61.Bölüm

363 9 2
                                    

Merhabalar..

Bölüm gelmeden önce bir dujyuru yapmıştım size.. Herkes okudumu bilmiyorum ama ben buradan tekrar paylaşıp minik bi açıklama ile yeni bölümü paylaşıyorum..

Merhabalar!!

Size çok minik bir duyuru yayınlamak istedim.. Artık bu duyuruyu okuduktan sonra bana kızarmısınız sevinir misiniz? Bilemem ama bazılarınızın sevinceği bir haber..

Öncelikle biliyorum kararsız ve hemen fikir değişiyorum kusura bakmayın burcumdan dolayı..

Gelelim duyuruma.. Efenim öncelikle yazamadığımı ve sadece final bölümlere odaklanacağımı söyledim ama bunu söyledikten yaklaşık 4 ay geçmiştir.

3-4 gün önce benim kafamda birçok bölüm konusu oluştu yani anlayacağınız ilham perileri geri geldi..

Tabii okuyucum kaldıysa ve beni destekliyorsanız 4.sezon olarak Aşk Acısı devam edecek ama biraz ara vereceğim tabii final olarak yazacağım bölümler de Kayıp Kızın Anlatımı hariç o özel bölümdür 61, 62 olarak devam edecek..

Okuduğunuz üzere kitap devam edecek ve ilham perilerim geri döndü..  Final bölümleri 60 – 61 olarak devam ediyor öyle düzenledim.

Bana kızmayın burcumdan dolayı kararım gerçekten çok çabukl değişiyor..

Bu arada size iyi okumalar kuzular ben kaçtım..

 

 

#Hatırlatma

 “Melis yanımda sessiz konuşmanız duymamı engellemiyor.” Dediğinde bende onu köşeye sıkıştıracak soruyu sordum. “O zaman o gece ne olduğuğnu da duymuşsundur yanlış anlama olduğunu.”

“Bana hiçte öyle gelmedi.”

“Sana öyle gelmemişmiş o zaman müstehak sana bu durumda olman inanma sen kafanın dikine dik olarak git daha büyk bir yere tosladığında aklın başına gelir belki!” dedim vee yanından kalkıp pencerenin yanına gittim.”.

“Melis seviklerimiz ve en önemlisi “Biz ne zaman umutlarımızı kaybettik” “

“Biz değil Aksel sen her zaman umutlarımızı kaybettin benim içimde hep umut vardı hatta herkesin..”

61.Bölüm

“Melis kendim gitmemi istemiyorsan beni Mert’in yanına götür.”

“Tamam bekle doktor çağırayım yardım etsin en azından seni kendi kendime taşıyamam.” Dedim ve tam dışarı çıkacaktım ki bir anımızı hatırlattı. “Tabii canım lisede içip sarhoş olduğumda sen gelip ikimizin yanlız kaldığı eve götürmemiştin çünkü..”

FLASHBACK

“Aksel inanmıyorum sana ya gidip içip içip sızdın ve gecenin bir yarısı beni aradın öylemi yuh!” sitemle zar zor taşıyordu sevdiği adamı. “Hemde bana ayrılalım dedin, gidiyorum dedin ve depresyonumun içinde pes diyorum sana” Aksel ıslık çalıp şarkı söylemeye başladı

“aklımda binbir soru var

ama yalanlarla dolu bir yerdeyim,

sırtımda binbir yük var

taşımaktan aciz bir bedendeyim” Melis durup karşısındaki adama bakıp söylendi tekrar. “Sen benimle alay mı ediyorsun?!” Aksel güldü ve konuştu “Yo şarkının devamını dinlemedin ki.”

AŞK ACISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin