Caitlyn
„Tak kolik jsi utratila dnes?" Tátův veselím podbarvený hlas, zabránil poslednímu polibku u dveří. Než jsem se stačila pořádně vzpamatovat a dostat ze sebe odpověď, předběhl mě Harry.
„Ona nic." Teatrální povzdech, protočení panenek a Harry, svoje rozladění z tátova překvapení nás, maskuje mnohem lépe než já.
Zahuhlám jakési „Ahoj" a zmizím na schodech. Musím, i kdybych nechtěla.Nemám kalhotky, podprsenka drží jen silou vůle a všude po těle mám modřinky od Harryho úst.
Kalhotky zničil, podprsenku rozbil, jestli se to tak dá říct. Zapínání drželo už jen na jednom háčku, cítila jsem, jak jsou kostice prasklé... Byl hladový, až moc.
Po sexu v kabince, kdy jsem se poněkud udýchaná dostala k pokladně, jsme si cestou k autu koupili colu a já nepohrdla nabízenou zmrzlinou.
Krmila jsem jej, dělali jsme blbosti a po chvíli mě poznal první fanoušek. Způsobil hysterii a neuběhla ani minuta a další chytrák poznal Harryho.
Opravdu jsem v tu chvíli děkovala všem svatým, že jsem se nenechala unést a nezačala Harryho třeba líbat. Důsledky by byly katastrofální...
Pro několik dlouhých minut jsme se stali obětmi foťáku, hysterického řevu žadonění o podpisy... Oddechla jsem si až v autě, kam jsem se dostala pod Harryho paží, v pevném sevření. Strčil mě do auta, procpal se davem fanoušků na svou stranu a sotva nastoupil, musel znovu auto zamknout.Vyjeli jsme z garáží, myslela jsem, že domů. Odbočil však dřív, než jsme najeli na cestu k domovu a zaparkoval pod lesem. Se zvídavě pozvednutým obočím, jsem čekala co udělá.
Věnoval mi drzý pohled a trhl hlavou k zadním sedadlům. Protáhli jsme se mezerou mezi předními a sotva jsem byla u něj, měl mě na klíně, trhal ze mě oblečení a za pár sekund, jsem to byla já, kdo hystericky ječel spokojeností. Konečně jsem mohla, široko daleko nebyla ani noha...Zabouchla jsem za sebou dveře a vyčerpaně padla do postele.
Zírala jsem do stropu, culila se... Jak je možný, že to co prožívám při sexu s Harym, s vlastním bráchou, jsem nikdy necítila. Určitě to nebylo podmíněno tím, že jsme rodina, že asi víme, co ten druhý má rád...
Tichounce jsem vyřkla tužbu, že nechci být jehoho sestra. Nechci, aby byl můj brácha... Až se to provalí, nedopadne to dobře.
Jen teď zatím nevím, co bude horší. Jestli provalení stylem, že se to dozví svět, nebo jen rodiče. Je zklameme, bude to pro ně nechutné a nad smýšlením světa, jsem neměla chuť ani moc polemizovat.
Zavřela jsem se ve sprše a po ní si šla lehnout. Ne že bych byla unavená, ale přesto jsem usnula a vzbudila se v deset večer. S šokem v očích, jsem zírala na vysmátou Gemmu. Kde ta se tu vzala...„Vstávej, blbečku." „Gemm... Vypadni." Plácla jsem si polštář na obličej a otočila se k ní zády. „No jak myslíš..." Plácne mě po zadku, odejde a po chvíli slyším její smích, z Harryho pokoje. Nedalo mi to a vyhrabala jsem se z postele.
Převlečena do trika na spaní, jsem vešla k Harrymu. Ležel s Gemm v posteli, o něčem žvanili...„No konečně! Cait, právě jsem Harryho donutila souhlasit, že se s náma podívá na ten novej díl Saw!" Gemma se široce zubí, cuchá jej, dává mu pusu na tvář... Vážně, asi žárlivostí prasknu. Že by – že by to byly city?
Harry se mi očima omlouvá, Gemm mu do tváře nevidí a on našpulí rty v gestu pusinky.
„Já se dívat nebudu." „Neblázni! Harry nás ochrání. Udělám popcorn." Vyběhla z pokoje a já na něj uraženě pohlédla. „Pf!"
Tiše se rozesmál a posunul se doprostřed postele. „Pojď sem, no tak." Než se vrátila, stihli jsme si vyměnit několik polibků, pak nastal utrum.
Nejen že jsem byla na Gemm naštvaná, ale já se i šíleně bála. Celkem jsem Harryho litovala, ležel mezi námi jako sardinka, poslouchal náš jekot a nechával si drtit tělo. Usnula jsem před koncem, a když se ráno probudila, Gemm spala zády k nám, tedy, já viděla záda Harryho, objímal ji ze spánku. Hodiny ukazovali šest hodin, osprchovala jsem se, oblékla do legín a trika, dole si vzala mikinu a šla si zaběhat, jinak bych snad praskla vzteky. To se nemohl otočit zády k ní a objímat mě?!„Čau prcku, vyřiď bráchovi, že s ním večer počítáme, jasné?" Potkala jsem Martina, jednoho z bandy kamarádů od dětství Harryho. „Jo, vyřídím." Zamumlala jsem, navztekaně si pomyslela, že další noc nebudu s ním a proběhla kolem řady typických, anglických domečků, směrem do polí.
Bylo to fajn, vyčistila jsem si hlavu a cestou zpět volala s Lottie. Dělily nás čtyři roky, ale nebylo to poznat. S úsměvem jsem dorazila domů.„Martin ti vzkazuje, že s tebou večer počítají a pozdravuje tě grupa Tomlinsonů." Houkla jsem Harrymu do pokoje a zmizela u sebe.
„Mi nedáš ani pusu?" Objevil se mi ve dveřích z koupelny. Vyplázla jsem na něj jazyk. „Gemm ti nedala?" Koutky se mu zvedly a přitáhl si mě do náruče.
„V Gemm vidím sestru! Šukat chci jen tebe. Stejně jako mít jen s tebou poměr." Zasmála jsem se mu do hrudi a zlehka ho políbila na tetování ptáčka. Vzal mě za bradu a spojil naše rty. Odskočili jsme od sebe, jako kdyby do nás někdo střelil.
Dveře se otevřely a v nich mamka. Vychrlila na nás nějaké povinnosti, k večeru jsme seděli s nimi v obyváku a Harry povídal o proběhlých koncertech a celkově o tour.Gemm odešla už před večeři za Marcusem, Harry odešel po večeři a já se v jedenáct zvedla s tím, že jdu spát. Sprcha, odlíčit se, z Harryho skříně jsem si s nevinným úsměvem vzala jeho oblíbené triko a vlezla si do postele.
Poslouchala jsem, kdy bouchnou jeho dveře, ale usnula jsem po pár minutách.****************************************
Sandranoha jak jsem se už zmiňovala, nemám teď na psaní čas ani chuť... Kapitoly budou sporadicky... Bohužel :o(
Děkuju ♥
ČTEŠ
Siblings...?!
FanfictionVyrůstali spolu od miminek... Silná sourozenecká láska, ochranářské pudy staršího bratra, nevinnost malé sestry... Ani jeden z nich však neplánoval, že by někdy, postupem let, mohla láska mezi sourozenci přejít v jiný druh milování. Sekce vý...