Arayış / Bölüm 10 | Yarı Final

11 0 0
                                    

Boyut kapılarının olduğu yere gittiğimizde orta kapının arasından sızan mavi ışık gözlerimi kısmama neden oldu. Kapı yavaş yavaş açıldı ve mavi ışığın arasından, yonca yapraklarıyla örtülmüş bir kız çıktı. Baygındı, sanki görünmez biri onu kucağında taşıyormuş gibi havadaydı. Kız, yavaşça alçalarak yere kondu, kapı açıldığı gibi kapanmaya başladı. Mavi ışık son kez parıldadı ve kapının ardına saklandı. Kapı tamamen kapanınca kıza doğru koştuk Bora ile birlikte. Kapıdan geçen kız, Aybike'ydi.

''Neden çıplak?'' Bora'ya ters bir bakış atıp üzerimdeki tişörtü çıkardım ve Aybike'ye giydirdim.

''Ne bileyim Bora? Arkanı dön, bakma.'' Bora uyarıma gözlerini devirse de arkasını döndü. Aybike'yi koltuk altlarından tutup kaldırdım ve kucağıma yan bir şekilde oturttum. Üstüne giydirdiğim tişörtüm büyük gelmişti bu yüzden dizlerinin iki parmak üstünde bitiyordu. Bora'ya, ''Dönebilirsin'' diye seslendikten sonra Aybike'nin suratına bakmaya devam ettim. Bakmazsam sanki kaybolacakmış gibiydi. Onu kaybetmek istemiyordum, onu seviyordum. Kucağımda Aybike ile kalkıp Bora'ya döndüm ve, ''Hadi gidelim.'' dedim. Burada böyle durmanın bir manası yoktu. Bora başını sallayarak beni onaylayınca arabasına geçtik. Aybike'yi arkaya yatırıp şoför koltuğunun yanında ki koltuğa oturdum.

''Size mi gidelim bana mı?'' diye sordu Bora.

''Bize gidelim. Hem Cenk'e de bakarım.'' Başını sallayarak arabayı çalıştırdı. Yolda giderken Aybike ayılmış, bir süre etrafa baktıktan sonra gözlerini kapatmıştı. Muhtemelen bu sefer uykuya dalmıştı. Araba evin önünde durunca indim ve arka koltuktan Aybike'yi kucağıma aldım. Sıcağımı hissedince hemen başını boynuma gömdü. Anlamsız birkaç kelime mırıldanıp tekrar uyumaya devam etti. Kapıyı açan Cenk Bora'ya çatık kaşları ve kesinlikle nefret dolu bakışlarıyla baktı fakat sonra kucağımda uyuyan Aybike'yi görünce kaşlarını düzeltip bakışlarını yumuşattı, geçebilmem için kapıda kenara çekildi. Benden sonra kapıyı Bora'nın suratına kapattığını fark edince, ''Bırak gelsin. Konuşacaklarımız var.'' dedim. Aybike'yi odasına götürüp yatağına yatırdım ve alnına küçük bir öpücük kondurup odadan çıktım. Salona geçtiğimde Cenk ile Bora karşılıklı oturmuş, birbirlerine çatık kaşlarla bakıyorlardı. Cenk'e hitaben, ''İyi misin?'' diye sordum. Başını sallayarak onayladı. Yanına geçip oturdum ve Bora'ya bakmaya başladım.

''İsteyerek olmasa da bu olayla intikamını aldığını düşünüyorum Bora.''

''Kesinlikle aldım. Her ne kadar isteyerek olmasa da.''

''Bence gerek bile yoktu. Bildiğin gibi Gül'ün ölümünden ben sorumlu değilim. İsteyerek hiçbir şey yapmamıştım.'' Sinirle gülse de bir şey demedi, sessizliğini korudu. Fırsattan istifade Cenk de, ''Ne oldu ki? Nasıl intikamını almış oldu?'' diye sordu.

''Bora'nın evine gittiğimde Aybike yoktu. Nasıl olduğunu bilmediğimiz bir şekilde boyut kapılarından geçti ve sonra yine nasıl olduğunu bilmediğimiz bir şekilde geri geldi.''

''Boyut kapıları mı?'' diye şaşkınlıkla sordu Cenk. Başımla onayladım onu. Koridordan ayak sesleri gelince o tarafa doğru baktım. Aybike salon kapısının girişinde durmuş, çatık kaşlarıyla bize bakıyordu. Kalkıp ona sarıldım. Kolları bir süre boşlukla sallansa da sonra sarıldı. Saçlarından öpüp geri çekildim, yine de kollarımı ondan çekmedim. Gözlerimle yüzünü tararken ''İyi misin?'' diye sordum. Başını sallarken ''Evet'' diye mırıldandı. Elinden tutup az önce benim oturduğum yere oturttum onu. Üstünde ki tişörte bakıp, ''Ne oldu bana?'' diye sordu. Bora ile göz göze geldik.

''Bir şey hatırlamıyor musun?'' diye sordu Bora. Başını olumsuz anlamda sallayarak onayladı onu.

''Hiç mi bir şey hatırlamıyorsun? Bora ile gittiğin zamanı falan'' diye sordum. Kaşlarını çatarak bir süre düşündü. Sonra, ''Bora belime sarılmıştı ve göz göze gelmiştik sonra bir boşluğa doğru çekildiğimi hissetmiştim. Ondan sonrası yok, hatırlamıyorum.'' İç çekip, ''Boyut kapılarından geçtiğin zaman her nereye gittiysen orayı hatırlamıyorsun.'' dedim. Kaşlarını çatıp, ''Boyut kapıları mı?'' diye sordu. Başımı sallayarak onu onaylarken Bora açıklamaya başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arayış Ve Kayboluş | Paralel EvrenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin