~3~

10.6K 307 8
                                    

* Některé kapitolky budou kratší, jiné budou delší :o)
****************************************

Caitlyn

„Děje se něco?" „Ne, proč?" Otočím se k mamce a křečovitě se usměju. „Jsi jak ve snách." „Blbě jsem spala..." „Ponocovali jste dlouho?" „Nevím, kolik bylo..." „Chcete nějak pomoct?" Semkla jsem víčka. Harryho chraplák vyplnil kuchyni.
„Skoč do sklepa, je tam kompot." „Jakej?" Vem třeba broskve." „Okey..." Zmizel a chvíli na to se ozval znovu. Nemohl jej najít.
„Gemmo-" „Bojím se pavouků!" „Caitlyn, zajdi za ním prosím tě."

„Tady, ty slepče." Strčím mu do ruky sklenici broskví a chci nahoru. Oči mu potemněly... Nebylo mi dobře, být tu tak s ním.
„Kitty." „Pusť." Hlas mi přeskočí. Je zde jen slabé osvětlení, ale i tak... Jeho tvář je šíleně blízko a najednou to není takové, jako to bývalo dřív. „Promiň! Nemyslel jsem to tak." Zachraptí a otře svoje rty o mou tvář. Přitisknu se k němu a jeho ruce mě obejmou.

Harry zmizel po obědě někam ven a já se natáhla do postele. Opět jsem putovala stejnou trasou po pokožce, jako on. Líbilo se mi to, děsilo mě to, vzrušovalo...
Proč to udělal? Otázka, která mi v hlavě hrála jako zaseklá gramofonová deska pořád dokola. Ani jsem nepostřehla, že se setmělo.
 Mamka mi donesla do pokoje toasty na večeři a oznámila, že Gemma je u Marcuse a ona s tátou odchází do kina. Harry je ještě v trapu, ale já se tu nějak určitě zabavím. Zamávala jsem jim ode dveří, zamkla a vrátila se zpět k sobě.
Notebook, válející se na zemi, jsem položila do postele a zapla jej. Na ploše jsem měla Harryho s Louim, jak drží Doris a Ernieho. Byla to kouzelná fotka a já se nemohla dočkat obnovení tour. Krom mě, tam měla dorazit celá Louisova rodina, od Liama Sophie a Niall tam měl mít taky nějakou známou/neznámou.

„Jsme stále v kině, zlato. Byly problémy se sály, vše se posunulo. Zajdeme si pak na večeři, dorazíme domů, nevím kdy. Kdyby se něco dělo, zavolej mi. Harry je doma?"
„Jo je. Okey, užije si to. X"
Chabá sms, ale...

Využila jsem momentu, že jsem doma sama a zavřela se ve sprcháči. Proud horké vody ze mě vzpomínky na Harryho dotek však nesmyl, spíš naopak. Jen je prohloubil, měla jsem Harryho plnou hlavu a najednou jsem chtěla, aby byl tady, aby to udělal znovu... Myšlenky na něj, na jeho tělo, jeho ústa... Tiše jsem zasténala a začala si sama se sebou hrát.
Jak moc to bylo zvrácené, uspokojovat se nad svým bratrem, tak to bylo vzrušující...

*******************************************
Děkuju :o) ♥♥
Co se týče Sophie... V době kdy toto vznikalo, tak byla ještě s Liamem a nebudu to měnit :) Soph mi byla o dost milejší, než Cheryl... :o)

Siblings...?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat