Veee 8.bölüm geldi.
Multide Kuzey var.Umarım beğenirsiniz bölümleri yazarken cok emek harcıyorum ve bunun için vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Keyifli okumalar
Ne kadar itiraz edersem edeyim yine itiraz istememişti.Sonuçta Batu Sarıhan'dan bahsediyoruz değil mi yani.
"Lanet olsun"dedim üzgün bir ifade takınarak.Bu hareketime gülen Batu
"Hadi kalk gidiyoruz" dedi."Nereye"diye bağırdığımda sınıftaki bütün gözler bana dönmüştü.
"Önünüze dönün lan"Batu'ya ait olan bu ses hoşuma gitsede belli etmemeye çalıştım.Sorumu yeniden sordum.
"Nereye gidiyoruz arkadaşım"
"Ebene"dedi sırıtarak bu da benim gözümü devirmeme sebep oldu.
Adımlarımı hızlandırarak ona yetiştim."Ha ha ha bugün komik gününde olmalısın Sarıhan"
"Arkamdan yürü"
"Ha"
"Peşimden koşuyorsun ufaklık"dedi göz kırparak ve yürümeye başladı.
Batu'ya küfürler saydırırken kantine girip boş bir masaya oturdu.Tam bende oturacakken oturmamı engelledi."Şimdi bana 3 hamburger 2 kola alıyorsun sende kendine ne istiyorsan al ufaklık"
"Offf"
"Sıra dolmadan git bence ufaklık" oflayarak sıraya girdim.Batu'nun bana bakıp sırıttığını fark etmem uzun sürmedi.Bende ona dil çıkarıp kafamı ilerlemek bilmeyen kuyruğa çevirdim.Sonunda önümde 3 kişi kaldığını görmem beni rahatlatmıştı.
Bakışlarımı Batu'ya çevirmemle gözlerimin fal taşı gibi açılması bir olmuştu.Batu'yla sürtük Ezgi yan yana oturmuş kahkaha atıyorlardı.Bu sürtük her yerden çıkmak zorundamıydı.Gözlerimi kısmış bir şekilde onları izlerken arkadan gelen ses sayesinde sıranın bana geldiğini anladım
"İlerlemeyi düşünüyor musun?"
Tekrar başımı Batu'ya çevirdiğimde Ezgi sürtüğüyle bana bakıyorlardı.
Aklıma gelen dahihane fikirle kendimi övmeye başladım."Zeka değil bendeki başka bir şey"dediğimde arkadaki ses
"Bir şey mi dedin"dediğinde sesli düşündüğümü fark edip onaylamazca başımı salladım.Kantinciye iki tane sıcak çikolata söylerek tekrardan bakışlarımı onlara yönelttim
"Bittin sen sürtük"elime sıcak çikolataları alarak masaya doğru yürümeye başladım.Masaya geldiğimde yapay bir şekilde öksürerek dikkati üzerime çektim.
"Aaa Ezgi'de buradaymış o zaman benim sıcak çikolatamı sen iç" dediğimde Batu ne yapacağımi anlamamış olacak ki sırıtıyordu.Tam Ezgi'ye sıcak çikolata'yı verirken nasıl oldu anlamadan {!} Sürtük Ezgi'nin üzerine sıcak çikolata dökülmesiyle ince ve o kadarda iğrenç olan ses tonuyla çığlık attı.
"Pardon sürtük bilerek oldu" dediğimde Ezgi hızlıca ayağa kalktı.
"Bunu sana ödeticem"dedi ağlamaklı ses tonuyla.Bu hareketi benim kahkaha atmama sebep olurken Ezgi koşarak kantinden çıktı.Yaptığım hareketle gurur duyarken Batu'nun sırıttığını fark ettim.
"Ufaklığa bak sen"dedi sırıtarak bu hareketi beni dahada güldürürken Batu'da sırıtmaya devam ediyordu. Omzuma dokunan el gülmemi durdurmamı sağlarken omzundaki elin sahibinin Kuzey olduğunu anlamam uzun sürmedi.
"Kumsal seninle bir şey konuşabilir miyiz" dedi masum ama bir o kadarda sinirli bir tavırla.Hızlıca ayağa kalkmamla omzumdaki elini çekmişti.
"Benim seninle konuşucak hiç bir şey yok tamam mı?"
Kuzey bana kedi bakışlarıyla bakarken
"Sadece 5 dakika"dedi sesi duygu yüklüydü belki ama bu benim için hiç bir şey ifade etmiyordu.
"Anlamıyorsun galiba seninle konuşmak is-te-mi-yo-rum"diye bağırdığımda kantindeki bütün yüzler bize dönmüştü ama bunu umursamıyordum.Kolumu sıkıca kavradı ve bu hareketi benim canımı acıymştı.
"Sınırlarını zorlama benim yanımdaki kıza kimse dokunamaz" dedi bu ses tahmin ettiğim üzere Batu'ya aitti.
"Ooo Batu Sarıkan'da burdaymış."
"Batu Sarıkan senin ebeni sikicek şimdi"demesiyle Kuzey'e attığı sağlam kafa Kuzey'in yere düşmesine sebep olmuştu.Attığım tiz çığlığın ne kadar iğrenç olduğunu tahmin edebiliyordum. Kolumdan tutan iki elden birisi Poyraz'a diğeride Müge'ye aitti.Müge sakin olmamı söylerken Poyraz Kuzey'in dayak yemesinden keyif alıyormuş gibi görünüyordu. Kuzey'in Batu'ya attığı yumruk Batu'nun dudağının patlamasına sebep olmuştu.Batu tekrar Kuzeyin yüzüne yumruk attı ve gömleğinin yakasından tutarak onu duvara yapıştırdı.Gözümden istemsizce akan yaşlara engel olamazken Batu Kuzey'in kulağına bir şey söyledi.Ne söylediğini duyamamıştım ama Kuzey'in attığı kahkaha Batu'nun dahada sinirini bozmasını sebep olmuştu.Batu Kuzey'e tekrar vuracakken gelen müdür sayesinde kavga durmuştu.Müdür ikisinide odasına çağırdığında Kuzey saçlarını dağıtarak kendine çeki düzen verdi ve yürümeye başladı.
Batu'da patlamış dudağını elinin tersiyle sildi ve bana göz kırparak müdürün peşinden yürümeye başladı.Müge'yle Poyraz beni sandalyeye oturttuğunda ağlamaya devam ediyordum.Neden ağlıyordum bilmiyorum ama benim için kavga etmişlerdi ve bu da beni rahatsız ediyordu.Hızlıca ayağa kalktım ve müdürün odasına doğru ilermeye başladım.
Müdürün kapısının önüne geldiğimde göz yaşlarımı silip kapıyı tıklatmadan içeriye girdim.
İçeriye girdiğimde siyah deri koltukta yayılır bir vaziyette oturan Batu'ya ve onun karşısındaki diğer koltuğa oturan Kuzey'i görmemle tekrarden sinirimi bozmuştu.Müdürün bakışlarımı üzerimde hissetmemle konuşmami istemesini anlamam uzun sürmedi.
"Hocam kavga benim yüzümden çıktı yani benim yüzümden"diye saçma bir cümle kurduğumda müdür ilk önce bakışlarını Kuzey'e sonrada Batu'ya çevirdiğinde onlara çıkmalarını söyledi ve benim koltuğa oturmam için işaret verdi.
Batu'nun dudağının patlak olması ya da yüzünde oluşabilecek herhangi bir kusur onun yüzünün kusursuzluğun bozulmasına sebep olmuyordu.
Müdür konuşmamı söylerken söyleyeceğim cümleyi düşünmeye başladım sonunda aklıma bir şeyler gelince konuşmaya başladım.
"Hocam özür dilerim istemeden oldu.Bir daha olmaz"diyebilmiştim sadece.Kurduğum cümlenin mantıklı olduğunu fark edince sevindim ve bakışlarımı müdüre yönettim.Bir daha olmamak şartıyla özürü kabul eden müdüre teşekkür ederek odadan çıktım.
Odadan çıkmamla karşımdaki duvara yaslanmış bir şekilde bekleyen Batu'yla karşılaştım.
"Beni kurtarmak için kendini riske atan bir ufaklık çok duygulandım ama zaten sen gelmesende hiç bir şey olmayacaktı.Çünkü Batu Sarıhan'a bir şey demeye kimsenin götü yemez" dediğinde sırıttım.
Dudağındaki patlağı ve yüzündeki morluğu görmem yine olayın benim yüzümden olduğunu aklıma getirmişti.Kuzey 'in yüzü Batu'nun yüzünden daha kötü bir durumdaydı.Batu'nun yüzü onun yüzünün yanında hiç birşeydi.
"Özür dilerim Batu"dedim gözlerinin içine bakarak
"Dileme Kumsal ne olursa olsun özür dileme"dediğinde gülümsedim.
"Hâlâ bana borcunu ödemedin ufaklık"dediğinde sırıttım.
"Hâlâ oyun peşindesin"dediğimde sırıttı.Ve gözlerimin içine baktı.
"Oyunun içinde sen varsan ben çoktan hazırım ufaklık"
VE 8. BÖLÜM SONU.DIĞER BÖLUM BAYA BİR UZUN OLACAK BENDEN SÖYLEMESİ.
OY VE OYLARINIZI BEKLIYORUM
☆DİĞER BÖLÜMDE NELER OLUCAK TAHMİNLERİNİZİ BEKLİYORUM.
☆EZGİ'DEN NEFRET EDENLER KULÜBÜ?
☆BATUCULAR BURDAMI?
SİZİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM.
9. BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMSALDAKİ İZLER
Romance"Topu kafana ben attım"dediğimde sinirli bakışlarını bana yöneltti "Ne dedin sen?" "Sağır mısın duydun işte topu kafana ben attım"dediğimde bir adım daha yaklaştı. "Batu Sarıhan'ın kafasına top atmanın hesabını vereceksin ufaklık"dediğinde kıkırdadı...