se do stoje.
V duchu jsem panikařila. Co to, k čertu, bylo?!
Stejně jako předtím, i teď mě pálila pokožka, v místě, kde se dotýkal.„Evidentně to vypadlo všude." Snažila jsem se zahnat myšlenky na něj a věnovala se výhledu z okna. Sousedi postupně vybíhali z domů a přes předzahrádky na sebe křičeli nějaké dotazy. „No a co." Couvla jsem od okna a narazila do jeho hrudi.
Neslyšela jsem ani jeden pohyb a stál za mnou. Stiskl mi boky a přitlačil k sobě. Jednou rukou mě pustil a oddělal mi vlasy z pravé strany na levou. Srdce mi bilo jako splašené, třásla jsem se a věděla, že on to cítí.
„Změnila ses." Zašeptal a otřel se rty o ucho. Pravou rukou mě objímal kolem těla a najednou mi zahákl palec za lem legín i kalhotek.„Harry!" Moje tělo řvalo, chtělo aby se jej dotýkal, ale mysl mi v tom bránila. „Líbí se ti to, vím to." Přisál se mi na krk a mně se podlomila kolena.
Prudce mě k sobě otočil a vysadil na sebe. Za zády jsem ucítila chladnou zeď.
„Na koho jsi ve sprše myslela?!" Zavrčí mi do krku a skousne tenkou kůži. „Tys..." „Slyšel jsem tě."
I v té tmě jsem cítila, že se mi zpříma dívá do očí. „Na koho?!" Zašeptal znovu výhružně. „Nad kým, si moje sestřička dělá dobře?" Jednou rukou mi stiskl zadeček, zatímco druhou vjel do vlasů. „Neřeknu." „Ne?" „Nic ti do toho není." „Je mi do toho všechno." Jazykem mi přejel po tepně na krku.
„Nad zpěvákem..." Zašeptala jsem a marně se pokoušela, navrátit svou dechovou frekvenci do normálu. „Nad kterým?" Jeho ruka klouzala níž, stiskl mi ňadro a zavrčel. „Neřeknu!" V podbřišku jsem cítila šílený tlak a i na něm se nadrženost projevovala.
To, co chtěla cítit děvčata po celém světě, mě teď příjemně tlačilo a rozhodně to nebylo malé.„Tohle nesmíme." Probrala se ve mně racionální část. „Proč?" „Jsme sourozenci!" Zapřením se dlaněmi o jeho klíční kosti, jsem ho donutila odtáhnout obličej od mého krku.
„Jsi mokrá?" Přešel mou poznámku, ten fakt, bez jediného slova.
„Harry!" „Jsi?!" Postavil mě na zem a namáčkl těsně na zeď. Uvězněná pod jeho tělem jsem se nemohla pohnout ani o milimetr.
„Vím, že jsi, líbí se ti to. Líbí se ti představa, co chci s tebou dělat. Chceš to se mnou dělat." Vrněl mi do ucha. Měl pravdu, ve všem co řekl.„Harry, prosím." Hlas mi přeskočil. Stiskl mi stehno a natiskl se na mě ještě víc. „Dej mi pusu, pak tě nechám." Líbla jsem ho na tvář, ale on se jen rozesmál. „Takovou mi dávej před rodiči, teď tu jsme jen my. Chci pořádnou!" Konečně se rozsvítilo. V očích mu zářila nadrženost, chtíč, touha.
******************************************
Děkuju za komentáře :o)
ČTEŠ
Siblings...?!
FanfictionVyrůstali spolu od miminek... Silná sourozenecká láska, ochranářské pudy staršího bratra, nevinnost malé sestry... Ani jeden z nich však neplánoval, že by někdy, postupem let, mohla láska mezi sourozenci přejít v jiný druh milování. Sekce vý...