Aşk Acısı 43. Bölüm [KAHRAMAN SEVGİLİM]
VOTE VEE YORUMLARINIZ BENİ ÇOOOOOOOOOK MUTLU ETTİ. BEN BU BÖLÜM DAYANAMADIM VE BİR SIRRI DAHA ORTAYA ÇIKARDIM. KAVGAYI UZATMANIN MANASI YOK. BU BÖLÜMDEN SONRA ZEYKER BARIŞACAK BENDEN SİZE BİR TÜYO. BU BÖLÜMÜ RabiaHalkapnar’a ithaf ediyorum. Multimedyada resim ve şarkı olacak iyi okumalar.
--- Ne yaşarsan yaşa, ne yaparsan yap tam mutlu oluyorum derken yine başa dönersin doğanın kanunu bu! Ben ne zaman güvensem hep hayal kırıklığına uğruyorum. Ben en başında en doğru kararı vermişim ve bu kararımdan asla vazgeçmeyeceğim…
Zeynep : Ela Göl Yazıya gidiyoruz.
Ela : Göl Yajı mı? Orası neresi anneğ ?
Zeynep : Gidince göreceksin.
Ela : Keyem abiğ geleceyk mi?
Zeynep : Sadece ikimiz bir tanem sadece ikimiz.
FLASHBACK
2 HAFTA ÖNCE
MELİS VE BEN YAĞMURLARLA BARA GİTMEK İÇİN HAZIRLANIYORDUK. BEN KISA BİR ŞORT ÜSTÜNE GRİ TONLARINDA ŞORTTAN 1-2 CM DAHA KISA BİR KAZAK GİYMİŞTİM. ÇOK AZ RİMEL VE PARLATICI RUJ SÜREREK HAZIRLANDIM. MELİS İSE MİNİ BİR ELBİSE GİYMİŞTİ. ELBİSE DEDİYSEM YAZLIK DEĞİL YÜNDEN YAPILMIŞ BOĞAZINI SOĞUKTAN KORUYAN, PUTRA PEMBE VE ÜSTÜNDE GRİ DETAYLARI OLAN BİR ELBİSEYDİ. SAÇINI FÖNLEYİP AÇIK BIRAKMIŞTI. MAKJAYI GAYET SADE VE YOK DENİLECEK KADAR AZDI TIPKI BENİMKİ GİBİ..
TAKSİYE BİNİP BARA GELDİK İÇERİ GEÇİP İÇKİLERİMİZİ ÇAĞIRIP CAN VE YAĞMUR İLE SOHBET EDİYORDUK. TAM O SIRADA KEREM GELDİ. CAN’IN GELECEĞİNİ BİLİYORDUM AMA KEREM’DEN HABERİM BİLE YOKTU. YAĞMUR VE MELİS’E ÖLDÜRECEKMİŞ GİBİ BAKARKEN YANIMIZA GELMİŞLERDİ BİLE.. KEREM ANINDA YANIMA GELİP BENİM İLE BİR KELİME DAHİ ETMEDEN DURUYORDU AYNI ŞEKİLDE BENDE. EN SONUNDA CAN SESSİZLİĞİ BOZMUŞTU.
Can : Ne bu haliniz ya ağzınızı bıçak açmıyor kardeşim. Azacık sohbet edin ya canım sıkıldı.
Zeynep : Kusura bakma Can senin yüzünden değil, arkadaşın olacak bu odun yüzünden.
Kerem : Ona bakarsan canım sende inatçısın !
Zeynep : Haha çok komik öküz!
Kerem : Sen kendine bak istersen.
Melis : Allah aşkına hevesimizi burnumuzdan getirmeyin.
Yağmur : Kısık ses ile Can sen Melis’e söyledin mi Barış’ın geleceğini ?
Can : Has.. Söylemedim canım. Ne yapacağız şimdi?
Yağmur : Bilmiyorum Can bilmiyorum.
Melis : Siz ne konuşuyorsunuz bakalım sessiz sessiz ?
Yağmur – Can : Hiç!!
Kerem : Sizde var bir şey ama neyse öğreniriz birazdan.
Yağmur : Eyvah şimdi yandık.
Can : Kesin kavga çıkacak Yağmur.
Barış : Herkese merhaba.
Melis : İnanmıyorum Yağmur?
Yağmur : C-Cann!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ACISI
RomanceKONU ; Bazen aşık olduğun insanı bırakmak zorunda kalırsın ve ömrünün sonuna kadar acı çekersin. Ama tek düşündüğün şey onu bir daha görebilecek misin ? yoksa göremeyecek misin ? ve o öyle bir zaman gelir ki o karşına çıkar... Karşına çıktığında sev...