1.Bölüm

878 44 14
                                    

Multide Kuzey Sayer var umarım beğenirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Multide Kuzey Sayer var umarım beğenirsiniz.
Oy ve yorumlarınız benim için çok önemli iyi okumalar:)

Yüzüme vuran güneş ışınları ve denizin eşsiz kokusunu içime çekiyordum.Biraz olsun olaylardan uzaklaşmamı sağlayan bu deniz sayesinde düşüncelerimden arınıyordum 3 ay tatilin bitmesine 2 hafta vardı.Ve ben tatil olduğu için üzülüyorum neden mi? Sevgilim olacak piç kurusu Kuzey'i Sürtük Ezgi'yle öpüşürken yakaladım.Ezgi kim mi?hemen açıklayayım sürtüğün önde gideni esmer kısa boylu yer cücesinin teki.Buna rağmen Kuzey'le aramızı bozmayı başarmıştı.Genç kızların sevgilisi okulun popüler çocuğu Kuzey Sayer'le çıkıyordum sonuçta. Ezgi'yle hiç bir zaman anlaşamamıştım zaten

"Benim aşkımdan öl geber inşallah,okuldaki popülerliğini başkaları kapsın kasların erisin hiç bir kız sana bakmasın inşallah."

Sarhoşmuşta Ezgi öpünce geri çekilmemişte çünkü ben sanmış.Sen onu benim külahıma anlat piç kurusu.Okulda Ezgi sürtüğünü dövmüştüm ama yetmedi.Ama ne fena dövmüştüm sürtüğün saçları elimde kalmıştı hocalar son anda ayırmıştı.Okulun son haftası diye pek önemsememiştiler ama hocalar ayırmasaydı dişlerini felanda sökerdim.İçimdeki canavarı tam da o gün çıkarmıştım.Yüzünü kedi gibi tırmalamışım Müge'de bana "kimin kardeşi"diye övgüler yağdırmıştı.
Düşüncelerim içinde boğulurken çalan telefonu elime aldım.Arayan Poyraz'dı.

"Alo Kumsal kankişim neredesin sen?"

Hayatta yüzümü tek gülümseten insandı Poyraz.

"Her zamanki gibi sahildeyim"

"10 dakikaya ordayım kankişim bekle beni geliyorum"

"Tamam"dedim ve telefonu kapattım.
Poyraz benim çocukluk arkadaşım kardeşim dediğim tek kişiydi.Bir de Müge'var.Müge annesiyle tatile çıkmıştı.Müge'de lise 1'den itibaren arkadaştık.

Bende güneş kremimi sürüp yüzüstü uzandım.Ne de olsa Okulların açılmasına 3 hafta var benim bronzlaşmam lazım.Okulun havalı kızıydım ben sonuçta.Ezgi'de intikamımı almış değilim onu tekrar dövmezsem içim rahat etmezdi. Poyraz işte bana engel oluyordu. Yıllardır Ezgi'yi seviyordu. Ama Kuzey'le olan olayı öğrendikten sonra Ezgi konusunu açmamak üzerine kapatmıştık.

Düşüncelerim üstüme dökülen bir kova su ile bölünmüştü. Hızlıca ayağa kalktığımda Poyraz kahkaha atıyordu.
Bütün sinirimi ondan çıkarmamı istiyordu herhalde.Tek kaşımı kaldırıp sinirli olduğumdan emin bir tavırla ;

"Oğlum senin amacın ne zaten depresyondayım 40 derece sıcakta yorgan altına girip ağlamak istiyorum"

Poyraz karnını tutup gülmeye devam edince üzerine doğru yürümeye başladım.Poyraz'ın kahkahası gittikçe artıyordu"Bana bak Poyraz gerizekalısı benimle uğraşma"dedim dişlerimi sıkarak 'gerizekalı'ya vurgu yapmıştım.Yüzü ciddi bir ifade aldı 'Gerizekalı'kelimesinden nefret ediyordu.Onu zayıf noktasından vurmuştum.Neden mi? Çünkü Poyraz gerizekalısı Ezgiye çıkma teklifi etmişti Ezgi'de sen gerizekalısın gibi cümleler kurmuştu. Poyraz'da 'gerizekalı' kelimesi hiç bu kadar derinden etkilememişti diyip depresyona girmişti.İçinde Ezgi geçen cümle aklıma gelince aklıma kuzey geliyor.Kuzey gelincede şu an tatilde kızlarla fotoğraf attığı, altınada 'çıtıralar' yazdığı geliyor. Ben depresyona girmeyeyimde kim girsin?Karşımda duran Poyraz'a masum kız sırıtışı yapmıştım.

"Canım kankişim şortun çok güzel yeni mi aldın?dediğimde muzipçe sırıttı.

"Bunu sen almıştın kankişim"dedi.

Seni öldürücem bakışları atıyordu ne yapacağını az çok tahmin etmeye başlamıştım.Geri geriye yürümeye başladım.Ta ki ayağımı şezlonga çarpana kadar.Çarpma sonucu aramızdaki mesafeyi kapatmıştı. Neredeyse dudağı dudağıma değecekti o kadar yakındık yani fesat anlamayın hemen sizde:) Üzerindeki tişörtü çıkardı ve şezlonga fırlattı.

"Beni kuma gömüceksin poyraz biliyorum onun için sana son bir şey söyleyeceğim telefonumda Ezgi'nin fena ifşaları var onları instagramına at olur mu?dediğimde olumsuzca başını salladı"benim daha iyi bir planım var"dedi ve beni ani hareketle bacaklarımdan tutup omzunun arkasından sarkıttı, bacağımdan sıkıca tutuyordu. Ben ise dünyayı ters görüyordum .Bir de poyrazın bacağındaki kıllar ağzıma girecek diye korkuyordum.Bunun düşüncesi bile iğrençti.Poyraz'da tatlı çocuktu yani ama Ezgi hanımın gözü yükseklerdeydi.Ani bir fırlatışla suyun içerisindeydim birden denize atınca su yutmuştum.

"Kanka kendini nasıl hissediyorsun dediğinde Poyraz'a sinirli bakışlarımı atıyordum.Denizden çıktığımda

"Poyraz senin belanı..."dediğimde sözümü kesti çok ayıp Kumsal sana hiç yakışıyor mu? Dediğinde gülmemek için kendimi tuttum.

"Tam bir gerizekalisın biliyorsun değil mi?dediğimde "Kaşınma" diye beni uyardı.

Offf yine aklıma Kuzey gelmişti. Sinirlenince gözlerimin dolmasından nefret ediyordum. Yine gözlerim dolmuştu.Ezgi'yle Kuzey'i öpüşürken yakalayıncada gözlerim dolmuştu.
Kuzey'e tokat atmıştım Kuzey'de sarhoş olduğu için sendeleyip koltuğa düşmüştü.Yine aklıma gelmişti işte. Gözümden akan yaşı elinin tersiyle silecekken Poyraz yanıma yaklaştı.

"Ağlama Kumsal yoksa o şerefsizin ebesini sikerim" dediğinde o kadar ciddi görünüyordu ki sustum.

Baş parmağıyla göz yaşlarımı sildi. Ve beni güldürmeye başladı.

"Ağlayınca gözlerin ne kadar güzel oluyor farkında mısın kankam olmasa yavşardım sana"dediğinde ikimizde gülmeye başladık.

Kolunu omzuma attı ve yürümeye başladık. "Poyraz'ın voleybol oynayalım mı"sorusu beni tekrardan heyecanlandırmıştı.
"Ama topu nereden bulucaz" dediğimde kaşıyla top oynayan çocukları gösterdi.
Şimdi geliyorum bekle"dedi. Poyraz yaklaşık 10-15 dakika sonra elinde topla yanıma gelmişti.Kesin çocukların psikolojisini
bozmuştur yazık çocuklara diye düşünmeden edemedim.Voleybol oynamaya başlamıştık ya da başladığımızı zannediyorduk Poyraz kendi aleminde bir şeyler yapıyordu ama ne yapıyordu anlamış değildim.
Topu havaya atıp yakalamaya çalışıyordu.Bu çocuk gerçekten salaktı.Topu havaya atmasıyla birinin kafasına gelmesi bir oldu.Poyraz bana
"Sıçtık kanka"dedi.

Bu dediğine kahkaha atarak gülmeye başlamıştım.
Poyraz'ın "Kumsal arkana bak" demesiyle gülmem daha da arttı.Taklidini yaptım"kimsil irkini bik"gülüşüm şiddetlenince poyraz'ın kaş göz işareti yapması sonucu arkamı döndüğümde iki çift kahverengi gözle karşılaşmıştım. Poyraz'ın dediği gibi;

"şimdi bitmiştik!"

Ve kitabın birinci bolümü sona erdi umarım beğenirsiniz bu kitabı yazarken çok emek verdim umarım beğenirsiniz oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin. Okunma oranı ne kadar artarsa yeni bölum gelme süresi o kadar azalır.Kitabı kütüphanenize eklemeyi unutmayın aşağıdaki yıldızı parlatıp oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum hoşçakalın.
Sevgilerle:)

KUMSALDAKİ İZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin