AŞK ACISI YENİ SEZON TANITIM…
ZEYNEP
Öyle bir an gelir ki her şeyini kaybettin ya da öyle sanırsın acısı, aşkı içindedir seni bırakıp gitse de, her şeyi berbat etse de hayatını düzeltecek seni tekrardan yaşama bağlayacak senin yaşam şifreni çözecek biri yok sanırsın ama hiç istemediğin zamanda her şey değişir ve o gelir seni o düşüncenin ve acının içinden çıkarır. Küçük ya da Büyük fark etmez….
MELİS
Her şey çok güzel, Zeynep yeniden mutlu, Barış ile Ben mutluyuz, arkadaşlarımız mutlu ailemiz mutlu bir grubumuz var ama tek bir üzüntü, tek bir eksiklik var o da KEREM!!!! Hem Zeynep’in hem grubumuzun sevdiği adam KEREM!
BARIŞ
Yokluğu var! Hüzünü var! En azından benim açımdan bir de Zeynep’in ama alıştık her an ya da çok uzun zaman sonra dönebilir ya da dönmeyebilirler BİLMİYORUM. Ama emin olduğum tek şey var Koray ve Büşra’nın amacına ulaşması ve Melis ile Benim MUTLULUĞUM.
BÜŞRA
Mutluyum çünkü sevdiğim adamın yanındayım.
DİLAN
Mutluyum çünkü GERÇEK AŞKI buldum…. Ama ne zaman kavuşurum bilmiyorum : (((
KORAY
Mutluyum çünkü sonunda Zeynep beni Seviyor!
CAN
Sınav var! Aşk var! Mutluluk var çünkü yanımda Yağmur var.
YAĞMUR
Sınav var! Yeni okul, yeni hayat var! Arkadaşlarım var EN ÖNEMLİSİ iyi giden bir ilişkim var ve CAN var….
MERİÇ
Annemi özledim ablamı, abimi özledim. Jalenin en küçük kızıyım çok sevilirim kurtarılmayı bekliyorum yalnızlıktan tatlı ve barışçılım özellikle ZEYKER için.
SAVAŞ
Mericimi özledim annemi ve ikizimi koruyorum Mutluyum çünkü ilk aşkım yanımda hem de çok yakınımda…
MELTEM
Mericimi özledim benim yüzümden olduğunu hissediyorum, suçluluk, korku, vicdan azabı, üzüntü, ve kardeşimi koruyamama duygusu hissediyorum ama Meriç, Savaş ve Annem mutluysa ben de mutluyum…. Çünkü yanımda beni uzun zamandır seven ve bırakmayan aşkım, annem ve Meriç var…
JALE
Meriç ve Savaş’ın öz annesiyim kocam tarafından hiç mutlu edilmeyen ve kızımdan uzaklaşan Meriç’i bulmaya çalışan ben Meltem 5 yaşından beri bizimle annesi ve babası kazada öldü Meltem’i yanıma aldım hem gelinim hem öz kızım olarak çünkü ne kadar acı çektiğini çok iyi biliyorum… Savaş artık ailemizin direği…
DEMET
Kızlarım mutlu ben mutluyum kardeşim geliyor Jale geliyor artık hep yanımızda..
CİHAN
Herkes mutlu desem de biri hariç Zeynep. Kerem’i çok seviyor dört aydır neredeyse gelmesini bekliyor sevmiyorum diyor ama ben Zeynep’in Kerem’e hala aşık olduğunu biliyorum Zeynep ne kadar inkar etse de. Gelelim Melis’e mutlu çok mutlu ne olursa olsun ben de mutluyum….
EMRE
Mutluyum yeni okul, yeni arkadaşlar ama en önemlisi galiba gerçek aşkı buldum…. : ))))
MERT
Mutlu değilim çünkü hayatım da birini sevdim ve benden nefret ediyor benden kurtulmak için beni hapse attırdı ama onu buldum ve İNTİKAMIM çok ağır olacak. Bekle ZEYNEP belan geliyor….
SEVİM
Koray mutlu ben mutluyum Kerem yok Özlem yok sıra Barış’ta oda olmazsa Ahmet artık Koray’ı sevecek ama nedense içimde kötü bir his var. Bir daha SAYER olamayacağım gibi….
AHMET
DÖRT çocuğum var ama aslında üçü öz çocuğum ama biri değil Koray. Koray yüzünden Sevim yüzünden evlatlarım gidiyor ama artık buna bir son vereceğim Sevim ve Koray gidecek…. Çünkü KEREM,BARIŞ VE ÖZLEM öz annelerinin sevgilerinden uzaklar Nihal Sayer öldü hem de tam 17 yıl önce trafik kazasında….
ÖZLEM
Mutluyum çünkü kardeşim ile özlediğim yıllardır uzak olduğum ülkeme gideceğim. Tek mutsuzluğum var Büşra takıntısı, Kerem’in Zeynep’e aşkı ve acısı. O kadar üzüntü yaşadı ki Sevim Hanımın yüzünden hala yaşıyor tek emin olduğum bir şey var KEREM bir darbeye daha dayanamaz….!
KEREM
Evet herkesten uzağım ama ablamın yanındayım Zeynep’e deliler gibi aşığım onu hiç unutamıyorum. Neden gittin o zaman diye soracaksınız? Cevaplayım sırf o Sevim Hanım ve Koray yüzünden annem öldükten sonra hayatımıza girdi gireli rahat edemedik birincisi bana yüklediği onca ağır yük onları Zeynep’i ezmesine, üzmesine izin veremezdim ama şimdi geri dönüyorum ama artık Zeynep’in üstüne gitmeyeceğim ona bağırmayacağım, üzmeyeceğim ama onu deliler gibi hayatımın sonuna kadar seveceğim beni sevse de sevmese de !!!
TANITIMI OKUDUKTAN SONRA YORUMA LÜTFEN BAKINIZ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ACISI
RomanceKONU ; Bazen aşık olduğun insanı bırakmak zorunda kalırsın ve ömrünün sonuna kadar acı çekersin. Ama tek düşündüğün şey onu bir daha görebilecek misin ? yoksa göremeyecek misin ? ve o öyle bir zaman gelir ki o karşına çıkar... Karşına çıktığında sev...