15- O KİM ?

216 8 4
                                    

ELÇİN ' DEN / PAZARTESİ

Kerem sağ olsun bütün gece susmadığı için 3 4 saat civari ancak uyuyabilmiştim. Adam bütün gece susmadı ki yok onu yapalım bunu yapalım. Alarmın sesiyle zar zor gözlerimi açmaya çalışıyordum. Şirkete sabahın köründe gitmem gerekmezken neden alarm kurdum bilmiyorum diyecektim ki aklıma toplantımın olduğu gelince istemeye istemeye yataktan kalkıp banyoya yöneldim. Anlaşıan kendime gelmem uzun sürecekti ki ilk işim kendimi ılık suyun altına atmak oldu. Saat daha yediydi ve bir saatim vardı toplantı sekiz buçuktaydı. Telefona baktığımda Hande' nin mesajında öyle yazıyordu her neyse duşumu alıp saçlarımı kuruladıktan sonra hafifçe balıksırtı şeklinde örüp bıraktım ve makyajımı yapıp kıyafet dolabıma yöneldiğim sırada Kerem' in "ben geldim" demesiyle bu saatte neredeydi diye düşünürken saati hatırlayınca yürüyüşe gittiğini fark etmem ile 'tamam' deyip tekrardan ne giyeyim diye düşünmeye baþladým. Yeþil tulumumu giyip makyaj masamdan aldığım kolyeyi taktığım gibi laptop ve kişisel eşyalarımı çantama koymaya başladım. Evrakları da düzenle çantama yerleştirdikten sonra ayakkabımı da aldıktan sonra alt kata indim ve kendime bir sandviç hazırlayıp bir meyve suyu da hazırlayıp atıştırmaya başladım. Meyve suyumdan bir yudum alırken Kerem' in yanağıma öpücük kondurmasıyla ona bakıp gülümsediğimde "naber fıstık " demesiyle gülümsedim.

'Kahvaltı ediyorumda şirket toplantısına gideceğim.'

' Hadi ya birlikte kahvaltı ederiz diye düşünmüştüm de ne yapalım . '

'Öğlen müsait olursam ararım seni alırsın Kerem.'

'İyi bakalım öyle yapalım kızıl ben bir duşa gireyim o zaman.' Tekrar yanağıma öpücük kondurup gözden kayboldu.

Bu sırada meyve suyunun son yudumunu da içtikten sonra arabamın anahtarını aldım ve evden çıkarak arabama yönelmeye başladım.. Şirkete girmem ile Hande elindeki kahvelerden birini hızla bana uzattı.

"Daha yirmi dakikamız kızıl."

" Hıı aynen bende bir kendime geleyim." Derken odama doğru yürümeye başlarken çantamdaki dosyayı da hızla Hande ' ye uzattım. Son kez incelemeden sonra hızla odamdaki koltuğa yayıldım ve kahvemden yudumlamaya başladım. Bu arada Hande Hanımımız da Emre ile ilgili bir şey anlatmaya başlamıştı ki Barış ın beni aradığını ve kimin açtığını sorunca yudumladığım kahveyi püskürttüm.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sonya (Elbar) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin