10.Bölüm

268 23 2
                                    

10.bölümede geldikkk.Multide Batu var.

Keyifli okumalar

Ezgi bana şeytani sırıtmasını atarken. Batu ile bana doğru yaklaşıyorlardı.
Kalbim ağzımda atarken o iğrenç sesin sahibi konuşmaya başladı.

"Doğum günün kutlu olsun buraya Batu'nun ısrarları sonucu geldim yani olay çıkarmaya pek bir niyetim yok" dediğinde kötü kız kahkahası attım.

"Benim için hiç sıkıntı yok eğlenin siz Batu'yla"dediğimde Müge bana şaşkınlıkla bakıyor,Batu'nun yüzünde ise hiç bir ifade yoktu.

Sakin olmaya çalışrak yanlarından ayrıldım.Sinirden ölmek üzereydim ve ben onlara eğlenin gibi bir şeyler söylemiştim.Ben ne yaptım diye düşünürken burnumdan soluyordum.

Puflardan birinin üzerine oturdum. Görüş alanımı kirleten Batu ve Ezgi'ye küfürlerimi saydırırken Ezgi'yi dövme isteğiyle dolup taşsamda bunu yapmayacaktım.Bunu yaparak Batu'yu güldürmeyecek partimin mahvolmasına izin vermicektim.

"İyimisin bebeyim"diyen Müge'nin yüzüne bakıp sırıttım.

"Hiç olmadığım kadar" Müge bana inanmayan bakışlar atarken kahkahalar atan Batu ve Ezgi'ye bakmaya devam ediyordum.Benim partimde benden daha çok eğleniyorlardı.Gözümden akan yaşı elimin tersiyle sildim.

"Ben şu sürtüğü bir dövüp geliyorum" Müge'nin kolunu tutarak gitmesine engel oldum.

"Öyle bir şey olmayacak"dedim ağlamaklı sesimle.

"Ben senin göz yaşına dayanamam ki şimdi"dedi Müge üzgün ses tonuyla.
O da üzülüyordu biliyorum ama kimsenin benim yüzümden üzülmesini istemiyordum.

Kapıdan içeriye kişi herkesin kafasını o yöne çevirmesine sebep olmuştu. Batu'nun bile.Gözlerimi ayırmadan gözleri parti alanında gezinen Kuzey'in gözleri beni bulduğunda gülümsemişti.Batu'nun kaşları çatılırken Ezgi sırıtıyordu.

Müge anlamayan gözlerle bir bana bir Kuzey'e birde Batu'ya bakarken hızlıca ayağa kalkıp Kuzey'in yanına gittim.Elinde hediye paketiyle masum bir şekilde bana bakıyordu

"Buraya olay çıkarmaya gelmedim.Doğum günün kutlu olsun güzelim"

"Senin ne işin var burada"sesim oldukça soğuk çıkmıştı.

"Hiç gelmemeliydim özür dilerim" dedi ve elindeki hediye paketini bırakıp yürümeye başladı.

Bakışlarımı Batu'ya çevirdiğimde sinirli olduğunu yumruk yapıp sıktığı ellerinden ve çattığı kaşlarından anlayabiliyordum.Ezgi sürtüğüde Batu'nun kolunu tutmuş onu sakinleştirmeye çalışıyordu. Kolundaki elleri omzuna çıktığında bakışlarımı Kuzey'e yönelttim.

"Olay çıkarmayacaksan kalabilirsin Kuzey"

Batu'ya tekrar bakışlarımı yönelttiğimde gözleri ateş saçarcasına bana bakıyordu.

Oyunu kurallarına göre oynamak lazım değil mi? Batu Sarıhan.

Kuzey'in sırıtışı yüzüne yansırken çenesini kaşıdı.

"Ciddi misin Güzelim"demesi her ne kadar sinirimi bozsada kolundan çekiştirip bizimkilerin yanına doğru götürdüm.Kuzey sırıtarak bana bakıyor Batu ise öfkeden kudurmuş bir şekilde bana bakıyordu.

'Sen kaşındın Batu Sarıhan bu partiye o sürtükle GEL-Mİ-CEK-TİN!!

Müge ve Poyraz şaşırmış bana bakıp ne yapmaya çalıstığımı anlamaya çalışıyordu.

Poyraz'ın sinirlendiğini ateş saçan gözlerinden anlayabiliyordum.
Bakışlarımı Kuzey'e çevirdiğimde yüzümü incelediğini fark ettim.

Kulağıma"Seni çok özledim"diye fısıldadı.Cevap vermeden bakışlarımı Batu'ya yönelttim.
Batu ellerini saçlarının arasından geçirip saçlarını serbest bıraktı.Ateş saçan gözleri beni bulduğunda vücudumu hafif bir korku sarmıştı. Batu'yu ilk defa bu kadar sinirli görüyordum.Bakışlarımı tekrar Kuzey'e çevirdiğimde gülumsedi.

"Dans edelim mi güzelim"dediğinde onaylarcasına başmı salladım.

Kuzey'in omzuna ellerimi yerleştirmiştim.Kuzey elleride bel boşluğumu doldurduğunda dans etmeye başlamıştık.

Kuzey gözlerini gözlerime sabitlediğinde gözlerimi kaçırmak istesemde kaçırmamak için direndim.

"Çok güzelsin"dediğinde tepkisiz bir şekilde suratına bakıyordum.Bıraktığı kirli sakal onu daha yakışıklı yapmıştı.Kokusuda aynıydı ama bu benim için hiçbir şey ifade etmiyordu.

Kuzey'in yüzüne yediği yumruk ile sendelemesi sonucu sendeleyen Kuzey'in elleri belimden ayrılmıştı.Ufak bir çığlık attığımda kolumu tutan eller beni çekiştirmeye başladı.

"Canımı acıtıyorsun bırak"diye bağırdığımda Batu benim kolumu dahada sıktı.

"Ama sen benim canımı daha çok acıtıyorsun"diye bağırıp aramızdaki mesafeyi kapattı.

"Sen beni deli etmeye mi çalışıyorsun lan o herifle dans etmek ne"diyip elini duvara vurduğunda elinin kanadığını fark ettim.

Elini tuttuğumda" bırak" diye bağırdı.

Gözümden akan yaşlara engel olamazken Batu konuşmaya başladı.

"O pezevenkle niye dans ettin Kumsal"dedi sesi olduğundan alçak ve
Sakin çıkmıştı.

"Peki o kıza niye bana güldüğün gibi güldün"dediğimde çatılan kaşları gevşemişti ve Batu'nun dudakları dudaklarımı örtmüştü.

Bir dakika...bir dakika öpüşüyormuyduk biz?bir ölüp geliyorum.

Dudakları dudaklarımdan ayrılırken nefes nefese kalmıştım.

Bakışlarını üzerimden çekilirken hızlı adımlarla arabasına doğru yürümeye başlamıştı.

Arkasında şok olmuş bir ben bırakarak.

10.bölümün sonuna geldik.Lütfen oy ve yorumları arttıralım

☆DİĞER BÖLÜMDE NELER OLUCAK SİZCE?

☆KUMBAT'ÇILAR VE KUZKUM'CULAR KENDİMİZİ GÖSTERELİM

☆POYRAZ VE MÜGE KANKİŞLER NASILLAR

Sizi çok seviyorum birtanelerim😘

KUMSALDAKİ İZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin