ÖNCEKI BÖLÜMDEN.. DEVAM
Demet Evgar'ın söylediği Farketmeden şarkısı ile karaoke yapmaya başladığımızda Barış' a bakıyordum ki göz göze gelmemiz ile gülümseyerek şarkıya devam ettim. Bütün dikkatini bana vermiş beni dinliyordu ya da bana mı öyle geliyordu bilmiyorum. Ama tek bildiğim şarkı da da olduğu gibi belkide farketmeden onun olmuştum ama ne ona ne kendime söyleyebiliyordum ve tek çarem olan sessizlik ile sadece ona belli etmemeye çalışıyordum.
Susamış suların akışı gibi
Çaresiz gözlerin bakışı gibi
Kapının ansızın çalışı gibi
Akrebin ateşte yanışı gibiVazgeçip uzaktan senin yanında
Kendime cevapsız soru sormuşum
Kaybolup giderken fırtınalarda
Gönlümce bir ıssız ada bulmuşumFarketmeden senin olmuşum
Güneşin gölgede kalışı gibi
Uykunu düşlere dalışı gibi
Kalbimin nabzımda atışı gibi
Bir yolun bir yere varışı gibiVazgeçip uzaktan senin yanında
Kendime cevapsız soru sormuşum
Kaybolup giderken fırtınalarda
Gönlümce bir ıssız ada bulmuşumFarketmeden senin olmuşum
Düşüncelerimden sıyrılmış bir şekilde sahneden indim ama bu bir daha çıkmayacağım anlamına gelmiyordu.#####
Hande ile sahneden indiğimiz gibi Emrelerin yanına oturduk. Dudaklarımın kuruduğu hissedince önümüzde duran içkimden yudumladım Barış da bana eşlik ediyordu.
"Kızıl Sonya" deyince Barış' a döndüm.
"Efendim Barış" dediğimde sessiz kalınca tekrardan " Barış, seni dinliyorum." deyip merakla onu bekledim.
"Sesin de aynı senin gibi." Şaşırmıştım.
"Nasıl yani ?"
" Senin gibi çok güzel." Yine hayranı olduğum çarpık gülüşünü yaptı.
"Teşekkür ederim" karşılık olarak bende gülümsedim.
"Manken ve şirket sahibi kısmına birde şarkıcıyı mı eklesek ne yapsak ?"
"Dalga geçme Barış." diye ona döndüğümde ciddi olmadığını umarak yanılmıştım.
"Ha.. hayır şuan olduğum durum yeterli Barış."
"Pekala Kızıl Sonya."
Tekrar içkimden yudumlarken Barıa bu sefer elimden almıştı.
"Yaa.. " diyerek mızmızlandım.
"Çok içmedin mi ?"
"Ama Barışş..eğlenmeye geldik sonuçta. Bu gün bari bana karışmayın."
"Iyi tamam öyle olsun Kızıl Sonya. " deyip içkimi geri verdi ve bende ilk önce dilimin ucuyla dudaklarımı ıslatıp içkimden yudumladım. Hande " ye dönüp ne yapıyorlar diye merakla ona baktığımda o re ile ilgileniyordu. Bunlar olmuşlardı galiba en azından birbirlerine açık açık duygularını belli ederek birlikte vakit geçiriyorlardı ve bu hoşuma gidiyordu çünkü Hande uzun zamandır böyle mutlu olmamıştı. Barış' ın adımı seslenmesiyle ona döndüm.
Güldü ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonya (Elbar)
FanfictionHer şey bir katalog çekimi için onu istemesiyle başladı. ELÇİN SANGU & BARIŞ ARDUÇ ARA ROLLERDE Emre * Salih Bademci Hande * Hande Doğandemir