Öncelikle sizi ne kadar çok sevdiğimi söyleyerek başlamak istiyorum. Bundan sonra bölümleri daha sık girmeye çalışıcam bölüm sonu spoiler vericem.Ama okunmanın belli bir sınırı gecmesi lazım.Arkadaslarınıza kuzenlerinize kardeslerinize kitabımı önerin okuyun okunsun beee...🖤
Eski okunma sayısıni yakaladıktan sonra bölümleri girmeye çalışıcam sizi seviyorum canlar
~
Uzun süre suratının her zerresini inceledim Batu'nun.Gercekten kusursuzdu...Kahverenginin en güzel tonu olan gözleri o kadar anlamlı bakıyordu ki gözlerime.Biçimli düzgün burnu,yeni çıkmış sakalları,ve gülümsediğinde kalbimde oluşan heyecan o sıcaklığa ne demeliydik...Kaslı kollarına kafamı koydum. "Biliyomusun Batu koluna kafamı koyunca en rahat yastıkta yatıyorumuşum gibi hissediyorum. Hemen uykum geliyor.Hatta geldi bile dedim esnememin ardından ben böyle diyince Batu'nun yüzünde bir gülümseme oluştu.
"Ah benim ufaklığım"dedi gözlerimin içine bakarak "Seni seviyorum"dedi bende gülümseyerek "Bende seni seviyorum"dedim.Tam o arada sınıfa giren Kuzey çantasını sıraya fırlatarak bana doğru adım atmayabaşladı.
"Kumsal seninle konuşabilir miyiz ?"dedi bende Başımı Batu'nun kaslı kollarından kaldırdım."Kuzey benim senle konuşcak bişeyim yok ki"dedim oldukça yumuşak bir ses tonuyla söylemiştim.Kuzey kolumu tuttu ve "Sadece 2 dakika"dedi.Batu sırıtıyordu ama bu sırıtma herzamnki sırıtmasından değildi zoraki bir sırıtma gibiydi.
"Kızı duydun şmdi siktir olup gidiyoaun ve Sevgilimin kolundan elini çekiyosun"dedi oldukça sinirli ve o kadarda soğuk bir ses tonuyla söylemişti"Çek dedim"diye tekrarladı Batu'nun sesi daha yüksek ve öfkeli çıkmıştı."Kuzey bırakırmısın kolumu canım acıyor "dediğimde Batu bana baktı ve Kuzey'e doğru adım attı."Kumsal'ın canını acıtırsan ben senin canını 10 kat daha fazla acıtırım dedi ve Kuzey'e kafa attı.Kuzey yere düştü burnu kanıyordu.Kuzey hızlıca ayağa kalkıp kendini toparladı. Batu'ya yumruk atmak için elini havaya kaldırdığında Batu'nun önüne geçtim"Git artık Kuzey "dedim Kuzey uzun uzun gözlerimin içine baktı ve gülümsedi."Senin dediğin gibi olsun güzelim "dedi ve hızlıca sıranın üzerine fırlattığı çantasını alarak sınıftan çıktı.
Batu bana baktı ve "Eğer senin canını biri acıtıcak olursa ki ben varken öyle bi ihtimal bile söz konusu değil de yani ben olmazsam yanında-
Sözünü kestim ve devam ettirdim "kafasını ısırırım "diyerek cümleyi tamamladım.
Batu kahkaha atmaya başladı "Kafasını mı ısırırsın sen nasıl bir yaratıksın öyle"diyip tekrar gülmeye başladım."Komik mi? kafasını bile koparırım valla" dedim Batu"ya bakarak "Seninde koparırım gülme bana bidaha"dedim sinirli bakarak.
"Korkutuyorsun beni canım sevgilim yapma şöyle şeyler kıyma bana" dedi gülümseyerek.
"Ben sana kıyarmıyım hiç bee"dedim ve yanağını sulu bir biçimde öptüm.
Batu'nun sevmediği şeyleri yapmayı seviyordum.Sinir olduğunda oluşan surat ifadesini çok seviyordum.Bana baktı ve saçımı öptü" Bu saçlar benim"sonra burnumun ucunu öptü"bu burunda benim sonra dudağımıda öptü"Burasıda benim
Sen benimsin sevgilim herşeyinle benimsin ve hep öyle kalıcak tamam mı" dedi onaylarcasına kafamı salladım."Seni seviyorum"
"Seni seviyorum ufaklığım kendimden bile çok"
Evetttt bir bölümün daha sonuna geldik yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemeyin sizi cookkk seviyorum
☆Batu ve Kumsal aşkını nasıl buldunuz?
☆Kuzey'in herseyi burada bırakabileceğini düşünüyomusunuz?
☆Ve diğer bölüm hakkında tahminlerinizi alalımmm?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMSALDAKİ İZLER
Romance"Topu kafana ben attım"dediğimde sinirli bakışlarını bana yöneltti "Ne dedin sen?" "Sağır mısın duydun işte topu kafana ben attım"dediğimde bir adım daha yaklaştı. "Batu Sarıhan'ın kafasına top atmanın hesabını vereceksin ufaklık"dediğinde kıkırdadı...