17.bölüm

115 4 0
                                    

İşte yeni bölümmmm

Uzum bir aradan sonra yeni bölüm geliyor hadi bakalım keyifli okumalar canlarım 💙

"Kuzey B-Batu"hızlıca çıkış kapısına doğru koşmaya başladım.

Görmüstüm onu Batu ordaydı okuldan çıkıp boş sokakta kosmaya başladım etrafıma baktım avazım çıktığı kadar bağırdım

"Batuuuu"

Son sürat koşmaya basladım.Ne kimse vardı sokakta ne de Batu

Kendimi yere atıp bağırmaya başladım.

"Yokyun yine yoksun"göz yaşlarımı silip tekrardan bağırmaya başladım ordaydın biliyorum ama yoksun.

Belime sarılan eller ayağa kaldırdı beni.

Kuzey sıkıca sarıldı bana "Kumsal orda biri yoktu.

"Vardı Kuzey vardi gözlerimle gördüm ordaydı siyah kapsönlüsü vardı.Bul onu yalvarırım sana bul onu."

"Kumsal bu sokağın sonu çıkmaz sokak
Yukarı çıksada ben görürdüm imkansız kumsal imkansız Batu'nun burda olması

"İmkansız değil Kuzey Batu burda Amerikada felan değil"

~~~~~~~

Sahil kenarında oturmuş deniz kokusunu içime çekiyordum.

Batu'yu görmüştüm o burdaydı emindim ama kimse bana inamıyorlardı.Bana delirmişim gibi davranıyorlardı.Gözlerimi sımsıkı kapattım.

"Nolurdu gitmeseydin beni bir kerecik dinleseydin?söyliyeceklerimi dinleyip öyle gitseydin gidiceksen... bir kerecik sarılsaydım sana sadece bir kerecik şu an yanımda olsaydın seni sevdiğimi söyleyip sımsıkı sarılsaydım sana başka ne isterdim ki şu hayattan"

"Gerçekten şuan yanında olsan sarılıp beni sevdiğini söylicekmiydin bana Batu sarıhana?"

Gözlerim yuvalarından çıkacakcasına açtım.

"B-batu" kekeliyordum ağzımdan sadrce bu kelime çıkabilmişti göz yaşlarım süzülürken tekrardan ona baktım

"S-sen gerçek misin Batu"

"Hayır gerçek değilim çünkü gerçek olamayacak kadar yakışıklıyım ufaklık"dedi ellerimle yüzünü okşadım

"sen gerçeksin sen gerçeksin"diyip sıkıca sarıldım ona.

"Ne olursa olsun beni bırakma tamam mı Batu"

"Bırakmak mı ölürüm yine de seni bırakmam ufaklığım"

"Ufaklığım mı"

"Evet kumsal sen sadece benim ufaklığımsın kimsenin değil" dediğinde gülümsedim

"Seni seviyorum Batu"

"Seni seviyorum ufaklığı... Herkesten kendimden bile daha çok"dediğinde boynuna sarılıp kokusunu içime çektim. Gözlerinin içine bakıp kahvenin en güzel tonu olan gözlerine baktım.

"Gitme bidaha hiç bi yere bırakma beni sakın"

"Gitmem ufaklığım senden izin almadan lavoboya bile gitmem daha" diyip kahkaha atmaya başladı.

"Çok komiksin yaa sen"diyip ayağa kalktım.Bana bakıp sırıtmaya başladı

"Niye bana bakıp sırıtıyosun yaaa"diyip bağırdığımda bacaklarımdan sıkıca tutup beni kucağına aldı.

"Yaaa indir beni batuuu"

"Kısa süreliğinden bana tepeden bakma fırsatı sağladım sana.Hani ufaklıksın ya sen"dedi ve kahkaha atmaya başladı.

Kahkaha sesleri sahilde yayılırken bu anın tadıni çıkardım...

KUMSALDAKİ İZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin