Ve multide Kumsal ve Batu var.Diğer bölümlerin gelmesini istiyorsanız oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin.
Keyifli okumalar
Şaşkınlığım yüzüme vurmuş olmalı ki Poyraz'ın kahkaha sesi bile ona bakmamı sağlamadı.Gözlerimi hiç ayırmadan Batu'yu izlerken burada ne işi var diye düşünmeden edemedim.Düşüncelerim içinde boğulurken o etkileyici ses düşüncelerimi dağıtmıştı.
"Ufaklık beni ayakta karşılıyor"dedi sırıtarak.O an ayakta olduğumu fark edince durumu toparlamaya çalıştım.
"Ben ayağa kalkmıştım gidiyordum yani sınıfa "dediğimde kurduğum mantıksız cümle Batu'nun kahkaha atmasına sebep oldu.Okuldaki bütün herkesin bakışları üzerimizdeydi. Kuzey'in bile.Müge'den beni kurtarması için bakış atarken onunda sırıttığını fark ettim.Müge'ye jeton geç düşsede beni kurtarmayı akıl etmişti.
Koluma girip"Hadi Kumsal tuvalete gidelim" dediğinde Batu kahkaha atmaya başladı.Gülerken ne kadar da karizmatik oluyordu gerçi gülmesede yakışıklıydı ama neyse.
"Tuvalete bile tek gidemiyor sonuçta kimin arkadaşı"diyip beni gösterdi. Poyraz'ın arkadan
"Çişimiz tuvalete kakamız tuvalete artık kimse yapmıcak altındaki beze" diyip kahkaha atması Batu'nun kaşlarını çatmasına sebep olmuştu.
"Bu çocuk olmamış"Batu'bun bu dediğine Müge'yle banka oturup kahkaha atmaya başlamıştık.
"Bu şarkı benim bestem değil pepee'nin bir kere"dedi poyraz sinirli bir tavırla.Biz hâla kahkaha atarken Batu başını olumsuzca sallayıp yine havalı yürüyüşünü takınarak okulun içine girmişti bile.Müge ve ben gülerken Poyraz sizi öldürücem bakışları Müge'yle aynı anda gülmemizi durdurmamızı sağlamıştı.
Müge konuyu değiştirerek"Dökül Kumsal hanım dökül"dedi ajan edasıyla.Bütün olayları baştan sona anlattığımda Müge bunları en başından beri ona anlatmadığım için sinirlensede belli etmemeye çalışıyordu.
Ders zili çaldığında Müge'ye bakıp
"Her zaman ki yerimize oturuyoruz orta sıra en arka"dediğimde müge onaylarcasına başını salladı.
"Tabi ki bebeyim"
Poyraz her sene yaptığı gibi kızların birinin yanına oturur,bizde Müge'yle orta sıra en arkada oturur dedikodu yapardık.2.kattaki sınıfımıza çıktığımızda uzun koridorun en başındaki sınıf bizim sınıftı.Müge'yle havalı bir ifade takınarak sınıfa girdiğimizde Poyraz'da peşimizden geliyordu.Sınıfa girdiğimizde herkesin gözü orta sıra en arkada oturan Batu'daydı.
Bir dakika bir dakika... ben biraz önce orta sıra en arka mı dedim?
Sinirli bakışlarıma Batu'ya yönelterek arka sıra en arkaya doğru yürüdüm.
Batu başını kaldırıp bana 'hayırdır'bakışı atması benim sinirimi bozsada bende ona sinirli bir tavırla;"Bilerek mi yapıyorsun kalk oradan biz oturuyoruz "dediğimde sırıttı.Müge'de beni onaylarcasına bir şeyler söylemişti.Batu'nun bize tip tip bakması sonucu kalkar diye düşünmüştüm ama tabiki kalkmadı.
"Banane"
"Ne demek banane yâ kalksana çocuk delirtme beni"
"Buradan kalkmıcam ufaklık ama sen çok istiyorsan yanıma oturabilirsin" dedi sırıtarak.Tabiki oturmayacaktım
Oturamazdım yani.Bir an Batu'yla oturma düşüncesi hoşuma gitsede düşüncelerimden ayrılıp eski halime döndüm."Bak çocuk..."sözümü Müge'nin kesmesiyle cümlem yarıda kalmıştı.
"O zaman sen Batu'yla otur bende Poyraz'la otururum bence çok iyi fikir
görüşürüz"Kuzey'in bakışları bir an olsun üzerimden ayrılmazken bir tek onun yanının boş olduğunu görmemle bende bakışlarımı Batu'ya yönelttim
"Seninle oturmaya meraklı değilim haberin olsun yani"diyerek Batu'nun yanına oturdum.
"Kesin öyledir ufaklık yoksa benimle oturmazsın tabi"
"İlk defa sana katılıyorum"dediğimde sırıttı.
"Benimle oturduğun için çok mutlusun heyecandan bayılcaksın" dediğinde yapay bir şekilde kahkaha attım.
"Yaw he he"
"Dönüp dolaşacağın yer Batu Sarıhan'ın yanı"dediğinde yapay bir şekilde sırıtarak telefonumu çantamdan çıkardım.Ama hocanın gelmesiyle geri koymam bir oldu.
Batu'nun sırıtışı yüzüne yayılırken daha fazla sinirimi bozmasına izin vermeyecektim.Başımı sıranın üzerine koyarak uyumaya karar verdim.
Adımın söylenmesi sonucu başımı sıradan kaldırdım.Uyumuş olmalıydım ve benim ismimi söyleyen kimya hocasından başkası değildi. Hocanın bakışlarını üzerimde hissetiğimde masum kız sırıtışı yaptım.
"Kumsal sen ilk günden uyuyormusun "dediğinde başımı hayır anlamında salladım.
"Yok hocam öyle şey yapar mıyım"dediğimde hoca tek kaşını kaldırarak "Sen ne düşünüyorsun o zaman fikirlerini söyle"dediğinde ne hakkında fikrimi söyleyeceğimi bilmediğimden sınıftakilerden yardım dilercesine göz gezdirdiğimde kimsenin bana bakmadığını fark ettim tabi ki Kuzey dışında.Batu'ya baktığımda sırıtışı yüzüne daha çok yayıldı.
Kulağıma tüylerimi diken diken olmasına sebep olan ses tonuyla
"Benim hakkımdaki düşüncelerini söyleyeceksin ufaklık yakışıklılığımı felân soruyor"dediklerini hiç düşünmeden cümleye başladım
"Hocam Batu çok kendini beğenmiş egosu tavan yapmış bir arkadaş fiziksel özelliklerine gelicek olursak..."dediğimde hoca sözümü kesti
"Ne Batu'su kızım ne diyorsun sen"dediğinde ne söylediğimin farkına varmıştım.Ama iş işten çoktan geçmişti.Sınıfta kahkaha sesleri yükselirken kızardığımı hissediyordum.Batu'ya sinirli bakışlarımı atarken Batu'nun konuşmasıyla sınıfta sessizlik oluşmuştu.
" Arkadaş rüyasında beni görüyormuş herhalde"dedi kahkaha atarak.Batu'nun bacağına yumruk attığımda sırıttı.
"Ne yaparsan yap bana senin küçük yumrukların işlemez"
"Sana söz hakkı verdiğimi hatırlamıyorum Sarıhan"hocanın söylediğine zafer kazanmış bir edayla sırıtırken Batu sırıttı.
"Senden söz hakkı istediğimi hatırlamıyorum zaten"
Bakışlarımı Batu'ya çevirdiğimde hocayla senli benli konuşmasına şaşırmıştım hocanın hiç bir şey demeden sınıftan çıkmasınada ayrı bir şaşırmıstım.
Zilin çalmasıyla Müge'yle Poyraz yanına gitmem için işaret yaptılar
Tam ayağa kalkacakken kolumu tutan eller kalkmama izin vermedi."Yine ne var Sarıhan"
"Bana ödeyecek borcun var ufaklık unuttun mu yoksa"
Bu bölümünde sonuna geldik. Okunma sayısı arttıkça yeni bölüm gelme süresi azalcak bölüm gelme sıklığı artacaktır.Yapılan oy ve yorumlarını önemsiyorum düşüncelerimizi bekliyorum.
Diğer bölüm Kuzey ve Batu arasında olucak.Sizi seviyorum
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.8. Bölumde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMSALDAKİ İZLER
Romantik"Topu kafana ben attım"dediğimde sinirli bakışlarını bana yöneltti "Ne dedin sen?" "Sağır mısın duydun işte topu kafana ben attım"dediğimde bir adım daha yaklaştı. "Batu Sarıhan'ın kafasına top atmanın hesabını vereceksin ufaklık"dediğinde kıkırdadı...