Cait
„Na co se díváš?" „Na odlety..." Zayn se uchechtl a pohlédl do písku. Seděli jsme opřeni o skaliska a neměli se k odchodu.
„Vyhazuješ mě...?" „Potřebuju tě! Ale jen asi jako kamaráda... Vyšlo by nám to?" „Šukání nám klape, ale vztah... Asi ne." Opřela jsem si hlavu o jeho rameno, položil svou na mou a něžně mě hladil.
„Kdyby to byl vztah jen přes postel, vyšlo by nám to." „Nepochybně..." „Baby... Podvedla jsi ho a zároveň ne. Nejsi jeho, nepatříš mu, tohle byl jen sex. Ale svůj účel splnil. Pocit zadostiučinění, hm?" „Jo..."
„Podívej, testy DNA ti neudělají, bez souhlasu rodičů. Ale dá se to obejít... Buď se rodičů zeptej přímo a když se budou cukat, zavoláš mi a já to zařídím. Ale máš pravdu, mezi tebou a ním není žádná podoba..." „Jsi naštvaný?" „Nevím... Možná trochu." „Zaynie..." „Miluju tě. Miluju tě jako malou ségru, co šukám. Milej přídavek." Tlumila jsem smích, hladila jej po tváři a on zvážněl.„Cait, lásko... Nám by to vážně nevyšlo. V posteli jo, tam si rozumíme ale v životě... To asi ne. Ale co se tebe a Harryho týče... Jestli jste sourozenci, je to zvrácený, nechutný, ale i pochopitelný. Mít tě za ségru, trpěl bych jako zvíře. A pokud nejste... Baby, budete mít krásnej vztah, mhm? Ale asi by nebylo ideální, mu říkat že jsem tě ojel taky. Nemluvě o tom, že už kdysi, ale i teď, to by nepřežil. Bude to naše tajemství, který si třeba někdy zopakujeme."
„Jo... Lepší mlčet. Nerozdýchal by to." „Hm... Tak co teď? Ještě si chceš o něčem promluvit?" „Ne... Není o čem. Je to buď a nebo. Ale pokud nám rodiče nedají pravdivou odpověď, dám ti vědět..." „Pomůžu ti." Pousmála jsem se a pohlédla na jeho rozkrok, pak na rty.„Pomiluješ se se mnou, ještě naposledy? Nebo to skončilo?"
Semkla jsem víčka, vnímala jen jeho a po zbytek dnes, až do pozdního večera, jsme se poflakovali po plážích, drželi se za ruce, rozumovali o nás, o Harrym... Odlétal před půlnocí, nebylo těžké sehnat letenku ještě takhle tip top a na letiště nám dělá doprovod Phill.
Sám je rád, že Zayna vidí, ale i přesto je v něm jakási averze.„Tak... Měj se, hm?" „Ty taky... Hlavně ať s Perrie, to nějak dopadne a my... Napíšeme si?" „Teď už jo, když máš moje číslo a vím, že chceš být v kontaktu." Poslední objetí, slova o tom, jak nám na tom druhém záleží, jak se vlastně milujeme a on mizí.
Poslední zamávaní a zmizel docela. Ještě chvíli jsem tam stála jako solný sloup. Cítila provinilost, hrdlo se mi stahovalo a na hotel mě Phill doslova odtáhl násilím. Stejně tak mě vstrčil do pokoje a teď?
Zayn byl pryč, my se líbali a po zbytek turné, jsme se od sebe nehnuli.
Nevím, asi jsem potřebovala Zayna, abych si uvědomila, že mi na Harrym opravdu záleží. Hodně blbý způsob uvědomění...„Harry!" Zavřeštěla máma zhruba dvě hodinky po tom, co dorazil. Něžné milování, šeptání sladkých slov – Zayn byl z mé hlavy vymazán úplně – a teď jsme se váleli dole, sledovali záznamy co natočila ochranka a další lidé ze štábu a smáli se.
„Ahoj." „Co tu děláš?" „No... Stále ještě bydlím?" „Nejsi vtipný! Pojď sem!" Už i táta vešel, obtěžkaný taškami a přitahoval si jej do náruče.
Pomohli jsme vybalit nákup, hlavou mi to šrotovalo a zpráva od ségry, že přespí u Marcuse nám nahrála do karet. Nechtěli jsme nic řešit před ní a to, že to začneme řešit právě dnes, nebylo promyšlené, ani v nejmenším.Po večeři, kdy se rodiče dívali na zprávy, jsem stepovala v chodbě, byla nervózní a měla strach, stejně jako Harry. Seděl na schodě, mnul si dlaně a pak se rozhodně vytáhl na nohy.
„Tajíme to dlouho a už mě to nebaví. Chci vědět, na čem jsem... Můžou selhat prášky, otěhotníš a co pak? Malé může být nemocné a hlavně... Incest..." Zavrtěl hlavou. „Chci vědět, na čem jsme. Tak co, zeptáme se přímo?"
Bez sebemenšího zaváhání, jsem kývla a ruku v ruce, jsme vešli za rodiči. Mamka nás zahlédla jen periférně. Zamumlala k tátovi, jak jsme sladcí, že vypadáme jako když jsme byli malincí a znovu se zahledí na obrazovku, byť přitom drží v rukou jehlice a něco plete.
„Musíme s vámi mluvit." „O čem?" Sport... Ne, teď už táta nevnímá a máma se zaobírá už jen hladce a obrace.
„Chodíme spolu." Věnovala jsem Harrymu pohled, který jasně říkal, že za ty roky mohl pochopit, že při sportu by mohli vedle táty střílet a jemu by to bylo jedno.
„Jsem těhotná..." Přidala jsem se sama, po dalších dvou minutách. Teď mě sjel pohledem Harry. „Vážně?" „Haha! Mami! Tati!" „Co je?" Vyjekli oba dva. Hlas mi přeskočil a Harry se ušklíbl.„Musíme s vámi mluvit a je to důležitý." „Co se děje?" „Jsme sourozenci?" Vydechla jsem a způosbila našim zjevně zástavu. Oba na nás šokovaně pohlédli, pak si vyměnili pohled a bylo to snad poprvé, co táta vypl televizi.
„Prosím?" „Jestli jsme sourozenci..." „Proč se ptáš, na takovou blbost? Jistěže jste!" „Takže toto je teda incest?" Harry nečekal na další reakci a já mu oplatila polibek. Krve by se v rodičích nedořezal. Zírali na nás, bledli, vyměňovali si pohledy a pak jen táta složil hlavu do dlaní.
ČTEŠ
Siblings...?!
FanfictionVyrůstali spolu od miminek... Silná sourozenecká láska, ochranářské pudy staršího bratra, nevinnost malé sestry... Ani jeden z nich však neplánoval, že by někdy, postupem let, mohla láska mezi sourozenci přejít v jiný druh milování. Sekce vý...