55.Bölüm [Ya dönmezsen yine kalırsan orada, biz ayrılırsak.?]

1K 25 4
                                    

55.Bölüm [Ya dönmezsen yine kalırsan orada, biz ayrılırsak.?]

Yeni bölüm geldi ama votelar biraz artsın lütfen.. İyi okumalar.

Şirin, Mert, Emre ve Aksel eve gelmişlerdi. Yarın hepsi erken kalkacağı için uyumuşlardı. Zeynep ve Kerem ise Ela'yı uyutup salonda televizyon izliyorlardı.

Kerem:"Güzelim sen bugün çok yoruldun istersen yukarı çıkıp uyuyalım."

Zeynep:"Yok yorgun değilim ama.." dedi Kerem'in göğsünden kalkıp gözünün içine bakarak. "Benim canım erik çekti böyle sulu sulu ama yeşil değil büyük olan kırmızı olanlarından." dedi.

Kerem:"Güzelim daha kolay bulunacak birşey söyleseydin ama tamam ben bulmaya çalışırım sen kal."

Zeynep:"Tamam." dedi Zeynep Kerem'de erik aramaya çıktı saat gece 23:30 da..

Kerem:"Savaş'ın söylediği süreç başladı. Off ya ben nereden bulacağım bu saatte açık market var mıdır?" söylene söylene arabaya bindi Kerem. Tam 3 saattir dolaşıyordu ama Zeynep'in istediği eriği bulamamıştı onun yerine yeşil erik aldı ve eve geldi. "Zeynep televiizyonun önünde oturmuş evdeki cipslerin hepsini bitirmişti. Kerem bunu görünce gözlerini açmıştı. "O-oha!" dedi kısık sesle "Güzelim sen nereden buldun bu kadar cipsi?" Kerem Zeynep'in yanına oturdu.

Zeynep:"Dolapları karıştırdım çıktı sen erik aldın mı?" dedi paketi Kerem'in elinden alarak. "Ama bunlar yeşil." diyerek küçük çocuk gibi dudak büzdü Zeynep.

Kerem:"Evet güzelim çünkü istediğin eriği bulamadım sende bugünlük bunu yersin olmaz mı?"

 Zeynep:"Peki." Zeynep bir yandan beşinci eriği yiyordu. "Çok güzelmiş sende alsana."

Kerem:"Bence de yoksa bu gidişle kalmayacak belli." dedi Kerem ve eline birkaç erik aldı. "Aşkım sen böyle yemeye devam edersen seni 6 aylıkken düşünemiyorum herhalde Sayerler batacak.." dedi Kerem elindeki erikleri bitirerek.

Zeynep:"Sen bana şişman mı diyorsun?! Beni beğenmiyorsun yani tamam Kerem al  eriklerini de bir daha da birşey yemeyeceğim.!" dedi Zeynep. Ellerini göğsünde birleştirdi ve ağlamaya başladı.

Kerem:"Şaka yaptım güzelim neden hemen alınıyorsun? Hem sen her halinle güzelsin benim için.. Zeynep senden beni öldür sende vazgeçmem bunu biliyorsun."

Zeynep:"Kerem sen git ben yalnız büyütürüm bebeğimi merak etme zaten öyle olacak şişmanım."

Kerem:"Off ben sana artık şaka da yapamayacağım anlaşıldı.. Özür dilerim hem saat geç oldu uyuyalım artık." Kerem ayağa kalktı.

Zeynep:"Sen burada kalacaksın bugün cezalısın! Çarşaf ve yastığını alıp burada uyuyacaksın.!!"

Kerem:"Tamam kalırım.!" odaya gidip yorganı, yastığı alıp odadan çıktı. Zeynep ise kapıyı hemen kilitledi.. "Kerem Sayer sen bu hallere düşecek adam mıydın ya?" Koltuğa uzandı ve tavana bakmaya başladı. "Mertek ya da koyun olsa onları sayıp uykuya dalardım ama oda yok.!"

AŞK ACISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin