Kapitola Sedmá

30 8 3
                                    

"Kdo si myslíš že jseš?" osopila se Lunar Diamond na Dart Arrowa. Všichni jsme na ni udiveně pohlédli. Věděla jsem že se většinou cítila nepodstatně a když nám Dart Arrow potřeboval něco důležitého říct, tak odvracela zrak a dívala se v sloup, ale nikdy by mě nenapadlo, že se o tom vůbec zmíní. Nikoho z nás by nikdy nenapadlo skočit Dart Arrowovi, ať už jako našemu příteli, tak naší hlavní autoritě do řeči a to samé jsme očekávali od Lunar Diamond.

I Arrow sám zamlkl a podíval se na Diamond, která vystoupila z naší náhodně utvořené řady, ve které jsme byli doslova nastoupeni jak vojáci na nástupu alespoň o metr dopředu. Takto vystoupit bych dokázala také, ale rozhodně ne před někým jako je Arrow. Na to byl za prvé na mě moc hodný, tudíž bych se já pak cítila jako ta zlá a za druhé to pořád byl můj přítel a přátelé si mají naslouchat, nezáleží na tom jak je téma důležité či podstatné, natož pak když nám chtějí říct něco důležitého, což Arrow se vší pravděpodobností chtěl. Podle toho jsem začala pomalu usuzovat, že buď je Diamond velmi nerozvážná a dříve koná a mluví než myslí a nebo je zkrátka zlá. I když tu druhou možnost jsem si stále nechtěla a nedokázala připustit.

"Co tím myslíš?" zeptal se nechápavě a zmateně Dart Arrow. Byl asi stejně tak překvapený jako my, ani jsem se mu nedivila. Tohle by totiž Diamond bez toho zatraceného amuletu a povíšení pravděpodobně ani nenapadlo. Tušila jsem, že jí to všechno stoupne do hlavy a trochu mě to mrzelo, že se to doopravdy muselo stát. Opatrně jsem se podívala na Death Haze a Shadowa, kteří stáli vedle mě, zvědavá na jejich reakce.

Zatímco Haze vypadal spíše vyděšený a překvapený zároveň, u Shadowa převažovala nervozita sklaplými uši. Pohlédla jsem zpět na Dart Arrowa, který se se mnou snažil nenápadně navázat oční kontakt. Podíval se na mě, pak na Diamond a pak zase na mě. Pochopila jsem, že se situací potřebuje pomoct. "Nemusíš na něj hned takhle vyskakovat." udělala jsem krok dopředu, stejně jako udělala ona. Přitom jsem se nenápadně podívala na Death Haze, který nám dvoum okamžitě udělal podporu: "To že jsi velitelka neznamená, že hned na Arrowa musíš křičet." prohlásil jemně nevýrazným hlasem, jelikož neumí moc ani křičet ani mluvit nahlas, taktéž udělaje krok dopředu.

Diamond se po nás na chvíli nervózně rozhlíčela, vědíc, že je to tři proti jednomu, ale nakonec se zamračila a spustila: "Nevím o co se tu všichni snažíte, stejně víte, že já tady z vás všech mám největší význam, vy jste jen podřadní poníci!" dupla si. Všichni jsme ztichli se na sebe navzájem podívali. Neměli jsme dostatečné argumenty, i když svým způsobem měla pravdu. "Tobě to nějak stouplo do hlavy, nemyslíš?!" zvedl Arrow hlas a stoupl si rovnou před Diamond. "Ať už řekneš cokoliv, stejně víš, že má pravdu, protože jsem tady nejdůležitější." udělala krok dopředu, čímž vytlačila Arrowa z místa kde stál.

Podívala jsem se na Shadowa, který jen tiše stál a z povzdálí poslouchal

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Podívala jsem se na Shadowa, který jen tiše stál a z povzdálí poslouchal. Ani se na mě nepodíval. Ani na ostatní ne. Je jedna věc, co Shadow skutečně umí. Dokáže poslouchat konverzace, dobře si rozmyslet argumenty a možné reakce na ně a dokáže vypočítat vývoj i zvrat celého rozhovoru, jen málokdy se zmýlí. Ovšem mít takovéto předsudky vyžaduje trochu času a proto mu to vždy chvíli trvá, než se do konverzace vloží. Proto se ještě chvíli musíme nechat Diamondem terorizovat, snad se do toho Shadow po době vloží a vše vyřeší.

"Vy jste jen nicky a víte to, jen si to nechcete přiznat!" vykřikovala Diamond na celé kolo, což nebyl zrovna nejlepší nápad. Její hlasitost by mohla přitáhnout pozornost ostatních strážců a části hlídaného území by zůstaly nestřežené. Death Haze věšel uši, jelikož on většinou věří všemu, co mu kdo o něm a jeho osobnosti řekne. "A co ty, Shadowe, budeš tam jen tak stát a klepat se, nebo už konečně otevřeš tu svoji zalepenou hubu?!" osopila se Diamond na Shadowa, kterému se to očividně nelíbilo a konečně vyšel ze stínů budov.

Den TemnotyKde žijí příběhy. Začni objevovat