Jak jsme procházeli liniemi do prvních řad, všichni se po nás ohlíželi, někteří naštvaní, jiní znepokojení a jiní vyděšení. Spolu s Shadowem a Dart Arrowem jsme nastoupili do první řady, která byla určena pro poníky s hlídkou za zámkem Temného Krále, kde bylo jakési zakázané území, kde trávili čas buď loupežníci, či uprchlíci a špehové ze sousedních království, tudíž Království svěla a Království zeleně. Nevím kdo vymýšlel rozmístění měst a vesnic, ovšem vesnice, která byla často považována za město, jelikož v ní bydlel ve svém paláci sám král, byla umístěna témeř na hranicích s těmito dvěmi královstvími, s palácem navíc otočeným zadem k hranicím, což většina obyvatel považovalo za nápad blázna. Ale král si nemohl pomoci, ve vesnici vyrůstal a zamiloval se do ní s celým svým srdcem, nedokázal by ji opustit.
Řad bylo celkem devět, rozděleny podle jasně daného území na severo-západní hranice, severo-východní hranice, východní severní hranice, severo-západ, severo-východ, západní hranice, východní hranice, jižní hranice a naše jihovýchodní hranice. Náš oddíl byl jediný, který hlídal zároveň pohraničí s Královstvím zeleně a Královstvím světla.
Death Haze vystoupal po schodech na jakousi terasu, kde vždy stával po pravém boku velitele, který tam už nyní nebyl. Přála jsem mu, aby se dostal na jeho pozici. Po třech minutách stání a čekání opět přijel sám král. Vystoupil ze svého kočáru a vystoupal za Death Hazem, který tam bezmocně stál spolu s několika dalšími vojáky s vyšší pozicí. Král se postavil na místo kapitána a odkašlal si, aby se ujistil, že všichni poslouchají. V tu dobu už bylo hrobové ticho, všichni zrakem obráceni ke králi. Král začal velmi zprudka:"Dnes večer byl náš kapitán zabit." všichni se ulekli, až na nás, jelikož my to už věděli. Pokračoval:"Proto budu muset vybrat nového." Death Haze mi dal nervózní pohled. Usmála jsem se na něj a on poznal, že mu věřím a nejistě se usmál zpátky. Po chvíli ticha král opět promluvil: "Nehodlám vás napínat, vy víte, že toto se určuje dostatečně předčasně. Takže novým, ovšem zatím pouze dočasným velitelem je ... Lunar Diamond."
Death Haze svěsil uši. Lunar Diamond byla jedna kobylka z našeho oddílu, velmi arogantní a přísná, musí se uznat že to by na velitele sedělo. Ovšem byla také velmi nerozvážná a s pár chytrými triky se dala lehce manipulovat. Ovšem když jste neměli argumenty, dokázala se držet svojí hlavy zase až moc silně. Moc poníků ji rádo nemělo kvůli její přehnaně kruté a nelítostné povaze. A ona neměla ráda je, to ovšem už nikdo neví proč. Lunar Diamond přišla před krále, který ji, jak bývalo tradicí, předal amulet po bývalém veliteli, který se jako odznak nosí připevněný na brnění.
"Můžete se rozejít, zůstanou tu pouze výše postavení strážci." pronesl král a s těmito slovy se všichni začali rozcházet na svá území. S nimi i já, Shadow a Dart Arrow. Ohlédla jsem se za Death Hazem, který byl očividně zklamaný. Bylo mi ho líto. "Nepočkáme na Death Haze?" podívala jsem se na Dart Arrowa. Ten se na mě nevěřícně podíval. V tomto ohledu byl skutečně zodpovědný. Otočil se a pokračoval v cestě: "Nástup byl téměř o hodinu později, území je nestřežené, to chceš aby toho někdo zneužil?" Věděla jsem, že má pravdu, ale i tak, stále jsou tu další stážci tohoto území, když tam tři z patnácti nebudou, nikdo si nevšimne. Nechtěla jsem to ovšem říct, protože by mohl argumentovat tím, že spolu s Lunar Diamondem a Death Hazem nás už bude chybět pět, čehož už si někdo jistě všimne. Proto jsem ho jen spolu s Shadowem poslušně následovala, doufajíc Death Haze bude mít se svojí pozicí štěstí a zároveň jsem pokukovala po Shadowovi, který za celou tu dobu nepronesl ani jedno slovo. Většinou mívá alespoň pesimistické poznámky.
ČTEŠ
Den Temnoty
FanfictionPříběh kobylky Moonlight ve službách Krále temnoty, která se musí naučit chápat, že nezáleží na tom kým či čím být, ale na tom s kým být a toho musí využít na výpravě za záchranou Království Temnoty i zbytku celé Equestrie, na výpravě za zjištěním...