Hande ile tekrardan akşam yemeği yedikten sonra kendimi zar zor bir halde evime bıraktırdım ama hanımefendi hala mızırdanıyordu. Emre ile daha yeni tanıştılar ama şimdiden ergen ergen mesajlaşmaya başlamışlardı. Hallerini bir görseniz bana hak verirdiniz.
### BARIŞ' TAN KISA BIR ANLATIM
Emre'nin hanımefendisi en sonunda sözleşmeyi onaylamış ve çekim saati belirlemiştik. En sonunda Elçin Hanıma çekim günü ve saatini haber verdirtmiştim.
Daha fazla olumsuzluk olmadan şu çekimi bir an önce halletmek istiyorum. Yoksa Elçin Hanım için emin olmamakla birlikte her an vazgeçebilirdi. Ayrıca Elçin Hanımla daha tanışmadan nasıl bu kadar sinirlerimi bozuyordu anlayamıyorum. Tanıştıktan sonra ne olurdu hiç düşünemiyorum.
Bu kadar uyuz birinin Emre'nin neyi olduğunu çözemesemde ona nasıl katlanabiliyordu onu hiç bilmiyorum. Emre alaycı, değişik bir tipti ciddilikle alakası yoktu o kadar ciddiyete maruz kalamazdı. Her neyse beni ilgilendirmiyordu.
Her neyse bu kadar düşünce yeterdi ve üzerimi değiştirip kendime bir kahve hazırlayıp çalışma masama geçtim. Bir saate yakın sandalyeme çakılı halde oturmama rağmen hiçbir şey çizememiştim ve Elçin'in nasıl biri olduğunu düşünüyordum. Beni ilgilendirmesede merak etmiştim. Bir insan ki , Emre'nin dediğine göre şirket sahibi olan birisi neden mankenlikle de uğraşıyordu cidden anlamıyordum. Üstüne bir ücrette istememişti tamam bunun benimle ilgisi olabilirdi ama nereden bilebilirdim. Kafamdaki düşüncelerimi uzaklaştırmaya çalışıp çalan telefonum ile telefonuma yöneldim. Arayan şirketten sekreterlerden biriydi ve bana sekreter ayarlamasıyla alakalıydı ve şuan uğraşamayacaktım.
Telefonumu sessize alıp ve gözlerimi kapatıp çizimimi düşünmeye çalıştım ama olmuyordu nedense lanet olasıca aklımı bir türlü çizime veremiyordum. Daha önce hiç görmediğim bir insan nasıl olurda düşüncelerime girebilirdi ? Beni nasıl onun hakkında düşündürebiliyordu ? Bana herkesin dediğine göre buz şelalesinin nasıl aklında yer ediniyordu?
Hızla masamdan kalkıp yatak odama geçip duş almaya karar verdim. Havluyu belime sarıp duştan çıktım ve odama geçtim. Gardolabıma yönelip birer tişört ve eşofman alıp giyindikten sonra telefonumu yatağımın kenarına koyup yavaşça yatağa uzandım ve ellerimi omuz hizamda birleştirip başımın altına koyup gözlerimi kapattım.###
Sabah çalan alarmım ile gözlerimi açtım, bu kadar çabuk nasıl sabah olabiliyordu ? En son sekreteri kovduğum için şuan kahvaltıyı kendim hazırlamak zorunda kalmıştım. Ama uzun bir süre yeni sekreterim olacak kişiyi evime sokmamakta kararlıydım en son kovduğum sekreter bütün evimde olan biteni şirkettekilere anlatmıştı ve ben buna sakin kalabilmiştim. Mutfağa inip kendi kahvaltımı hazırlayıp yanına kahvemi yaptım ve yemeye başladım. Kahvemi yudumlarken aklıma gelen şeyle duraksadım. Bugün çekimin bir bölümü vardı ve en sonunda aklımı işgal eden Elçin ile tanışacaktım umarım anlatıldığı gibi biridir ve fotoğraflardaki gibidir ve en önemlisi daha tanışmadan insanı sinir edebiliyorken bugün tartışmadan bu işin bitip bitmeyeceğini merak ediyordum. Düşüncelerime ara verip kahvaltı tabağı ve kupamı makineye koyup üst kata duş almaya çıktım ve işlerimi halledip işyerine geçmek için hazırlanmaya başladım. Cekim saati geldiği sırada Emre'nin 2 kızla şirkete girdiğini görmüştüm. Tekrardan sandalyeme oturdum.Kızılımsı saçı olan adeta parlıyor ve ben buradayım diyordu. Kızıl saçlı kızı arkasından görmüştüm ve mankenimizin hangisi olduğunu merak etmiştim. Her neyse eninde sonunda tanışacaktık zaten laptopumda gelen maillere bakmaya devam ettim.###ELÇİN'DEN
Akşamdan bigudilere sardığım saçımın acımasıyla hafifçe saçlarımı çekiştirerek gözlerimi açtım. Hayatımda ilk defa saçlarımı bigudilere sardım anlaşılan onuda becerememişim ki saç diplerimi acıttı.
Yavaşça yataktan çıkıp saate baktım ve daha sonra lavaboya girdim. Aynaya baktığım gibi gözlerimi aynadan çektim. Bu kadar fazla mı uyumuştum ki yüzüm şişmişti ya? Hızla yüzümü yıkayıp saçlarımı açtım ve ellerimle saçlarımı hafifçe kabartıp odama geçtim. Hazırlanıp şirkete geçip oradanda Emre'lerin şirketine geçmem gerekiyordu.
Gardıropumun önüne geçtim ve ne giysem diye düşünüyordum. Uzun bir süre gardırobumla bakışıp en sonunda beyaz bir gömlek ve kot şorta karar verip ayağıma topuklu ayakkabımı giyip kırmızı ufak çantamı da hazırlayıp alt kata indim.(saçlar dalgalı)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonya (Elbar)
FanfictionHer şey bir katalog çekimi için onu istemesiyle başladı. ELÇİN SANGU & BARIŞ ARDUÇ ARA ROLLERDE Emre * Salih Bademci Hande * Hande Doğandemir