1.

1K 31 4
                                    

Tohle je můj první příběh.Předem se omlouvám za pravopisné chyby,jelikož někdy to jsou opravdu perly které by nenapadly ani největšího retarda😂😂

Pohled Nicol:
Dnes je sobota a já jdu na tu akci,moc se na to těším.Právě si vybírám co si vezmu na sebe,jelikož asi za hoďku mi jede bus do Prahy.Vybrala jsem si černé džíny s vysokým pasem a do nich jsem si zastrkala bílé triko s nápisem But first coffee.
Už si nazouvám svoje bílé Airmaxy a vycházím z domu.Do sluchátek jsem si pustila písničky a šla jsem na zastávku.Když jsem konečně přišla už byl na zastávce bus.Zaplatila jsem jízdenku a už jsem jela směr Praha.

O hodinu a půl později:
Konečně v Praze.Celá polámaná jsem vylezla z autobusu a šla na metro.
Když jsem konečně došla na místo kde se akce konala začalo pršet,ještě že už jsem tu,pomyslela jsem si.Kolem mě chodilo spousty lidí,zahlédla jsem i nějaké youtubery.Mezi nimi byli například Wedry,Herdyn nebo Madbros.Jelikož už začínal program tak jsem šla zaujmout co nejlepší místo a sledovat.

O 45 minut později
Program se mi líbil,byl zábavný.Poté jsem si šla koupit do automatu kafe,protože jsem toho samou nedočkavostí moc nenaspala.Koupila jsem si espresso,ale najednou do mě vrazil nějaký kluk.Od někud jsem ho poznávala,ale odkud to nevím.Najednou se zvednul jelikož upadl a ten pohled jeho nádherných hnědých očí mě pohltil.Byla jsem omámená.Nevnímala jsem.Jen jsem koukala jak retard.Poté na mě promluvil;,,Jsi v pořádku?"
,,No,jo jen jsem se trochu opařila,ale to bude v pohodě"vykoktala jsem ze sebe.Omluvil se mi.,,Hele když jsem ti to kafe vylil tak tě na něj zvu a ne jako odpověď neberu,bereš?Jo a mimochodem jsem Štěpán možná mě znáš jako Baxtrixe."Aha tak odtud ho znám!,,No tak dobře.Jo a já jsem Nicol."
,,Tak jdem,Niki?" ,,Tak jo."

Pohled Štěpána:
Už skončil program a já si to mířím domů,když najednou vrazím do jedné holky.Spadl jsem a vylil jsem na ní její kafe.Když jsem se zvedl uviděl jsem její krásné,dlouhé kaštanové vlasy,její modré oči,její růžové rty,prostě celá byla dokonalá.Protože jsem to její kafe vylil tak jsem ji na kafe pozval.Představil jsem se jí a ona mě.Jmenuje se Nicol.Jak krásné jméno.

Tak to byla první část.Snad se vám líbila.Díky za přečtení.

On a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat