6.

548 23 1
                                    

MOC SE OMLOUVÁM ZA NEAKTIVITU...NICMÉNĚ JE TU DALŠÍ KAPČA A MOC VÁM DĚKUJU ZA VOTES JSTE SKVĚLÍ!!


Sešli jsme se Štěpánem po schodech kde už čekali kluci s horkou kávou.Ptali se mě jak jsem dopadla na přijímačkách,jak to jde doma atd...A pak jsme začali řešit kde budu bydlet.Jelikož od Prahy bydlím hodně daleko tak doma bydlet moct nebudu.Sice mám známé v Praze ale podle mě to je trochu divný takže to nepřipadá v úvahu.Kluci mi začali nabízet jestli bych nechtěla bydlet s nima ale nevim je to takový zvláštní protože se s nima znám jen něco přes týden.Ale nechám si to projít hlavou...

Protože už bylo pozdě tak mě Štěpán šel vyprovodit na autobus.Měli jsme ještě chvilku čas a tak jsme si povídali.Ale potom jsme se začali k sobě trochu přibližovat,měla jsem takový divný pocit jakoby mi lítali motýlci v břiše...Přiblížil se ke mě ještě víc.A najednou zatroubil ten debilní bus a oba jsme se tak lekli že místo polibku jsme se bouchli čely...Potom jsme se už o nic nepokoušeli aby se nestalo ještě něco horšího a jen jsme se rozloučili a zamávali si když jsem už seděla v autobuse.

POHLED ŠTĚPÁNA

Když odjela tak jsem šel domů a neustále jsem nad ní přemýšlel...Co když se mi líbí?Ne,to ne to není možný.Jí je patnáct a mě 19(VÍM ŽE BAXOVI JE 21 ALE NECHCI ABY MĚLI MEZI SEBOU TAKOVÝ VĚKOVÝ ROZDÍL)!

POHLED RADKA

Když Štěpán přišel tak jsem seděl v obýváku na gauči a pozdravil jsem ho.Ale nereagoval.Prostě si šel do schodů jako pánko a prachobyčejný ,,Ahoj" ani neřekl a  dělal jako kdyby ho pozdrav měl zabít.Sice možná vím nad čím přemýšlí,ale doufám že se mýlím.Jako jo  Nikča je krásná,milá i mě se trochu líbí i když mám už víc jak dva roky přítelkyni ale jemu je 19 ne 15.Jako jo vím láska kvete v každém věku ale co je moc to je příliš...

POHLED NICOL

Když jsem přijela domů tak jsem na něj furt myslela.Asi jsem se zabouchla...Ale ne!JÁ SE ZABOUCHLA?!Do Štěpána?No co stejně má už určitě holku,žádnou šanci bych neměla tak nebo tak...


TAK TADY TO DNESKA UTNU.DOUFÁM ŽE SE VÁM KAPITOLKA LÍBILA A AHOJ!

On a jáKde žijí příběhy. Začni objevovat