~23~

6K 188 3
                                    

Caitlyn

„Tak, kam teď, zlato?" Pousmála jsem se k Phillovi a ukázala na stánek s náušnicemi. Vydržela jsem u nich dlouho... Vybírala si a přesto...

„Nemáš chuť na zmrzku?" „Zajdeme si... Tak vydrž, napíšu chlapům. Že se pak vrátíme spolu, hm?" Souhlasně kývám, s kornouty ze kterých zmrzlina doslova přetéká, si sedáme na zídku, ze které lze vidět pláž.

„Cácorko moje, co je?" Pobaveně se pousměje a šťouchnu do něj. „Chyběl jsi mi." „Ty mně taky. Seš jak moje." „Já vím... Phille?" „Ano?" „Ta holka..." „Cait, kašli na to. Jak kdybys bráchu neznala. Ujel s fanynkou a ta si teď holt myslí, že se mnou můžeš jednat jako s kámošem a k tobě..." Trhl ramenem a pevně mě kolem těch mých objal.
Kdybych mu mohla říct pravý důvod, proč mi to vadí, udělám to... Teď to jen vypadá, na uraženou ješitnost za její přístup...

„Jé, my máme na sebe štěstí." Semkla jsem rty a obrátila se. Holka se ušklíbla a společně s kámoškou, dosedla o půl metru dál.
„Půjdeme?" „Jo-" „Bylo to dokonalý... Je pravda, co se říká. Fakt je nadmíru... A perfektně to s ním umí." „Tak tohle poslouchat fakt nemusíme." Zvedá se Phill o překot a protáčí panenky. Já záměrně zdržuju. Chci to slyšet.
„Šukal mě a... Musela bys to zažít!" Její kamarádka vedle zoufale vzdychne. „Byla bych raději, kdyby to byl Niall." „Psala jsem mu... Snad se sejdeme. Se ho zeptám, jestli by nevzal Nialla s sebou." Tak to stačí...

Odtahuju Philla pryč, provází mě smích a její pokřik. Řve něco ve smyslu, že nemám být tak choulostivá a určitě i nás dvě, Harry brzy seznámí.

Hotelem jsem doslova proběhla. Phill houkl, že bude u sebe, kdyby něco a mně to nezajímá. Chci ven, vypadnout...
Hodila jsem těch pár tašek na postel, stejně jako kreditku a znovu vyběhla z pokoje. Ignoruji Mishel a její tichý pozdrav.
Na pláž jsem doběhla se slzami v očích. Strašně mi to vadilo... Ten pocit, že slyšíte jak nějaká štětka mluví o sexu s vaším bráchou je už sám o sobě hnusný. Ale o to víc, když s ním sama spím... Jo jasně, neměli bychom, to co je mezi námi, je pro změnu doslova zvěrstvo, ale...
Jsme uražená a žárlivá.
Sedím mezi skalisky, pouštím si písničky a bezděky hledám tu jednu, nejoblíbenější. Pitomě se usmívám do dálky nad vodou a vnímám jak voda šplouchá a jak má Zayn dokonalý hlas. Chybí mi...

On byl můj „crush", on byl ten, na koho jsem spoléhala vždycky nejvíc. Paradoxní... Brácha byl až po něm. Když jsem něco potřebovala, říkala jsem jemu, neustále jsme si volali, psali si... A když odešel, vše skončilo.
Změnil si číslo, poslal ho Harrymu i mě, ale Harry mi jej vymazal dřív, než jsem si stačila přečíst aspoň první tři čísla.
Všichni to nesli hrozně, Zayn je zradil... Byl pro ně jen zrádce a nikoho nezajímalo, že chybí i mně. Snahu napsat Zaynovi na sociálních sítích jsem zavrhla. Než by se prokousal tou hromadou zpráv...

Utírám si slzy, po chvíli to vzdávám. Vybavuje se mi každá vzpomínka se Zaynem, všechno, co jsme spolu zažili.
„Unášel" mě z hotelu, nikdo to nevěděl a my, bez ochranky blomcali nočními městy. Cpali se hranolky, dělili se o plechovku coly nebo piva a blbnuli.
V městech, které obklopovala voda jsme se nazí koupali v moři, blbnuli... Jinde jsme utíkali do kin, do klubů... Nebo jen seděli někde bez lidí, povídali si, smáli si... Byli jen spolu a...
Pitomě se usmívám.
Vzpomínky na milování s ním... Byl mou náplastí na nevydařený vztah. Tedy... Ten vztah nebyl extra vážný, jen líbání a vodění za ručičku. Sex jsem odmítla. Bála jsem se a když se na mě kvůli tomu kluk vykašlal, brečela jsem v Zaynově náručí.
Uplynulo pár dní a... Nějak se to zvrhlo. Byli jsme zase spolu všichni a Harry i ostatní, zamířili do klubu. Mně se nechtělo, Zayn na to neměl náladu.
Váleli jsme se v jeho pokoji, dívali se na film... Film skončil, zapnul horor a jen co lehl zpět, zvedl paži. Přitiskla jsem se k němu a po pár minutách jsem na něj pohlédla. Hladil mě něžně po rameni a pozvedl obočí s nevyřčenou otázkou.

„Líbím se ti?" „Jsi hodně krásná..." Pousmál se a přejel mi palcem po rtech. „Jsou chvíle, jako teď, kdy lituju že jsem s Perrie." Drze jsem se usmála. „A kdy jindy, jsou takový chvíle?" „Pamatuješ na koupání? Pokud nepočítám svoje ex a Pezz, tak jsi jediná před kým se svlíkám." Další drzý škleb. Bavilo mě jej provokovat... Jeho dlaň sjela z mého ramene na zadek a stiskl jej.

„Plakala jsi, když se na tebe vybodl, čurák... Odmítla jsi sex... Cait, co když po tobě vystartuju, mhm?" „Nechci aby to bolelo." Šeptám, skláním se, líbáme se... Za pár minut jsme nazí, je ve mně a zvedá se na rukou.
Mohla jsem se ukřičet slastí... Po té noci, přišlo pár dalších, takových. Usmívala jsem se na Perrie s falší, dělala, jaká nejsem její kámoška a přitom šukala s jejím přítelem. Nebránil se, nikdy se nebránil a já nikdy neodmítla jeho touhu.

„Caitlyn!" Škubla jsem s sebou a pohlédla na Philla s Mattem. Oba na mě hleděli s přítomností, kterou nahradil výraz starostlivosti.
„Děvče moje, co se děje?" Stíral mi Phill slzy, vrtím hlavou, neodpovím a jen s nevolí se vracím na hotel.
Tam mě drží v objetí Jay. Spílá mi, plácne výchovně po zadku a znovu k sobě přitiskne.

„Nesmíš chodit pryč, aniž bys něco řekla. Něco by se ti mohlo stát. Jak od těch nadržených prasat venku, tak od nějaké fanynky... Omlouvám se, potkávám se s Lottie. Stejně jako Jay, ptá se, proč jsem uplakaná. Nedá mi pokoj, snaží se nacpat i na pokoj. Než jí přirazím dveře před nosem, zavrčím jen „Zayn". 

************************************
To bych nebyla já, abych Zayna někam nenacpala =D =D

Siblings...?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat