Nevím kdy tahle kapča vyjde ale předpokládám že buď dnes(23.3) a nebo v pátek(24.3).No nic nebudu to dál okecávat a jdeme na to!😀
Pohled Nicol:
Potom jsem si šla pro jídlo a šla jsem si s ním psát dál.
Štěpán-Š,Nicol-NŠ:Hele vim že je asi trochu brzo ale nechceš zas někdy přijet?
N:Joo,to by bylo fajn😊.
Š:Ok a kdy?
N:To plánuješ tak dopředu?Vdyť já mam za ani ne tejden přijímačky a musim se učit😞😞
Š:Aha tak to odsunem na další tejden,co myslíš?
N:Ok to zní v pohodě.
Š:Hele já už musím jít tak zatím ahoj.
N:Ahoj😀Potom jsem šla už spát.
Dalších 6 dní jsem měla normální dny.Škola,učit se a zase učit se na přijímačky.
DEN PŘIJÍMAČEK
Dnes mám přijímačky,chtěla bych moc na Pražskou konzervatoř na kterou se také hlásím.
PO PŘIJÍMAČKÁCH
Byly docela lehké ale talentovky ty byly ze všeho asi nejhorší,protože jsem se bála a styděla.Těd jedu ke klukům je překvapit a doufám že budou doma.
Už jsem u nich před barákem a zvoním.Otevřel mi Wedry.
(R-Radek,Wedry N-Nicol)
R:Jé,ahoj co tu děláš?
N-No ted jedu z přijímaček tak mě napadlo vás překvapit.
R-Hele pojd dovnitř,zavolám kluky a udělám kafe ok?
N-Ok.
Radek se poté rozeběhl do kuchyně a já šla hledat kluky.Jako první jsem šla za Herdynem.
(P-Pavel,herdyn)
N-Čau Pájo!
P-Čus,co tu děláš??
N-Jedu domů z přijímaček tak jsem přijela za vámi.Jo a Radek dělá nám všem kafe tak přijdi.
P-Okej něco dodělam a jsem dole.
Pak jsem šla za Štěpou.Na toho jsem se těšila asi nejvíce.
(B-Štěpán,Baxtrix)
N-Ahoj,Štěpo.
B-Jé copak tu děláš??
N-Jedu domů z přijímaček tak jsem přijela za vámi.
B-Aha a na co se hlásíš?
N-Na Pražskou konzervatoř.
B-Fakt?Ty umíš zpívat a hrát na nástoj?
N-Jo,umím na klavír a klávesy.Jo a jen tak mimochodem Radek dělá dole kafe a myslím že už na nás s Herdynem čekaj,tak by jsme asi měli už jít.
B-Fajn tak jdem.
Tak tohle je konec další části.Snad se vám líbila.