10.

511 29 80
                                    

WOOOW,LIDI VY JSTE BOŽÍ!ZA NĚKOLIK HODIN JSTE TAM NASÁZELI TAKOVÝCH POZITIVNÍCH KOMENTÁŘŮ A VOTES A TAK JSEM SE ROZHODLA VYDAT DÍL UŽ DNESKA:-)DOUFÁM ŽE SI HO UŽIJETE:-D


POHLED NICOL:

Ráno jsem se probudila docela brzo na to v kolik jsem šla spát,v 8:00.Zatímco Štěpán měl ještě hlubokou půlnoc,já jsem šla udělat snídani pro všechny.Rozhodla jsem se udělat palačinky s nuttelou a banánem,protože ty mám nejradši a umím je mistrně.Ona je to vlastně jedna z mála věcí kterou dokážu připravit bez toho aby jsem potřebovala hasičák.Když jsem už smažila poslední palačinku tak přišel Radek.

,,Co to tu tak krásně voní?"

,,Palačinky s nuttelou a banánem.Dáš si?"

,,Jasně,že jo!Takovou nabídku nemůžu odmítnout."

Než jsem stihla podat Radkovi palačinku byl tu další nenažraný krkavec.Tentokrát to byl Pavel,což mě udivovalo jelikož on vždy vstává hodně pozdě co mi kluci říkali."

,,Dobrý ráno Pavle!Jak ses vyspal?"

,,Až na to že jsem ve spánku byl zkroucenej jak paragraf tak v poho."

,,Asi se tě ptát na to jestli si dáš palačinky nemá smysl tak tady je rovnou máš"

,,Jé děkuju!"

A zanedlouho přišel třetí a poslední krkavec,který jak jinak chtěl kafe a palačinky taky.Všichni se olizovali až za ušima,jak jim to moc chutnalo,což jsem byla ráda.

,,Co dneska podniknem?",zeptal se Štěpán.

,,No,já bych si šel zaplavat.",navrhl Radek.

S plaváním jsme souhlasili a tak tak jsme si hned po snídani šli zabalit věci,převléci se a pak jsme vyrazili.

POHLED ŠTĚPÁNA:

Potom co jsem si zabalil věci jsem šel nastartovat auto a naházet do auta všechny batohy a hovadiny co jsme s sebou tahali.

Hned co jsme přijeli tak jsme se rozeběhli do kabinek a převlíkli se.Nikče to trvalo dýl a než ona přišla tak mi už jsme seděli na osuškách.

A pak jsem něco uviděl!Nikču v plavkách!Povídám takovej pohled jsem nikdy ještě nezažil.Věděl jsem že je hubená,ale až tak hezkou postavu že má to jsem si fakt nemyslel.No prostě jsem na ni koukal jak péro z gauče.

POHLED RADKA:

Když jsem viděl uslintaného Baxe tak jsem se podíval směrem ke kabinkám,protože mi bylo hned jasný že se kouká na Nicol.A když Bax tak slintal tak jsem se na ni podíval taky a řekl jsem ,,No ty pičo."

Sice mám přítelkyni,ale ona fakt není k zahození.Velký prsa,velkej zadek a hubená jako proutek.

POHLED NICOL:

Když jsem vycházela z kabinek tak jsem zahlédla jak na mě kluci civí,ale mě to bylo jedno.Plavali jsme a blbli jsme celé dopoledne a odpoledne,bylo to super.V podvečer už začali lidé odcházet a asi okolo 18:00 jsme byly v celém areálu skoro sami až na pár lidí.

,,Jde někdo do stánku s občerstvením?",zeptal se Pavel.

,,Já bych šel.",řekl Radek.

Já se Štěpánem jsem byla v bazénu.Sami.Zadívali jsme se navzájem do očí a začali jsme se zase přibližovat...

POHLED ŠTĚPÁNA:

Začali jsme se k sobě přibližovat...Ale to by nesměl na mě zavolat ten kokot Artix.

,,Zdáár Baxi.Kde máš kluky?",zeptal se Artix a já myslel že ho zabiju dědovo puškou na prasata.Hodil jsem po něm takovej pohled kterej by ho bodal jako sto nožů.

,,No nazdar,šli ke stánku,vole.",odsekl jsem mu a radši jsem se už o nic u Nicol nepokoušel,protože už jsem očekával že by sem přišel modrej dinosaurus s růžovýma kytičkama na prdeli a chtěl by trojku...Pak jsme jeli domů.Doma jsme se všichni rozeběhli do pokojů kromě mě a Nicol.Nicol kuchtila večeři a já jsem jí "pomáhal".No spíš jsem jí užíral suroviny a tím jsem provokoval Nikču.A tak mě začala lochtat,ale zjistila že nejsem lochtivej a tak jsem ji zlochtal já.Moc jsme se nasmáli až jsme spálili to jídlo a mohli jsme začít znovu.


O TÝDEN POZDĚJI:

Dnes mi začíná škola a mám hrozný strach.Už se chystám,protože mě za chvíli odveze Štěpán do školy.

...

Před školou vystoupil a otevřel mi dveře jako gentleman a všichni na nás koukali.Rozloučili jsme se ,objali se a on mi popřál hezký den a odjel.Když odjel tak jsem se odebrala do třídy a když jsem šla po chodbě tak jsem slyšela si nějaký vlhký Baxovo fanynky šeptat o mě a Štěpánovi.Bylo mi to docela nepříjemné.

Po škole na mě už Štěpán čekal před školou a běžel ke mě.Zase si na mě všichni ukazovali a hlavně jedna holka z mojí třídy s jejíma kámoškama.Ta holka se jmenuje Dakota a pořádně mě sere.A to to byl jen první den.



TAK TADY TO UTNU.DOUFÁM ŽE SE VÁM TAHLE KAPITOLA LÍBILA A ZAJÍMALO BY MĚ JESTLI TUHLE ČÁST NĚKDO ČTE.DO KOLIKA DÍLŮ TO CHCETE?

Nicol



On a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat