~11~

10.5K 275 4
                                    

Caitlyn

Položil se na záda. Měla jsem problém se vůbec pohnout. Klín mi hořel a potřebovala jsem se udělat. Ten tlak nebyl k vydržení...
Usadila jsem se mezi jeho koleny a stáhla mu boxerky. Celou dobu jsem cítila jak je velký ale vidět to? S pomyšlením, že tohle se mi do pusy nevleze, jsem jej vzala do ruky. Přivřel víčka a pousmál se.

„Líbí?" „Co myslíš?" Pracovala jsem rukou a přitom mu vsunula jazyk do pusy. „Že až se vyspíš se mnou, nebudeš chtít jiného." „Možná." Zašeptala jsem provokativně a palcem přejela přes špičku.
„Sedni si na mě." Zaskučel zoufale a práskl s sebou znovu do postele.
Byla to žádost, a lhala bych, kdybych nechtěla. Ale... Chtěla jsem zlobit.
„Kdo řekl, že tě vůbec nechám zasunout? Hmm?" „Nechceš to? Chceš si jen tak hrát?" Kousla jsem je do rtu. „Ještě se rozhodnu." Zavrčel, ale nic mu to nebylo platné. Všechnu pozornost jsem zaměřila na poklad ve své ruce.

Krom pomyšlení, že toto nedám do pusy, se dostavilo zděšení, jak by toto mělo být ve mně. Odhadem víc jak dvacka a na šířku... Ježiši!
Nahnula jsem se k němu, líbali jsme se a on tichounce žadonil. V hlavě se mi rodil plán, chtěla jsem jej dotáhnout do konce.

Od rtů jsem postupovala přes krk na hruď, břicho, podbřišek... Laskala jsem jeho tělo stejně, jako on laskal to moje.
Chvěl se a to se mi líbilo. Tichounce vrčel, několikrát mi sáhl do vlasů a pohladil mě.
Vrátila jsem se ústy na tetování kapradin, líbala jej a on pobaveně vydechl.
„Jsi kurevsky sladká... Závidím všem, co měli tvýho tělo, co se s tebou mazlili." Potlačila jsem uculení a šibalsky na něj mrkla.

Ještě chvíli jsem ho uspokojovala jen rukou a pak, s bušícím srdcem, si vsunula část jeho penisu do úst. Semkla jsem pevně víčka. Vsunul mi dlaň do vlasů a mně bylo jasné, co udělá.

Za víčky mi vybuchl ohňostroj. Pevně jsem je semkla a čekala, až se tohoto nabaží. Hluboko v krku, jsem cítila jeho chloubu, ale ani gestem nenaznačila, aby přestal.
Čekala jsem nějaké dávení, ale nic... Naštěstí. Po pár sekundách mě pustil a provokativně si olízl rty. „A to jsem si myslel, že máš malou pusinku." Vytáhl se do polo sedu a pohladil mě po tváři.

„Za tohle, budeš trpět." Zašeptala jsem a opět si jej vzala do pusy s jediným cílem, vydráždit jej k nepříčetnosti, ale stejně jako on, neudělat jej. Dařilo se, stačilo pár tahů jazykem po mokré špičce a z jeho úst se vydralo několik stenů a i mé jméno.
Přirážel a odhrnoval mi vlasy. Jakmile se jeho dýchání stalo prohloubenější, zakmitala jsem jazykem naposledy. „Co?!" Zavrčel vztekle.

  „Máš ruku, lásko."

Drze jsem ho políbila a nechala jej tam se ztopořeným penisem a nepochopitelným výrazem ve tváři.
Padla jsem do postele a vsunula ruku pod peřinu...

*****************************************************
Tak to děkuju, někdy vám sem hodím seznam nákupu =D =D =D
Tady nejde o to, že zrovna vy byste mě nahlásili... Asi ti, co moje povídky čtou, by to neudělali, ale nikdy nevíš, kdy přijde někdo, kdo to udělá... Nehodlám to riskovat, takže je mi líto, ale ani pro milost Harryho, porno verze tady nebude =D 
Třeba si někdy v budoucnu udělám blog a vrazím to tam, ale to je ve hvězdách =D
Děkuju :o) ♥

Siblings...?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat