11.bölüme gelmiş bulunmaktayız. Bu bölümde ilk defa Batu'nun ağzından okuyacaksınız.
Multide Batu Sarıhan.
Keyifli okumalar.
Çalan alarmın sesi ilk defa bu kadar güzel gelmişti.Hızlıca ayağa kalktım ve banyoya giderek rutin işlerimi hallettim.
Üstümü giyinip hızlıca evden çıktım. İlk defa okula gideceğim için bu kadar heyecanlıydım.Dün Batu'nun beni öpmesi sonucu 2 saat kendime gelememiştim ve 2 saat sonucu kendime gelebildiğimde çığlık atarak yatağımda zıplamaya başlamıştım.
Okula girdiğimde Müge ve Poyraz'ı çardakta fark etmemle koşarak yanlarına gittim.
"Günaydın gençlerrrrr"sesim olduğundan yüksek çıkmıştı ve bu etrafımızdaki bazı gözlerin bana dönmesini sağlamıştı.Hic birisini umursamayarak Poyraz'ın yanına oturdum.Poyraz ve Müge şaşkın bir biçimde bana bakarken
"Okulun en yakışıklısı"diyerek Poyraz'ın yanağını sıktım.
"Eee yeni mi anladın kızım"dedi Poyraz saçlarını karıştıştırarak.Bize bakan müge'ye "kankaların en güzeli"diye iltifatta bulunduğumda ikiside şımarmıştı.
Zil çaldığında sınıfımıza girmek için ayaklanmıştık.
Sınıfa girdiğimizde en önde oturan Poyraz ve Müge yerlerine otururken bende telefonla uğraşan Batu'nun yanına ilerledim."Günaydın"dediğimde başını telefondan kaldırıp bakmamasına sinirim bozulsada sınıfa giren ingilizce hocası sayesinde derse odaklanmaya çalışmıştım.Bir kez olsun yüzüme bakmayan Batu'nun ne yapmaya çalıştığını anlayamıştım.
"Niye benimle konuşmuyorsun" dediğimde bakışlarını bana çevirdi.İlk defa sırıtmıyor yüzünde tanımlayamayacağım bir soğukluk vardı.
"Bir kere seni öptüm diye senin sorularına cevap vermek zorunda değilim Kumsal seninle sevgili felan olabilme ihtimalini düşündüysen hemen onu aklından sil.Dün olan her şeyi unut ne ben seni öptüm ne de o partiye geldim.Ben Batu Sarıhan'ım unuttun mu"
Söyledikleri gözlerimin dolmasına sebep olurken ağladığım için titrek olan ses tonuyla kulağına fısıldadım.
"Senden nefret ediyorum Sarıhan ama ne öğrendim biliyor musun?sana hiç güvenmemeliydim.
☆
Denizin eşsiz kokusunu içime çekiyordum.Beni sakinleştiren bu sahile gelmiştim yine.Batu'nun dedikleri aklımdan çıkmazken çantamı alıp sınıftan çıkmıştım ve kendimi burada bulmuştum.
Gözlerimi kapatıp rüzgarın saçlarımı uçurmasına izin verecektim.Buna ihtiyacım vardı.Ellerimle kumu sıkıca kavrayıp serbest bıraktım.Yüzüme vuran tatlı rüzgar sayesinde kendimi iyi hissediyordum.Yanıma birininin oturduğunu hissettiğimde Müge'nin ya da Poyraz'ın olduğunu tahmin ediyordum.
"Size peşmden gelmemenizi söylemiştim" gözlerimi açtığımda yanımda oturan kişi Poyraz ya da Müge değildi.Batu şuan yanımda oturuyor ve sabit bir şekilde denize bakıyordu.Hızlıca ayağa kalktım niye peşimden gelmişti ki?"
"Niye peşimdden geliyorsun ne yapmaya çalışıyorsun sen anlamıyorum"dediğimde sesim oldukça yüksek çıkmıştı.Batu bakışlarını bana çevirdi ve ifadesiz surat ifadesini bozmadan konuşmaya başladı.
"Belki de seni özlemişimdir"dediğinde gözümden akan yaşlara engel olamıyordum.
"Dengesizsin,sen dengesizin tekisin" diye bağırdığımda yüzümü avuçlarının arasına alıp ona bakmamı sağladı.
"Anlamıyorsun Kumsal hiç bir şey anlamıyorsun "dediğinde hızlı bir hareketle ellerini yüzümden çekmesini sağladım.
"Anlamamı sağlamıyorsun Batu" dedim ve adımlarımı hızlandırarak yanından ayrıldım.
Batu'dan...
Arkasına bile bakmadan yürüyüp gitmişti.Anlamıyordu beni anlamaya çalışmıyordu ilk defa bir kızla bu kadar vakit geçitiyordum.Ve o ufaklık yanımdayken hiç gülmediğim kadar gülüyordum.Şimdiyse benim yüzümden ağlıyordu.Ben onu üzmekten korkarken onu daha çok üzüyordum.
Korkuyorum bir kıza bağlanmaktan korkuyorum lanet olsun korkuyorum işte...Ama o ufaklık gün geçtikçe beni kendine daha çok bağlıyordu.
Ama unuttuğum bir şey vardı ki ben Batu Sarıhan'dım.Tek gecelik ilişkilerimdeki hiç bir kızın adını hatırlamayan ben bu kızın adını değil hiç bir şeyini unutamıyorum.Gözleri o kadar anlamlı bakıyordu ki Batu Sarıhan olduğumu unutuyordum.Tek gecelik ilişkilerim dışımda hiç bir ciddi ilişkisi olmayan ben.Bir kıza bağlanmıştım.
Ve o kız o kadar masumdu ki benim gibi birini hiç mi hiç haketmiyordu.
Yorum ve düşünceleriniz benim için çok önemli oy ve yorumlarınızı bekliyorum.
☆Sizce diğer bölümde neler olucak tahminlerinizi alalım
Ufak bir spoi veriyim size Kuzey ortalığı karıştırıcak.
Diğer bölümün heyecanlı olacağından emin olabilirsiniz
☆Batu mu? Kuzey'mi ?
☆Kumsal'ı diğer bölümde neler bekliyor
Satır arası yorumlar yapalım bebeklerim.Oyları arttıralım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMSALDAKİ İZLER
Romance"Topu kafana ben attım"dediğimde sinirli bakışlarını bana yöneltti "Ne dedin sen?" "Sağır mısın duydun işte topu kafana ben attım"dediğimde bir adım daha yaklaştı. "Batu Sarıhan'ın kafasına top atmanın hesabını vereceksin ufaklık"dediğinde kıkırdadı...