Yeni bölümle karşınızdayım birtanelerim.Yaz tatilide yaklaşıyor.O zaman yeni bölümler gelsin diyoruz.Bol bol yorum yapmaya çalışalım birtanelerim.Oy vermeyide unutmazsanız benden mutlusu yok.
O zaman 14.Bölüm başlasın
Yürüyordum nereye gideceğimi bilmeden yürüyordum.Ayaklarım benden bağımsız hareket ediyordu sanki.Gözyaşlarımla karışan yağmur beni sakinleştiriyordu.
Yürüyorum...Yürüyorum ama nereye gittiğimi bilmiyordum.Lanet olsun bilmiyordum.Ayaklarım o an pes edip yere attı kendini.
"Lanet olsun!Niye bana kendini aşık ettirip gittin?"sesim boş sokakta yankılandı.Hıçkırıklarım boğazımda düğümlenmişti sanki.Soğuk kaldırım taşı sırtımın yarısını örtüyordu. Yağan yağmurda gözyaşlarımı.
'Bana haber bile vermedin gideceğini veda bile etmeden gittin.'
Ama unuttuğum birşey vardı ki ben onun için kimdim?Kumsal mı?Hayır hayır ben onun için ufaklıktan başka bir şey değildim.
Gözyaşlarımı elimin tersiyle silip gözlerimi kapattım.
Bir keresinde bana 'Sana ufaklık dediğimde değişen yüz ifaden hoşuma gidiyor demişti.O an bana ufaklık demesi bile hoşuma gitmişti.
Ben Batu Sarıhan'ın aşık olabilme ihtimalini düşünmüştüm.Beni sevdiğini ama aşık olmadığını düşünmüştüm.Ama o Batu Sarıhan'dı.
Umursamaz,taş kalpli,bir sürü kızla birlikte olmuş,duygusuz kendini beğenmiş biriydi.Gözüme vuran araba farı gözlerimi kırpıştırmamı sağlamıştı.Arabadan inen kişi ise nefret duygumun yeniden doğmasını.
"Senin ne işin var burada ne istiyorsun"diye bağırmıştım Kuzey'e. Artık yorulmuştum insanların benden ne istediğini anlamıyordum.
"Kumsal iyimisin sen?"dedi elimi yüzüme koydu ve endişeli bakışlarını bana yöneltti.
"Kumsal sen yanıyorsun"dedi eline alnıma koyarken.
"Umrumda mı sanıyorsun?Hasta olmam umrumda bile değil anlıyor musun?diye bağırdığımda Kuzey gözlerimin içine baktı.
"Seni evine bırakayım Kumsal hadi"dediğinde başımı olumsuzca salladım.
"Seninle gelmeyeceğim Kuzey"
"Peki o pezevenk herif için değer mi Kumsal?Onu bana söyle.Sen onun için ağlıyorsun ama o bilmiyor ve Amerika'da keyif yapıyor"dediğinde anlamayan bakışlarımı ona yönelttim.
"S-Sen nereden biliyorsun Batu'nun gittiğini?diye sorduğumda kapşönlüsünü çıkarıp bana giydirdi.
"Bütün okul biliyor Kumsal inatçılığı bırak evine bırakayım seni "dediğinde başımı olumsuzca salladım.
"Senden nefret ediyorum Kuzey"söylediğim son cümle bu hatırladığım tek şey ise güçlü kolların beni tuttuğuydu.
KUZEY'İN AĞZINDAN
Kumsal'ı hızlıca kucağıma alıp kafasını vurmamaya dikkat ederek arabaya bindirdim.Hızlıca arabaya binip son sürat sürmeye başladım.
Evet ben bir hata yapmıştım.Ama yaptığımdan pişmandım.Ama o pezevenk ne yapsa Kumsal affediyordu.
Onun yüzünden saatlerce yağmurun altında kalmış ateşi çıkmıştı.
Kafamı yan koltukta oturan Kumsal'a çevirince bütün sinirim kaybolmuştu sanki.Elimi yanağına koyduğumda hâlâ çok ateşinin olduğunu fark ettim.
O herif için yanıyordu.Ama onun umrunda bile değildi.
Kumsal'ın sayıkladığını fark edince arabayı kenera çekip ona biraz daha yaklaştım.Sayıkladığı şey o herifin ismiydi.
O herifin ismini duyunca yine sinirim bozulmuştu.Arabayı çalıştırıp son sürat sürmeye devam ettim.
Annemlerin evinin önüne geldiğimde hızlıca arabadan inip Kumsal'ın kapısını açıp kafasını vurmamaya dikkat ederek Kumsal'ı arabadan indirdim.Kapıya hızlıca vurduğumda annem kapıyı açtı.
"Kuzey?"annemin bana seslenişini varsaymadan hızlıca merdivenlerden yukarı çıktım.
Kumsal'ı hızlıca yatağıma yatırıp anneme bağırdım.
Annem hızlıca yanıma gelip Kumsal'ın yanağına sonrada alnına baktı."Çok ateşi var anne"diye mırıldandığımda annem gülümsedi. "Merak etme oğlum Kumsal iyi olucak"diyen anneme bakışlarımı çevirdim.
Annem hızlıca odasına gitti ve kendi kıyafetlerininden getirip yatağın üstüne koydu.
"Oğlum ben Kumsal'ın üstünü değiştiricem sende hemen pansuman için malzemeleri getir"diyen annemi başımla onaylayıp merdivenlerden aşağıya indim.
Hızlıca pansuman için malzemeleri hazırlayıp annemin yanına gittim.
Annem Kumsal'ın kıyafetlerini değiştirmiş.Kendi kıyafetlerini giydirmişti.
Annem hızlıca Kumsal'ın başına getirdiğim ıslak bezi koydu."Merak etme oğlum Kumsal iyi olucak"dedi gözleri dolu doluydu annemin.
"Özlemişim seni oğlum" diyen annemin suratına tepkisizce bakıyordum.Bende özlemiştim hem de çok özlemiştim.Annemin yanına gidip sıkıca sarıldım.Annemin kokusunu içine çektim."Kumsal iyi olucak merak etme.Çok iyi bir kız çok seviyorum onu" diyen anneme gülümsedim.
Kumsal'ı annemle tanıştırmıştım. Annem çok sevmişti Kumsal"ı. Kumsal'da çok sevmişti annemi ama çok utanmıştı,Kızarmıştı.
Kumsal'ı çok seviyorum.Onunla yaşadığım her anıyı herşeyi çok özlüyordum.
Annem çekmeceden ateş ölçeri çıkarıp Kumsal'ın ateşini ölçtü."37.5 gittikçe düşüyor ateşi Kuzey"diyen annemi onaylarcasına başımı salladım.
Kumsal'ı kendi evime götürmemiştim çünkü ne yapacağımı bilmiyordum.
"Küçükken seninde çok ateşin çıkardı Kuzey" diyen anneme bakışlarımı çevirdim."Bende sana pansuman yapardım"dedi annem.
"Odamı özlemişim"diye mırıldandım. Değiştirmemişlerdi aynı eskisi gibi duruyordu herşey.
"Senin olan herşey böyle kalıcak Kuzey"dedi annem bana bakarken.
Camdan baktığımda arabadan inen babamı görünce yumruğumu sıktım.Buraya hiç gelmemeliydim diye düşünürken kapı kapanma sesi geldi ardındanda"Hoşgeldiniz Soner bey sesi.
"Anne ben gidiyorum yoksa elimden bir kaza çıkıcak"dediğimde annem onaylamazca başını salladı."Olmaz Kuzey Kumsal hasta"diyen annemi umursamadan hızlıca Kumsal'ı kucağıma alıp aşağıya indim.Tam karşımda duran babamı umursamadan yanından geçicektim ki o sert sesi durmamı sağladı.
"Hoşgeldin oğlum"
Bölüm sonunada geldik.Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi yorum yaparsanız çok mutlu olurum Oy vermeyi unutmayalım.
Wattpad hesabım sudamlasiserin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMSALDAKİ İZLER
Romance"Topu kafana ben attım"dediğimde sinirli bakışlarını bana yöneltti "Ne dedin sen?" "Sağır mısın duydun işte topu kafana ben attım"dediğimde bir adım daha yaklaştı. "Batu Sarıhan'ın kafasına top atmanın hesabını vereceksin ufaklık"dediğinde kıkırdadı...