AHOJ,DĚKUJU ZA OHLASY U MINULÉ ČÁSTI:-)BEZ DALŠÍHO KECÁNÍ JDEME ROVNOU NA KAPITOLU :-D
POHLED NICOL:
,,Ne,ne to nemůže být on!",blekotala jsem mezi vzlyky.
,,Pavle?"
,,No?"
,,Radek má pokoj číslo 6 a tohle je...5.POČKAT!To je pokoj číslo 5!!"
,,No a?"
,,Pavle ty jsi král všech kreténů!Radek je na pětce ne na šestce!"
,,Vole já jsem kus debila!"
Ihned jsme pelášili na pětku za Radkem.U Radka naštěstí pípaly přístroje o sto šest takže se nic nezměnilo.
,,Pavle já tě opravdu jednou zabiju,víš to?"
Na tohle se jen přiblble zasmál a já myslela,že má ruka skončí na jeho tváři.U Radka jsme byli skoro hodinu a půl.Cestou domů jsme se stavili v Tescu,protože no Wedry-no jídlo.Když jsme dojeli domů tak Pavel šel natáčet a já se Štěpánem jsem šla do kina.
PO DVOU TÝDNECH:
Radka už naštěstí z nemocnice pouští a tak si pro něj jedeme.Moc se na něj těšíme...
PO 9-TI MĚSÍCÍCH:
Dnes jsem měla hrozný den ve škole a proto jsem se chtěla vytratit z davu,ale bylo mi divné,že dneska nebyla Dakota ve škole.Ano chápu,každej někdy chyběl,ale včera mlela něco o plánu a že nepůjde kvůli tomu do školy...Když jsem přišla k domu tak jsem rychle hledala klíče od domu abych rychle zaplula a nevylezla.
,,Konečně!",řekla jsem si pro sebe a zasunula klíče do zámku a odemkla.
Odložila jsem klíče na věšák a bundu jsem pověsila na věšák.Pokračovala jsem na konečnou stanici jménem můj pokoj,ale co nevidím?!
POHLED ŠTĚPÁNA:
Ráno začalo jako každé jiné.Kafe,snídaně a natáčení které se prodloužilo až do 14:00.Ale najednou někdo zazvonil na zvonek...
,,Baxi jdi otevřít,nebo Herdyne jdi ty.",zakřičel Wedry.
,,Ses posral ne?Já nikam nejdu.",nasraně zařval Herdyn.
,,Ježiš aby se vám něco nestalo.Jdu tam!",řekl jsem a šoural se ke dveřím.Čekal jsem že to bude zase nějaký fanoušek co chce podpis nebo fotku,ale tohle jsem vážně nečekal...
,,Co tu ty děláš?"
,,Já nic,vždyť tu jsem jako doma,ne?"
,,No to teda nejsi a odprejskni nebo.."
,,Nebo?"
,,Nebo tě osobně odsud vyhodim."
,,Ty tak."
TOTO JE KONEC TÉTO KAPITOLY.OMLOVÁM SE ŽE JE TAAK MOC KRÁTKÁ,ALE JINAK TO NEŠLO UDĚLAT ABY TO BYLO TAJEMNÝ DO DALŠÍHO DÍLU :-)
DEJTE VĚDĚT JESTLI SE VÁM DÍL LÍBIL A AHOJ:-)