Harry
„Tak co, smrade, chceš pivo?" „Asi ani ne." S úšklebkem uhnu pohlavku a začnu dokonce zbytek nádobí umývat. Zoufale potřebuju, aby táta zmizel... Pošilhávám k rozkroku, myslím na katastrofy světa a když mě podivně uchlácholí, vybavím si Cait, jak byla mokrá, jak se ji to líbilo... Fuck!
„Poklidím pilu a hned dojdu. Nechceš nachystat čipsy?" „Teď?" „No teď. Jak kdybys s kluky jedl zdravě..."
Sotva odešel, odhodil jsem utěrku a rozběhl se do koupelny. Myslel jsem, že se zblázním že mi vybouchne rozkrok. Pár rychlých pohybů ruky, myšlenky na Cait a orgasmus se mi přiblížil.
Už v klidu, uvolněný a spokojený, byť jsem si musel pomoct sám, jsem dodělal nádobí, tátovi nasypal čipsy do misky a práskl s sebou na pohovku.
Ignoroval jsem vtíravé pocity na Cait a raději přemýšlel nad tím, co se všechno s kluky stalo. Kde jsme byli, so jsme dělali a viděli a tak... Stačila by totiž jedna myšlenka na Cait a byl bych znovu v pozoru.Žvaním o posledním koncertu. O šprndě, co někdo hodil, Niallerovi se do ní zamotaly nohy a takovou parádní tlamu, jsem nehodil ani já – a že jich už bylo.
Uteče víc jak hodina. Mamka pořád spí, táta dvakrát navštívil ledničku a řval ke mně, co budeme obědvat.
Než se dokopal jít pro Cait, jestli by nám něco neudělala, seběhla sama dolů.„Skočím do centra." Sice jsem netoužil, někde blomcat mimo naše okolí, ale pořád lepší, jak tu sedět s tátou – promiň, tati - a hlavně... Budu s ní sám. Můžeme dokončit, co jsme začali. „Počkej, hodím tě." Omluvně jsem se pousmál na tátu a šel se převléct. Samozřejmě hučel, že se mu vrátil chlap a místo pití piva, řešení holek a dalších, chlapských věcí, jdu po obchodech.
Kdyby to šlo, řekl bych mu, že jdu přece na nákupy s holkou...
Za pár minut jsem seděl s Kitty v autě a pobaveně na ni pohlédl.Koutky ji zacukaly a naklonila se. „Ta lež... Dobrá improvizace." „Místo poklony bys mi mohla vykouřit." „Jasně, za jízdy, že?" Zabručím a beze strachu ji hladím po stehně.
Tady nás fakt nikdo nevidí.„Co tam vlastně chceš?" „Tak normálně..." „Jasně, takže tam tak normálně, strávíme pár hodin. Jako kdyby mi nestačilo, že chodím po obchodem s Louisem... A to je horší, jak ty." „Jasně, za to ty jsi hned hotovej, že?" „Nejsem. Trvá mi to." Vybuchne smíchy, protáčí panenky...
„Chci plavky, pomůžeš mi je vybrat?" Zaparkoval jsem v garážích obchoďáku a pobaveně se k ní naklonil. „S radostí." „Bože Harry, na co myslíš?!" „Na to, jak tě šukám někde v hotelovém bazénu a trhám nový, drahý plavky." „Takže mi je zaplatíš, aby sis je mohl roztrhat?" Brouknu na souhlas a s čepkou na hlavě, maskovaný brýlemi se mi daří vyhýbat fanouškům.„Tyhle ne." Přejel jsem ji jazykem po uchu. Zakňourala a zděšeně na mě pohlédla. „Tady ne! A proč?" „Jsou nudný. Já ti je vyberu." „Takže další tanga?" Pohlédla do košíku, co jsem držel, kde už ležely dvoje kousky v černém a bílém provedení.
„Chceš teda normální?" Div se nevztekám nahlas. „Jo." „Fajn..." Vyberu další dvoje a sháním kabinky.„Až na konci, támhle." Samolibě se uculím. Dobrý místo...
„Ne! Počky tady." Zavrčím, když mi znemožní protáhnout se za ní.
„Co ty na to?" „Že mi začíná tvrdnout." Zachraptěl jsem, když mi ukázala dvoje, s normálními kalhotkami.
Zasmála se, dveře znovu bouchly a útrpně jsem čekal dál. V duchu si maloval, že bychom se mohli někde cestou zdržet. Moje toužebné přání, ojet ji v kabince obchoďáku zatím zdárně bojkotovala.„A tyto?" Líně otevřu dveře. Jen promluvila, ale neotevřela. Odemkla a já se konečně procpal dovnitř.
Je ke dveřím zády, dává mi na obdiv prdelku v tangách a dívá se do odrazu zrcadla. „Hm? Mně se líbí, a tobě?" Předkloní se a když se narovná, pobaveně se otočí.
„Nebo jsou moc odvážné?" „Nebudeš se předklánět! Ale bereme je." Nejraději bych je rozerval už na místě, ale tak abych je tedy nezničil, ji stáhnu jak podprsenku, tak kalhotky a spokojeně se usměju.„Měli bychom dokončit,co jsme začali." „Tady?!" „V autě tě můžu ojet klidně taky, ale teď tě odejítnenechám. Otoč se, Cait." Je to nevyřčený rozkaz... Poslechne, opře se dlaněmi onízkou stoličku a stačí jen pár sekund k tomu, abych byl připravený a mohlzasunout.
***************************************
No, měli teď štěstí =D =D
ČTEŠ
Siblings...?!
FanfictionVyrůstali spolu od miminek... Silná sourozenecká láska, ochranářské pudy staršího bratra, nevinnost malé sestry... Ani jeden z nich však neplánoval, že by někdy, postupem let, mohla láska mezi sourozenci přejít v jiný druh milování. Sekce vý...