MOC DĚKUJU ZA TY DOKONALÝ OHLASY U MINULÉHO DÍLU A _Limceska_ DÍKY ZA TU PÍSNIČKU:D NEUSTÁLE SI JI ZPÍVÁM(TEXT: Tři krkavci z BMW- Tři krkavci z BMW Jídla potřebujeme Hromadu.Na skládku Pro naši spisovatelku ) DOUFÁM ŽE SE VÁM DÍL BUDE LÍBIT:-)
POHLED NICOL:
Je úterý ráno a já se plazím jako ještěr z postele.Víčka mám napuchlý jako kdyby mi do nich bodaly včely nadopovaný steroidama,no prostě radost na mě pohledět.A tak jsem se odhodlala jít do koupelny udělat z toho opuchlého ještěra člověka.Umyla jsem se,nalíčila jsem se,učesala se a oblékla.Pak jsem se šla nasnídat kde už na mě čekal Radek se snídaní a svačinou.Dnes mě do školy vezl Radek a doufala jsem v to aby si mě nikdo nevšímal jako včera.Ale moje obavy se vyplnily.Dakota se svými kumpánkami se tam chichotaly div jim ten make-up z držky neslezl.Ostatní si jen mezi sebou šeptali a mysleli si že jsem asi úplně blbá a že já is nic netušit.Snažila jsem se to moc nevnímat,ale moc mi to nešlo.A když si najednou jdu po chodbě tak jsem ucítila obrovskou bolest na obličeji,protože mi Dakota vrazila do obličeje dvířka od skřínky a ta její povedená kámoška Nina to natáčela a rozeslala to všem.Takže trochu fail.Dneska jsem naštěstí končila ve škole brzo a tak jsem mazala domů.Jenomže Dakota takzvaná paní s paštikou na hubě se rozhodla udělat double kill.Zatímco jsem šla po schodech při odchodu ze školy strčila mě ze schodů a já upadla.Tak moc mě to nasralo že jsem vzala zbytek housky natřenou másem a vlepila jí to po tlamě.Pak jsem se na ni jen nevinně pousmála jakože já nic,já muzikant a odkráčela jsem domů.
Když jsem došla domů tak jsem nasraně práskla dveřmi,protože toho na mě bylo dneska moc.Ihned jsem šla do pokoje a chtěla jsem být sama.Za chvíli za mnou přišel Štěpán.
,,Čau Niki,jak bylo ve škole?"
,,Na piču,stačí?",odsekla jsem mu.
,,Stalo se něco?"
Když se mě na toto zeptal tak jsem mu všechno řekla.Soucitně ke mě přišel a obejmul mě a navrhl mi že by jsme si mohli pustit film nebo zahrát LOLko.Samozdřejmě jsem si vybrala LOLko.Hráli jsme spolu několik hodin než nám vyhládlo a tak jsme se kluků zeptali jestli taky nechtěj objednat něco z KFC.Objednali jsme 4 velké kyblíky,respektive Štěpán je objednal.Já mu říkala že chci něco malýho a že mi to má vybrat,ne že mi má objednat obrovskej kýbl,kterej já normálně sním nadvakrát.Když jídlo přišlo tak jsme si všichni sedli do obýváku na pohovku a kecali a hráli na Play Stationu.Já jsem si šla lehnout docela brzo,v 0:00,protože jsem chtěla se vyspat na plán co chystám na Dakotu a ty dvě fifleny.Já jim ty hovadiny snášet nebudu a už vůbec ne se jim nějak podřizovat.To si můžou políbit třeba tu jejich paštiku co nosí na hubě.
RÁNO
Krásně jsem se probudila do nového dne a hned co jsem se probudila tak se mi vyloudil úsměv na tváři.Vzpomněla jsem si na můj plán.Ten plán prakticky začíná už ted.Hezky jsem se oblékla,decentně namalovala abych nevypadala jako štětka a jelikož jsem domluvená se Štěpánem,kterej mi ani nevím jak sehnal limuzínu a řidiče tak ten do školy pojede se mnou.Doma jsme nasedli a za chvilku jsme byli u školy.Vystoupili jsme a jelikož vim že Dakota je ze Štěpána vlhká jako solná jeskyně tak jsem vystoupila společně se Štěpánem,který mě následně objal a dal mi snad milion polibků do vlasů.Škoda že to jen hraje...Pohled na Dakotu která byla zároveň nasraná a zároveň se jí chtělo z pohledu na nás brečet.Pak mě objal a dal mi pusu na tvář,nasedl a zamával mi.Byl to krásný vítězný pocit.Když jsem uviděla Dakotu,kterou tamty dvě utěšovaly tak se mi chtělo z její stupidity brečet.Přece by si Štěpán nevybral někoho takového,nebo snad ano?
No nic ale to není ani zdaleka vše co na ni mám nachystané....
ALE CO SI NICOL NACHYSTALA TAK TO SE DOZVÍTE V PŘÍŠTÍ KAPITOLE:-D
DOUFÁM ŽE SE VÁM KAPITOLKA LÍBILA A DLE VAŠEHO HLASOVÁNÍ O DÉLCE PŘÍBĚHU TO ASI BUDE NA HOOODNĚ DLOUHO,COŽ JSEM RÁDA,PROTOŽE MĚ SAMOTNOU MĚ TO BAVÍ PSÁT.TAKŽE MI DEJTE VĚDĚT JAK SE VÁM KAPITOLA LÍBILA A AHOJKY!
Nicol