Harry
Její hlas, prosycený touhou o to, udělat ji to pusou se mi vryl do mozku. Sjel jsem ji ke kolenům a roztrhl ji kalhotky. Její vyjevený výraz a naštvaný hlásek mě nutil se smát. Kdyby jen tušila, jak šílenou mám chuť zasunout a vzít si ji, místo lízání...
Projel jsem ji opět prstem, sykla a očima mě pobídla k dalšímu. Nahrbil jsem se v ramenou a doufal, že nebude křičet. Ačkoliv... Jak nastane příležitost k tomu, abychom byli sami doma, nechám ji křičet do ochraptění.V pěstičkách zmuchlala prostěradlo, prohnula se... Sevřel jsem její boky, kmital jazykem a několikr střelil pohledem k ní. Jediný, co jsem ale viděl, byla dmoucí se hruď a bradičku... Hlavu měla zakloněnou, vlnila se, tichounce kňourala a po chvíli mi sáhla do vlasů.
Spokojeně jsem přivřel oči a znovu se ji začal důkladně věnovat.
K ústům jsem přidal prsty, vydechla přerývaně a broukla na souhlas... Nemohl jsem se dočkat, až mi tuto laskavost oplatí.
„Harry!" Vydechla zděšeně, ublíženě... Přestal jsem a nalehl na ni. Neudělal jsem ji. Proč? Času jsme měli ještě dost.
„Copak?" „Prosím!" Zanaříkala a procpala mi jazyk do úst. „Máme celou noc, kam spěchat?" Zlobil jsem ji a hladil ji po boku a užíval si, jak kolem mě omotala nohy.
„Tohle ti vrátím!" Zašeptala mi výhružně do úst a zatlačila mi do hrudi.Pobaveně a milostivě, jsem se přetočil na záda. Přelezla mi do nohou a zachytila okraj boxerek.
Hladila mě po podbřišku, obkružovala tetování...„Jakej vlastně mají význam?" „To chceš teď, řešit tetování?" „A kdy jindy?" „Nějakej jinej den. Lepší dobu..." „Co se ti jako teď nezdá?" Přelezla ke mně a otřela se mi o klín. „Hm?" Zbavil jsem ji košile a usmál se.
„Jsem nadržený a myslím jen na to jedno. Nemyslíš, že by bylo týrání, řešit něco jiného?" „Krev z mozku stekla jinam, co?" Posměšně se uculí a vzdychne, když ji plácnu po prdelce.
„Nezlob mě, riskuješ." „Si jen myslíš. Uvidíme, kdo toto vyhraje." Drze se zazubí, líbá mě po těle a znovu se mi uvelebí v nohou.Ve tváři ji seděl drzý výraz, pobaveně se usmívala a pomaličku, trýznivě, mi stahovala boxerky.
„Ježiši..." Potlačil jsem touhu, vybuchnout smíchu a zvedl se na loktech. „Hm? Líbí?" „Co myslíš?" Naklonila se a dala mi pusu. Oplácel jsem ji polibky a užíval si, jak mi začala honit.
*********************************************
Věřím, že by se našla hromada lidí, kterým by se to, co v notebooku mám líbilo, problém je, že nestojím o to, aby mě někdo nedej Bože nahlásil, že tu píšu čisté porno... Jako... Toto je taky něco jiného, než by tu mělo být, ale... Pořád to zní v této verzi slušněji, než kdybych vložila původní verzi.
Možná někdy někam, přidám ty "poklady" co v notebooku mám... :o)A děkuju!! :o) ♥♥
ČTEŠ
Siblings...?!
Hayran KurguVyrůstali spolu od miminek... Silná sourozenecká láska, ochranářské pudy staršího bratra, nevinnost malé sestry... Ani jeden z nich však neplánoval, že by někdy, postupem let, mohla láska mezi sourozenci přejít v jiný druh milování. Sekce vý...