Sizi daha falza bekletmeden paylaşıyorum.. İyi geceler.
Multimedia - Bölüm şarkısı.. Gece Yolcularından - Zaman Geçsede dinleyerek okuyunuz...
[KAYIP KIZIN ANLATIMI.]
Hayat insanlara öyle bir ders verir ki ; o andan sonra gerçekten hayatının, sevdiğin tüm insanların ne kadar kıymetli olduklarını anlarsın. Ben öyle bir durumdayım ki, tüm sevdiklerimin özlemini çekiyorum karşılarına çıkmam istiyordum ama yapamıyorum öyle bir yerdeyim ki her yer duvarla kaplı. Hangi çıkış yolunu görüp gitsem önümü hep bir duvar kapatıyor. Her gittiğim çıkış kapısında sevdiğim birini görüyorum. İlkinde Aksel, ikincisinde Barış, sonra Melis, sonra ise Zeynep ve herkesi gördüm. Şu an onları izliyorum en çok istediğim hayattaki tek ailem olan abime sıkıca sarılmak ama yapamıyorum çünkü peşimde birileri var eğer gidersem çok kötü olur. Şimdi kim bu KAYIP KIZ diyorsunuz eminim. Şimdi geçmişe gidelim biraz ya da hatırlayalım...
FLASHBACK
39.Bölüm
X:"Barış senin bir çocuğun olacak ve sen onu terk ettin. Farkında mısın? "
Barış:"Evet farkındayım çünkü seni seviyorum kaç aydır beraberiz. Ben Melis ne zaman hamile kaldı onu bilmiyorum. Senin başın belada zaten buradan gidiyoruz yeni bir hayata başlıyoruz tamam mı ?"
X:"Olmaz ben seni çocuğundan ayıramam git zaten beni buldu bulacaklar. Hatta biliyorlar sana zarar gelmesini istemem. Abim biliyorsun zaten evlenmekten kaçtım abim korur beni."
Barış:"Hayır. Amerika'ya gidiyoruz. Hadi zaten uçak saati geldi havaalanına da vardık. Herşey hazır."
X:"sen bunları ne ara hallettin ? hiç bir şeyim yok ki benim. UÇAĞA BİNERLER UÇAK KALKAR... AMERİKA'YA GELİRLER.."
Barış : Evet şimdi Zeynep'in evine geldik. KAPIYI ÇALAR.
Zeynep : Barış hoş geldiniz.
Begüm : Sen hamile misin ?
Zeynep : Evet ama Barış, Özlem dışında kimse bilmiyor. Babası da.
Barış : Kerem'in bir suçu yok. Bilmiyor musun ? Neden söylemiyorsun ?
Zeynep : Ezgi hamile kalmadan önce düşünecekti onu. Odanız yukarda yerlerini Özlem gösterir. Ben dinlenmeye gidiyorum.
Özlem : Bekle bende geliyorum.
Begüm : Özlem ablan mı ? Zeynep kim ?
Barış : Evet. En yakın arkadaşım ve yengem.
Begüm : Yoksa Kerem ve Zeynep..
Barış : Evliler ama Kerem başkası ile evlenmek zorunda kaldı.
Begüm : Çocuğun doğacağını bilmiyor mu ?
Barış : Öldü biliyor ama aslında doktorlar öyle sandı..
1 HAFTA SONRA
X:" ben biraz dolaşıp geliyorum deniz kenarına gideceğim."
Özlem : Tamam. DIŞARI ÇIKAR 2 SAAT SONRA GELİR. AMA BARIŞA ÖYLE BİR OYUN OYNANIR Kİ HABERİ YOKTUR. HEMDE ------- TARAFINDAN...
Zeynep : B---- öldü. Silah ile vuruldu ve hastanede kurtarılamadı.
Özlem : Barış'a bir şey olmadı ama çok üzüldü..
FLASHBACK SON
Daha iyi kim olduğumu anlamanız için daha ayrıntılı şeyler anlatacağım sonuçta her hikayenin, her aşkın bir sonu var. Şimdi de sondayız her şey ortaya çıkacak kim suçlu,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ACISI
DragosteKONU ; Bazen aşık olduğun insanı bırakmak zorunda kalırsın ve ömrünün sonuna kadar acı çekersin. Ama tek düşündüğün şey onu bir daha görebilecek misin ? yoksa göremeyecek misin ? ve o öyle bir zaman gelir ki o karşına çıkar... Karşına çıktığında sev...