Ve multide Kumsal iyi okumalar.. Oy vermeyi unutmayın Eğer 4.bölümün gelmesini istiyorsanız
Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin..Eve girdiğimde annem koltukta oturmuş,cips yiyip televizyon izliyordu.Annemin arkasına geçip kollarımı boynuna doladım ve yanağını öptüm.Öpmeme karşılık olarak annemde yanağımı öpüp beni koltuğa çekiştirdi.
"Film çok güzel hadi sende izle Kumsal"
Bu fikre pek sıcak bakmasamda onayladım.Annem cipsten yerken bende telefonuma gelen mesajlara baktım.
Gönderen:Poyraz
-Selam bebek
-Ben kelebek
-Hayatımı kurtardın yoksa şuan yüzüm yamulmuştu.Ve Ezgi bu yakışıklı suratıma bir daha bakamayacaktı.
Her ne kadar mesajı okuyunca yüzümde gülümseme oluşsada içinde Ezgi geçen bir cümle okuduğumda sinirim bozuluyordu.Telefonu bacağımın arasına sıkıştırdım ve annemin izlediği filme yöneldim. Annem Alacakaranlık mı izliyordu?yoksa yeni mi fark ediyordum. Alacakaranlık serisi benim için unutulmazdı.Her gün okuldan gelir yüzlerce kez izlediğim Alacakaranlık serisini tekrar izlerdim.Okul demişken Bu yıl üniversite sınavına girecektim ve ben Kuzey'i düşünmekten başka bir şey yapmamıştım.Telefonuma gelen mesaj sesiyle kafamı 100 defa izlediğim Alacakaranlık serisinden kaldırdım. Mesajın Poyraz'dan gelme ihtimali %100 olsada mesajı görmemle çığlık atmam bir oldu.Annem bana 'hayırdır' bakışı atsada cevap vermeden odama çıktım.Mesaj Poyraz'dan değil Kuzey'dendi.Sakin olmaya çalışarak yatağıma oturdum.
Gönderen: Piç kurusu
-Özledim.
Odanın içinde 15.kez turladıktan sonra mesaj atmamaya karar verdim.
Ben seni bu kadar özlemişken senin bana yaptıkların haksızlık değil mi Kuzey Sayer? Düşüncelerim içinde boğulurken kendimi yatağa atıp tavanla bakışmaya başladım.☆
Kahvaltıya indiğimde altımda kot şort üstümede v yakalı gri tişörtüm vardı ve saçlarımı açık bırakmıştım.Annem
masanın baş köşesine oturmuş şık siyah elbisesi ile birlikte kahvesini yudumluyordu.Babam iş için yurtdışındaydı.Annemde birazdan işe gidecekti ve bende Nuray teyzeyle biraz konuşur dışarı çıkardım. Anneme ve Nuray teyzeye 'günaydın' dedikten sonra masaya oturdum. Annem sarı tonlarındaki saçlarını maşa ile dalgalandırmıştı.Saçlarımın rengini annemden almıştım.Siyah dizinin bir karış üzerinde biten elbisesini siyah topuklu ayakkabısı ile kombinlemişti. Fevkalâde gözüküyordu.Vişne suyumdan bir yudum aldım ve annem işe gitmek için ayağa kalktığında yanağımı öptü ve evden çıktı. Nuray teyzeyle baş başa kalmıştık Nuray teyze 7 yaşımdan itibaren evde bizlerle birlikteydi.Nuray teyze benim ikinci annem sayılırdı.Tabakları kaldırmasına yardımcı olduktan sonra kendimi dışarı attım.Atmamla birlikte güneş gözlerimi kanaştırmıştı.
Yolda yürürken Poyraz'ı aradığında ilk çalışta açmadı,ikinci çalışta;"Alo kiminle görüşüyorum?ben yakışıklı Poyraz Kara 1.85 boyundayım size nasıl yardımcı olabilirim?"
Poyraz'ın soyadının Kara olmasından dolayı bir ara kendini Poyraz Karayel sandığı günler aklıma gelince gülümsemeden edemedim.
"Seninle sonra konuşalım güzelim şuan sarışın güzelimle kaynaşıyorumda" dediğinde kahkaha atmaya başladım.
Poyraz böyleydi işte Ezgi sürtüğünü ne kadar sevsede Kuzey'le olan olaydan dolayı ondan nefret ediyordu.
Telefondaki Poyraz'a geri döndüğümde "Kızın yanında güzellik demesene bana gerizekalı yanlış anlayacak "dediğimde Poyraz'ın kahkahası kulağımı doldurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMSALDAKİ İZLER
Romance"Topu kafana ben attım"dediğimde sinirli bakışlarını bana yöneltti "Ne dedin sen?" "Sağır mısın duydun işte topu kafana ben attım"dediğimde bir adım daha yaklaştı. "Batu Sarıhan'ın kafasına top atmanın hesabını vereceksin ufaklık"dediğinde kıkırdadı...